abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69681232
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bron jaar etc?

http://nl.wikipedia.org/wiki/G20
Toch wel raar dan vind je niet.

Zoals ik al zei, Turkije is niet rijk (in tegenstelling tot NL), maar ook niet arm.
De vergelijking werd gemaakt met Bulgarije en Roemenie.

Portugal en Spanje waren ook straatarm voor toetreding.
Als je in je eigen link even doorklikt zul je de eerdere bron weer terug vinden...
pi_69681238
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:49 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Whehe

Pwned!
De G20 (Groep van 20) is een groep bestaande uit 19 van de landen met de grootste nationale economieën en de Europese Unie. Deze 20 economieën behoren tot de belangrijkste en invloedrijkste ter wereld. Gezamenlijk beslaan de leden van de G20 zo'n 90% van het wereldwijde Bruto nationaal product, zo'n 80% van de wereldhandel (inclusief handel binnen de EU) en twee derde van de wereldbevolking.[1]

Leden
* Argentina
* Australia
* Brazil
* Canada
* China
* France
* Germany
* India
* Indonesia
* Italy

* Japan
* Mexico
* Russia
* Saudi Arabia
* South Africa
* South Korea
* Turkey
* United Kingdom
* United States

pi_69681247
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bron jaar etc?

http://nl.wikipedia.org/wiki/G20
Toch wel raar dan vind je niet.

Zoals ik al zei, Turkije is niet rijk (in tegenstelling tot NL), maar ook niet arm.

Turkije heeft een dikke krijgsmacht, en de G20 gaat om meer dan het BNP natuurlijk.
pi_69681253
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:51 schreef IHVK het volgende:Zoals ik al zei, Turkije is niet rijk (in tegenstelling tot NL), maar ook niet arm.

Wat ik van belang vind ik dat er niet nog meer geld van mensen gaat naar plekken waar ze waarschijnlijk toch nooit komen. Financiering moet zoveel mogelijk op individueel niveau plaats vinden en niet op collectief niveau door het uit de belastingpot te financieren.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:54:17 #255
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_69681265
Goed zo Groenlinks, geloof er maar in dat het hele land, of in dit geval continent, volzetten met nu nog non-rendabele windmolens en zonnepanelen alle problemen oplost
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:54:29 #256
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_69681271
Zie het verschil in achterbannen. Aan de rechterkant zitten veel mensen in pak, streng kijkend, kin omhoog en zelfverzekerd, aan de linkerkant zie je heel ander soort mensen
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69681285
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

De G20 (Groep van 20) is een groep bestaande uit 19 van de landen met de grootste nationale economieën en de Europese Unie. Deze 20 economieën behoren tot de belangrijkste en invloedrijkste ter wereld. Gezamenlijk beslaan de leden van de G20 zo'n 90% van het wereldwijde Bruto nationaal product, zo'n 80% van de wereldhandel (inclusief handel binnen de EU) en twee derde van de wereldbevolking.[1]

Leden
* Argentina
* Australia
* Brazil
* Canada
* China
* France
* Germany
* India
* Indonesia
* Italy

* Japan
* Mexico
* Russia
* Saudi Arabia
* South Africa
* South Korea
* Turkey
* United Kingdom
* United States

Dat verandert er niet aan dat wij al jaren een top 20 economie hebben.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:55:23 #258
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_69681308
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef Klopkoek het volgende:
Zie het verschil in achterbannen. Aan de rechterkant zitten veel mensen in pak, streng kijkend, kin omhoog en zelfverzekerd, aan de linkerkant zie je heel ander soort mensen
Paupers? Ik wil nog steeds weten wie die dame in het groen is achter Mingele
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_69681311
nu weet ik nog steeds niet op wie ik moet stemmen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69681321
quote:
Sargentini in haar pyama.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:55:54 #261
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_69681336
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef 0100 het volgende:
In dit debat draait het niet meer om links-rechts, maar om progressief-conservatief. Natuurlijk is links-rechts nog wel duidelijk, maar progressief-conservatief speelt gewoon een grote rol. Ben je tegen Europa stem conservatief, wil je vooruitstrevend zijn in Europa stem progressief.
Helaas is dat wel de scheidslijn. Zag je ook aan de onderwerpkeuze. Waren typische heikneuterige PVV-onderwerpen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:56:16 #262
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_69681355
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef gers het volgende:
nu weet ik nog steeds niet op wie ik moet stemmen
Inhoudelijk is niemand wijzer geworden, eerder dommer
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:56:34 #263
66825 Reya
Fier Wallon
pi_69681371
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef Steeven het volgende:

[..]

Je moet je ogen laten controleren; Sargentini stond niet achter Mingele.
pi_69681387
Nou, ik heb nog steeds geen keuze kunnen maken, helaas ben ik ook wat schizofreen wat mijn standpunten betreft.
pi_69681398
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:54 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Dat verandert er niet aan dat wij al jaren een top 20 economie hebben.
Waar heb ik ontkend dat Nederland een top economie heeft?

Wat een lange tenen zeg. De gemiddelde Nederlander is ongeveer zes keer rijker dat was al lang bekend.

Enige wat ik zei is dat Nederland geen G20 land is, en dat Turkije niet arm is relatief gezien.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:57:34 #266
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_69681411
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:56 schreef Reya het volgende:

[..]

Je moet je ogen laten controleren; Sargentini stond niet achter Mingele.
Die zweefteef bedoel ik niet, er zat echt een schoonheid achter Mingele.
pi_69681429
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:53 schreef IHVK het volgende:

[..]

Leden
* Argentina
* Australia
* Brazil
* Canada
* China
* France
* Germany
* India
* Indonesia
* Italy

* Japan
* Mexico
* Russia
* Saudi Arabia
* South Africa
* South Korea
* Turkey
* United Kingdom
* United States

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp

Nederland op plek 16, Turkije op plek 17... je eigen bron nota bene.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:58:09 #268
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69681439
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Helaas is dat wel de scheidslijn. Zag je ook aan de onderwerpkeuze. Waren typische heikneuterige PVV-onderwerpen.
Dat komt ook doordat deze verkiezingen niet echt leven hier in Nederland. Daardoor krijg je al snel een dergelijke scheidslijn in mijn optiek.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69681455
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waar heb ik ontkend dat Nederland een top economie heeft?

Wat een lange tenen zeg. De gemiddelde Nederlander is ongeveer zes keer rijker dat was al lang bekend.

Enige wat ik zei is dat Nederland geen G20 land is, en dat Turkije niet arm is relatief gezien.
Zij hebben nominaal een kleinere economie dan wij volgens sommige bronnen, en dat met heel veel meer inwoners.
pi_69681457
quote:
Als iemand er stijlvol uit ziet kan ik dat wel waarderen. Het oog wil ook wat, en ik zie graag dat ik stem op een echte politici. Strak in pak is, juist voor een man, een geschikte manier om je stijlvol te profileren. Maar Marianne Thieme in haar witte pakje zag er ook zeker stijlvol en vrouwelijk uit.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:58:53 #271
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_69681472
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:55 schreef Steeven het volgende:

[..]

Nee absoluut geen paupers. Hoewel ze wel beter gekleed mogen zijn.

Maar goed; het was weer een mooie illustratie waarom ik soms moeite heb met rechtse mensen. Die denken soms nog wel eens met een mooi duur pakje, stoer kijken, serieus gedragen en arrogant doen autoriteit af te dwingen. Dat werkt bij mij niet, tenzij ze daadwerkelijk autoriteit bezitten uiteraard

Overigens heb ik ook wel soms moeite met de gemiddelde SP-activist hoor
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_69681486
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:57 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp

Nederland op plek 16, Turkije op plek 17... je eigen bron nota bene.
Anders lees je mijn reacties even.
  woensdag 3 juni 2009 @ 21:59:50 #273
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_69681511
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee absoluut geen paupers. Hoewel ze wel beter gekleed mogen zijn.

Maar goed; het was weer een mooie illustratie waarom ik soms moeite heb met rechtse mensen. Die denken soms nog wel eens met een mooi duur pakje, stoer kijken, serieus gedragen en arrogant doen autoriteit af te dwingen. Dat werkt bij mij niet, tenzij ze daadwerkelijk autoriteit bezitten uiteraard

Overigens heb ik ook wel soms moeite met de gemiddelde SP-activist hoor
Mwah, ik denk dat de doelgroep van de PVV en VVD nu eenmaal de wat rijkere mensen betreft, en zodoende een pak dragen. Of dat moet van Geert .
pi_69681513
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:58 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar goed; het was weer een mooie illustratie waarom ik soms moeite heb met rechtse mensen.
Kom kom...
  woensdag 3 juni 2009 @ 22:00:19 #275
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69681532
Heeft iedereen de keuze voor 'n partij al kunnen maken? Aan de hand van dit debat ben ik niet erg veel wijzer geworden.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')