quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
de vrouw die Rob Scholten wel ff of his feet sweepte ( ze was in die periode helemaal de bom)
the following takes place between two a.m. and ad a.m.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef beequeen het volgende:
Geweldige OP Bommie, thanx.![]()
This story just goes on and on, who's gonna compliet it?
en deze is wel heel mooi jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
de vrouw die Rob Scholten wel ff off his feet sweepte
thnx allemaal, en ik ben NIET schattig, klein dik propje!quote:
Ja mooi gedaan hoor, woeste ,stampende ,rockende troll.(Zo goed?)quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
thnx allemaal, en ik ben NIET schattig, klein dik propje!![]()
Overigens op aangepast met foto cokehoer en schele stufkonijn
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef versabommie het volgende:
Micky Hoogendijk heeft het ook niet makkelijkMicky Hoogendijk staat sinds enkele weken bekend als de bitch die de jarenlange relatie van Adam Curry en Patricia Paay naar de Filistijnen heeft geholpen. Daarom kijkt heel Nederland haar nu met de nek aan. Dat verdient Micky Hoogendijk niet, aldus Micky Hoogendijk.
Het zou wel handig zijn, dan noemen we het gewoon P-gate, op z'n Engels uit te spreken uiteraard, Peegate dus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:20 schreef silence_s het volgende:
Kunnen we Palinggate en Piemelgate niet gewoon mergen? Het is toch één emmer pispot nat!
-quote]
Zucht......dilemma..dilemma..ik weet nog steeds niet waar ik het meeste van hou, gerookte paling of een piemel![]()
Dus mengen zou voor mij de ideale oplossing zijn
ssssst die probeer ik juist weg te moffelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn, dan noemen we het gewoon P-gate, op z'n Engels uit te spreken uitereaard, Peegate dus.
Is die emmer pis ook gelijk in de TT opgenomen
Wat een ongeloveloze oetlul. Twee weken geleden het leven van je vrouw en dochter compleet op z'n kop zetten en nu op de vlucht met z'n nieuwe liefje naar de States. "Kan er echt niet meer tegenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:21 schreef beequeen het volgende:
Straks bij Boulevard. Eddem die het huis van Micky bepakt en bezakt verlaat.
Loop maar weer weg, lafaard.![]()
Verrassendquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:38 schreef dividivi het volgende:
Micky en Adam vliegen naar San Francisco in Amerika
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |