Yayquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Muis006 het volgende:
Oehhhh op E3 is het nieuwe Professor Layton spelletje geïntroduceerd! En Wii fit plus. Hebben
Ik heb de verhaallijn uitgespeeld, maar ik moet nog 3 puzzels oplossen geloof ik! Zal straks eens kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
YayProf. Layton is zo leuk
Moet alleen die vorige nog 'even' uitspelen
Ik ben bij het einde maar ben toen eigenlijk gestopt met spelen....moet denk ik nog 2 puzzels in de verhaallijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb de verhaallijn uitgespeeld, maar ik moet nog 3 puzzels oplossen geloof ik! Zal straks eens kijken
Ik heb ze wel al allemaal gevondenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben bij het einde maar ben toen eigenlijk gestopt met spelen....moet denk ik nog 2 puzzels in de verhaallijn.
Maar ik heb er nog wel meer gemist
Binnekort maar weer spelen
quote:
Nope! Maar omdat 1 van mijn ouders uit het buitenland kwam noemen ze me toch een allochtoon. Wat ik overigens heel raar vind - ik ben in NL geboren en heb alleen de Nederlandse nationaliteit en mijn moeder is 100% Nederlandse.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef ColdFeet het volgende:
Heb jij een dubbele nationaliteit, Maria?
Jup, heb alleen een brits paspoort. Ik wil wel een nederlands pp aanvragen (naturalisatie noemen ze datquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens de officiële shizzle ben ik ook een allochtoon maar ik heb wel een stemkaart gekregen! Of bedoel je dat je niet de Nederlandse nationaliteit hebt ofzo Blurred?
Ja hoor, alleen soms kan het gewoon niet anders. Kan moeilijk nog steeds hele dagen met de beentjes omhoog gaan liggenquote:
Is ook logisch! Pas jij ook op jezelf?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef loveli het volgende:
Gaat aardig hier, merk alleen dat ik niet zo scherp ben als normaal.
Waarom kan dat eigenlijk niet Greys? Als je een openbeenwond zou hebben zou je toch ook nog gewoon in de ziektewet lopen? Of niet soms?quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen soms kan het gewoon niet anders. Kan moeilijk nog steeds hele dagen met de beentjes omhoog gaan liggenEn hoe gaat het met jou? Trek je het een beetje?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Is ook logisch! Pas jij ook op jezelf?Volgens mij had jij het ook behoorlijk te verduren de laatste tijd! Maar als jij zo verstandig voor jezelf bent als voor anderen moet dat goed komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |