Ik heb vooral in Kreutzberg en Tiergarten rondgehangen. En daar was ´t tof!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:49 schreef Merel het volgende:
Oh ik wil binnenkort ook nog eens naar Berlijn, wat zijn de hotspots??
Een blanco stem is geen geldige stem, aan de hand van alle geldige stemmen worden de zetels verdeeld. Een blanco stem telt dus idd alleen mee voor de opkomst.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:32 schreef Merel het volgende:
Sterkte XM!
Sigme, je zegt dat blanco stemmen hetzelfde is als niet stemmen. Maar telt die blanco stem niet mee voor de opkomst dan, zodat je er op z'n minst mee kunt aangeven "ik wil best stemmen maar ik weet gewoon niet op welke partij"?
Nou, das bij mij nog erger. Ook bij een voormalig kolonie telt het als buitenland waardoor ik ook een allochtoon ben. Maarja, ik gebruik het slechts als excuus om te laat te komen, excuusallochtonen FTW!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nope! Maar omdat 1 van mijn ouders uit het buitenland kwam noemen ze me toch een allochtoon. Wat ik overigens heel raar vind - ik ben in NL geboren en heb alleen de Nederlandse nationaliteit en mijn moeder is 100% Nederlandse.
Best lullig, want in Chili zou ik ook allochtoon zijn![]()
Ik ben autochtone wereldburger
M'n neef dus andersom... NL paspoort in GB, die moet dus op een van de britse partijen stemmen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:18 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Jup, heb alleen een brits paspoort. Ik wil wel een nederlands pp aanvragen (naturalisatie noemen ze dat) want dubbele nationaliteit lijkt me wel handig maar ik vind het een beetje duur
Ja dat idee had ik ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hè bah, wat een narigheid allemaal Kaas..
Sowieso hangt er een beetje een mineurstemming in het topic, of niet?.
Redelijk, mits de T's goed worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 2 knackebrod met 1 plak 30+ kaas
T: ?
L: 3 geroosterde boterhammen met kip en appelstroop
T: appel
S: RPM
D: Maaltijdsalade (moet op)
T: ?
Niet denderend, maar ja.
Sonja wil te gewoon de lol van het eten ontnemen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef P.F het volgende:
Ik snap die Sonja nietDie mensen eten 10.000 kcal. Als ze 2000 kcal gaan eten vallen ze toch ook af?
Mooi lijstje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn dagplanning
o. weetabix
t. yoghurt met frambozen
l. kalkoen/mais/paprikafajita's met guacamole en tomatensalsa
t. iets lekkers want 4 uur lang cursus
d. venkelsalade + brood
Omdat het gistermiddag / -avond snel ff wat happen was tussen de bezoekuren in het ziekenhuis. Chinees was niet mijn keuze, maar er moesten 6 mensen ff snel wat eten. Dan krijg je dat soort dingen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, nog tegen XM! Ik denk dat jouw lijf heel erg blij is met gisteren
Edit: ik zie nu wát je gegeten hebt. Waarom eet je geen groente maar alleen koolhydraten?
haha ik doe echt precies hetzelfde als jij: ik mag van mijn vriendje niet meer sonja bakker kijken waar hij bij is omdat ik dan heel de tijd commentaar leverquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef P.F het volgende:
Ik snap die Sonja nietDie mensen eten 10.000 kcal. Als ze 2000 kcal gaan eten vallen ze toch ook af?
Helaas, salade staat thuis in de koelkast en ik zit in Scheveningen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Redelijk, mits de T's goed worden.
Kun je die maaltijdsalade niet in 2 porties als T eten en dan iets anders als D?
Lekkere verse groente bijvoorbeeld.Met vis of kip.
Dit heb ik gemist.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef Tinkepink het volgende:
Eerst mijn familie (schoonzus en moeder),
Venkel heel fijn snijden, fruit (bij voorkeur citrusfruit) ontvellen en fijnsnijden. Mengen met de venkel. Daarbij een dressing van sinaasappelsap en olijfolie en verse noten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mooi lijstje.![]()
Hoe maak jij de venkelsalade?
Ja klopt die aflevering!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
gecondoleerd kaas..
[..]
haha ik doe echt precies hetzelfde als jij: ik mag van mijn vriendje niet meer sonja bakker kijken waar hij bij is omdat ik dan heel de tijd commentaar lever
is dat toevallig die aflevering met die brabander die heel erg van vlees en carnavallen houdt? (die opmerking over vetpercentage en weinig vet eten komt me bekend voor, maar misschien zegt ze dat iedere aflevering?)
2 rijstwafels als lunchquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sonja wil te gewoon de lol van het eten ontnemen.
Da's jammer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Helaas, salade staat thuis in de koelkast en ik zit in Scheveningen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat het gistermiddag / -avond snel ff wat happen was tussen de bezoekuren in het ziekenhuis. Chinees was niet mijn keuze, maar er moesten 6 mensen ff snel wat eten. Dan krijg je dat soort dingen.
Oke wel (moeder), so-la-la (schoonzus). Ik heb het er eigenlijk niet zo vaak over dus vandaar dat je het misschien niet wist.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist.![]()
Wat is er gebeurd en hoe is het nu met ze?
Ik was niet mee toen het gehaald werd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mocht jij niet meebeslissen wát er gehaald werd bij de chinees? Tjaptjoy is prima bijvoorbeeld en er zijn nog zoveel andere gezonde chinese gerechten.
Ik geloof direct dat het goed zou zijn, maar ik vind pasta, rijst en brood gewoon té lekker. Ik zou dat gewoon niet kunnen missen. Ik vind eten al niet zoveel aan en om dan helemaal alles weg te kruisen wat ik nog wel lekker vind en met nog enigszins plezier en smaak naar binnen werk, nee.. dat lijkt me niet zo'n goed plan. Dan gaat de lol er helemaal af.quote:Maar het was ook meer in het algemeen bedoeld. Jij eet zoveel koolhydraten. Volgens mij voel je je een stuk beter als je eens een tijdje lowcarb probeert. Misschien zit ik er helemaal naast en is het niets voor je, maar het is in ieder geval de moeite om het eens te proberen. Je kan/moet dan echt heel veel eten maar valt er vliegensvlug mee af.
Klinkt lekker!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:42 schreef Tinkepink het volgende:
Venkel heel fijn snijden, fruit (bij voorkeur citrusfruit) ontvellen en fijnsnijden. Mengen met de venkel. Daarbij een dressing van sinaasappelsap en olijfolie en verse noten.
Pasta, rijst en brood zijn prima. (volkoren/zilvervlies)quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was niet mee toen het gehaald werd.
[..]
Ik geloof direct dat het goed zou zijn, maar ik vind pasta, rijst en brood gewoon té lekker. Ik zou dat gewoon niet kunnen missen. Ik vind eten al niet zoveel aan en om dan helemaal alles weg te kruisen wat ik nog wel lekker vind en met nog enigszins plezier en smaak naar binnen werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |