quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
de vrouw die Rob Scholten wel ff of his feet sweepte ( ze was in die periode helemaal de bom)
the following takes place between two a.m. and ad a.m.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef beequeen het volgende:
Geweldige OP Bommie, thanx.![]()
This story just goes on and on, who's gonna compliet it?
en deze is wel heel mooi jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
de vrouw die Rob Scholten wel ff off his feet sweepte
thnx allemaal, en ik ben NIET schattig, klein dik propje!quote:
Ja mooi gedaan hoor, woeste ,stampende ,rockende troll.(Zo goed?)quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
thnx allemaal, en ik ben NIET schattig, klein dik propje!![]()
Overigens op aangepast met foto cokehoer en schele stufkonijn
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef versabommie het volgende:
Micky Hoogendijk heeft het ook niet makkelijkMicky Hoogendijk staat sinds enkele weken bekend als de bitch die de jarenlange relatie van Adam Curry en Patricia Paay naar de Filistijnen heeft geholpen. Daarom kijkt heel Nederland haar nu met de nek aan. Dat verdient Micky Hoogendijk niet, aldus Micky Hoogendijk.
Het zou wel handig zijn, dan noemen we het gewoon P-gate, op z'n Engels uit te spreken uiteraard, Peegate dus.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:20 schreef silence_s het volgende:
Kunnen we Palinggate en Piemelgate niet gewoon mergen? Het is toch één emmer pispot nat!
-quote]
Zucht......dilemma..dilemma..ik weet nog steeds niet waar ik het meeste van hou, gerookte paling of een piemel![]()
Dus mengen zou voor mij de ideale oplossing zijn
ssssst die probeer ik juist weg te moffelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn, dan noemen we het gewoon P-gate, op z'n Engels uit te spreken uitereaard, Peegate dus.
Is die emmer pis ook gelijk in de TT opgenomen
Wat een ongeloveloze oetlul. Twee weken geleden het leven van je vrouw en dochter compleet op z'n kop zetten en nu op de vlucht met z'n nieuwe liefje naar de States. "Kan er echt niet meer tegenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:21 schreef beequeen het volgende:
Straks bij Boulevard. Eddem die het huis van Micky bepakt en bezakt verlaat.
Loop maar weer weg, lafaard.![]()
Verrassendquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:38 schreef dividivi het volgende:
Micky en Adam vliegen naar San Francisco in Amerika
En die Micky nog zo hard roepen in Boulevard dat ze NIET naar de VS zou gaan, omdat ze d'r bedrijf hier heeft.quote:
Eh?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Prima materiaal hoor, maar omdat dat door Sipke-Jan gepresenteerd wordt gaan er 20 punten af.
BIJ HEET NIEUWS WIL IK ALBERT!! (of Gordon desnoods)
Vlieg die gast in vanuit de fuckin' Bahama's! Stelletje amateurs!
Winston probeerde er nog wat van te maken maar wat wil je met die kut Sipke-Jan...
Wat doet zo'n lul op TV? En dan ook nog bij Ranking the stars zitten!![]()
Ik dacht godverdegodver eerst: WIE??
Ik heb Sipke liever dan Xander , wat een baardaap!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Prima materiaal hoor, maar omdat dat door Sipke-Jan gepresenteerd wordt gaan er 20 punten af.
BIJ HEET NIEUWS WIL IK ALBERT!! (of Gordon desnoods)
Vlieg die gast in vanuit de fuckin' Bahama's! Stelletje amateurs!
Winston probeerde er nog wat van te maken maar wat wil je met die kut Sipke-Jan...
Wat doet zo'n lul op TV? En dan ook nog bij Ranking the stars zitten!![]()
Ik dacht godverdegodver eerst: WIE!!??
Hier hetzelfde. Ik vanmiddag bij twee vrouwelijke collega's binnenlopen. Waarvan er eentje nota bene zwanger is dus wel ontvankelijk moet zijn voor dirt over homewreckers met kinderen van de rekening.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe doen jullie sho-adepten nou dat irl? Ik kirde vandaag op mijn werk iets over puhtrisha, maar iedereen keek me slechts wat lodderig aan...
Aan het einde van mijn werk laten mensen nog al eens 'de bladen' achter als ze opstappen, voor ons het sein om ze even op te pikken..quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe doen jullie sho-adepten nou dat irl?
Ik kirde vandaag op mijn werk iets over puhtrisha, maar iedereen keek me slechts wat lodderig aan...
Je maakt toch een garpje hé?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:52 schreef Smallish het volgende:
Eh?
Metquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:37 schreef yvonne het volgende:
Welke vlucht hebben ze?!
Gaan we ze uitzwaaien.
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ach ja, dan hebben we dat ook meteen maar gehad!quote:
Ik moet ook iedere keer spiekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach ja, dan hebben we dat ook meteen maar gehad!
Ik keek echt even snel naar de TT in welke gate ik nou precies zat![]()
Hihi, nog 6 nachtjes slapen en ik heb nog geen reacties op de ruiling...quote:
D'r bedrijf reist toch automatish meequote:Op woensdag 3 juni 2009 18:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die Micky nog zo hard roepen in Boulevard dat ze NIET naar de VS zou gaan, omdat ze d'r bedrijf hier heeft.
Wanneer zei ze dat ook alweer in Boulevard?? Gisteren toch?!![]()
Waar is de andere helftquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:42 schreef Eef999 het volgende:
Straks toch iets minder complete??
[ afbeelding ]
Op mijn werk vinden ze me wel raar wat dat betreft. Ik hoor natuurlijk alleen maar VPRO en nova te kijken en het NRC te lezenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god! Ik smul ervan!
Hoe doen jullie sho-adepten nou dat irl? Ik kirde vandaag op mijn werk iets over puhtrisha, maar iedereen keek me slechts wat lodderig aan...
In de andere helft staat alleen maar dat M & A nog nooit zo iets hebben meegemaakt en er geen houden meer aan was enz.. En nog een stuk over haar huwelijk met Rob Scholte en kinderwens.quote:
okquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:52 schreef Eef999 het volgende:
[..]
In de andere helft staat alleen maar dat M & A nog nooit zo iets hebben meegemaakt en er geen houden meer aan was enz.. En nog een stuk over haar huwelijk met Rob Scholte en kinderwens.
Hebben die mannen geen mening over Micky?quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:55 schreef Furia het volgende:
[..]
ok![]()
Wat een drama zeg, ik hoop dat ze nog een zware sigaar zullen roken.Team Patries
![]()
En ik werk alleen met mannenDan heb je helemaal niets te gossippen
Ik ook die zijn erger dan ikquote:
Ik schat ze in op: "Wie?"quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hebben die mannen geen mening over Micky?
Ze kunnen idd wel roddelen, maar alleen over lokale bekenden.quote:
Maar hoe moet dat nou met Mickys arme moedertje in het verpleegtehuis?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:38 schreef dividivi het volgende:
De kritiek die Adam Curry en Micky Hoogendijk over zich heen hebben gekregen naar aanleiding van het interview in de Telegraaf hebben hen doen besluiten Nederland voorlopig de rug toe te keren. Het wil Adam en Micky maar niet lukken om de sympathie te krijgen. Met het geven van het interview in de ochtendkrant lijkt er juist nog meer olie op het vuur terecht te zijn gekomen.
Micky en Adam vliegen naar San Francisco in Amerika om tot rust te komen en de draad van hun leven weer op te pakken. Bekend is dat Curry over het algemeen weinig op heeft met Nederland en hij zal dan blij zijn wanneer het vliegtuig opstijgt en hij nog een blik kan werpen op het kneuterige landje!
Vandaag staat in de ochtendkrant overigens het tweede deel van het interview waarvan Primeurjagers weet dat Micky en Adam aan Wilma Nanninga gevraagd hadden deze niet meer te publiceren.
Tegen hun wil in is aan dit verzoek niet voldaan!
bron
Zo is het bij mij inderdaad ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze kunnen idd wel roddelen, maar alleen over lokale bekenden.
Ze hebben nog nooit over ene Micky gehoord
Ole, dat wordt leuk met Petertje die bij Pat en Ros op bezoek is geweest..ik heb dat al een paar keer in een reclame gezien bij rtl 4! Toevallig vanavond nog..quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Op mijn werk vinden ze me wel raar wat dat betreft. Ik hoor natuurlijk alleen maar VPRO en nova te kijken en het NRC te lezen![]()
Het is wel een topweek hoor! las net dat vrijdagavond een interview is met Ross en Pat, bij van der Vorst ziet sterren
Zou het een charme offensief zijn?
Ja, dat wilde ik vanmiddag nog zeggen! Wat een giller zeg, "Boehoe, er zijn twee mensen die hier ongevraagd onder lijdenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat nou met Mickys arme moedertje in het verpleegtehuis?Die zou ze toch nooit in de steek laten.
![]()
En wat een mooie OP Bommert!
Ik zat het te lezen toen mn vriend erbij zat. Hij keek me een beetje meewarig aan toen ik enthousiast over Patries en de hoerrrr begonquote:Op woensdag 3 juni 2009 @ 20:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hebben die mannen geen mening over Micky?
En Eddem was ook al bij haar moeder langsgeweest, dat vond ik ook zo wat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik vanmiddag nog zeggen! Wat een giller zeg, "Boehoe, er zijn twee mensen die hier ongevraagd onder lijden. "
Dus ik denk nou, dat is toch aardig, dat ze toch nog medelijden met Patries en d'r dochter heeft. Maar nee, dat stinkhok heeft het over d'r eigen moer. WTFBBQ? Je wié?
Parkinson-overstijgendquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
En Eddem was ook al bij haar moeder langsgeweest, dat vond ik ook zo wat.
"Normaal is ze nogal vergeetachtig, maar bij hém wist ze na zijn bezoek nog: hij is heel lang!"
En dat presenteerde La High-on-dike dan als het bewijs dat hun liefde echt heel uniek en Parkinson-overstijgend was ende zooo.
Thnx pik, had er meer van willen maken maar moest het doen tijdens een gecrashte servertquote:
Geen idee wat Micky&Midlife betreft, maar je post doet me wel denken aan het begin van de romance tussen Eddem & Pat'risha: Dat was Winter in America van René Froger. Was een onbekende 'kennis' die opeens hun liefde kwam bezingen in die laatste CountDown.quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:33 schreef versabommie het volgende:
Dit was mijn gevoel toen ik mijn liefie leerde kennen:
zou dat net zo zijn bij adam en HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Micky?
Froger.. de bron aller kwaad!quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Geen idee wat Micky&Midlife betreft, maar je post doet me wel denken aan het begin van de romance tussen Eddem & Pat'risha: Dat was Winter in America van René Froger. Was een onbekende 'kennis' die opeens hun liefde kwam bezingen in die laatste CountDown.
Froger, die we dus eigenlijk ook aan dit hele drama te danken hebben.
Briljant!quote:Op donderdag 4 juni 2009 02:30 schreef Duderella het volgende:
* Tringgg *
Ja?
- Mam, met Micky.
Met wie?
- Met Micky, je dochter, die waarschijnlijk gewoon Moniek heet, maar die vanaf het begin van haar carričre als BN'er dat al in Micky heeft veranderd. Dķe!
Mijn dochter? * begint zachtjes te snikken *
- Ik was een paar jaar (met name toen je ziek en incontinent werd, maar da's toeval) out of the picture, maar ik wil toch wel graag weer een warme, liefhebbende en verzorgende band met je opbouwen. Mede omdat de pers er nu zo op jaagt hč?
De pers?
-TV. Media. Mensen die mij willen spreken.
Oh zoals ik! Wanneer kom je langs? Ik krijg nooit bezoek.
- Nee ik moet het contact effe per mail doen want ik ga emigreren. Maar Eddem kan wel skype installeren.
Meel?
- Hij komt zo de boel even doen.
Hij?
- Eddem. Hij kompliet me.
Kompliet?
- Ja, ik zat mijn leven lang al op zo'n kans te wachten.
Lang?
- Ja lang. Zeg dat maar mam, als ze ernaar vragen. Love you, kiss, must run!
wie wel buiten een paar verstokte gtst kijkers omquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:38 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze kunnen idd wel roddelen, maar alleen over lokale bekenden.
Ze hebben nog nooit over ene Micky gehoord
Jij moet columns gaan schrijven.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
Previously on Cokehoer-gate:
Na een 20-jarig huwelijk waarin Adam zijn slappe was tegen de rijpe billen van Patries aan swaffelde voor het oog van gans de natie, is Adam tijdens een korte nuchtere periode tot de ontdekking gekomen dat hij al 10 jaar niet gecompliet wordt.
[ afbeelding ]
Hier compliet Ptwiesja nog wel
Hij zoekt zijn heil bij de in die kringen populaire en altijd beschikbare buitenvrouw Micky Hoogendijk, bekend van eerdere homewreckpogingen bij bijvoorbeeld Ruud de Wild.nl en de vrouw die Rob Scholten wel ff off his feet sweepte ( ze was in die periode helemaal de bom) en verbreekt het 20-jarige huwelijk.
Een totaal geshockte en in elkaar geklapte Ptwiesja blijft achter met een rancuneuze dochter en schakelt ohw joy de roddelpers in.
Adam en Micky richten zich later ook naar de pers om snel te vertellen hoe Micky Adam compliet en hoe het leven weer alle kleuren heeft nu Adam weg is bij zijn 60-jarige Ptwiesja.
Laatste bekend gemaakte items: Micky wil een baby en green card van Adam en ze is hiervoor bereid tot veel.
[ afbeelding ]
Yep maar de bedoeling "overstijgend" was superquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:50 schreef JaneDoe het volgende:
we beseffen toch wel dat micky's mama alzheimer heeft waar ze zo vergeetachtig door is en niet parkinson
of bibbert ze ook nog de hele dag?
arme mick die heeft wel wat te stellen hoor met de verzorging van haar moeder
Fantastisch geschreven Dudequote:Op donderdag 4 juni 2009 02:30 schreef Duderella het volgende:
* Tringgg *
Ja?
- Mam, met Micky.
Met wie?
- Met Micky, je dochter, die waarschijnlijk gewoon Moniek heet, maar die vanaf het begin van haar carričre als BN'er dat al in Micky heeft veranderd. Dķe!
Mijn dochter? * begint zachtjes te snikken *
- Ik was een paar jaar (met name toen je ziek en incontinent werd, maar da's toeval) out of the picture, maar ik wil toch wel graag weer een warme, liefhebbende en verzorgende band met je opbouwen. Mede omdat de pers er nu zo op jaagt hč?
De pers?
-TV. Media. Mensen die mij willen spreken.
Oh zoals ik! Wanneer kom je langs? Ik krijg nooit bezoek.
- Nee ik moet het contact effe per mail doen want ik ga emigreren. Maar Eddem kan wel skype installeren.
Meel?
- Hij komt zo de boel even doen.
Hij?
- Eddem. Hij kompliet me.
Kompliet?
- Ja, ik zat mijn leven lang al op zo'n kans te wachten.
Lang?
- Ja lang. Zeg dat maar mam, als ze ernaar vragen. Love you, kiss, must run!
Oh ja, excuus.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:50 schreef JaneDoe het volgende:
we beseffen toch wel dat micky's mama alzheimer heeft waar ze zo vergeetachtig door is en niet parkinson
of bibbert ze ook nog de hele dag?
arme mick die heeft wel wat te stellen hoor met de verzorging van haar moeder
Alzheimer light?quote:
Is Eddem dan al zo out, dat hij alleen maar koffiecreamer in poedervorm produceert ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:02 schreef JaneDoe het volgende:
een lepeltje completa in je koffieeeeee, maakt je koffie pas compliet?
de dag is nog jong... wie weet komt er nog wat...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alzheimer light?
Vandaag nog niks qua nieuws, hč?
Bummer.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
Previously on Cokehoer-gate:
Na een 20-jarig huwelijk waarin Adam zijn slappe was tegen de rijpe billen van Patries aan swaffelde
Fotootje dan maar? Mickey zet de radio aan:quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:34 schreef versabommie het volgende:
Verdomme, ik wil nieuws, een mooie headline zoals bijvoorbeeld:
"Micky wil graag baby van Adam maar kreeg herpes"
ofzo ...
Heeft NOS al geregeld dat hun verslaggever Ron Linker klaarstaat op het vliegveld van SanFran om Eddem en Mikkie om een eerste reaktie te vragen ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef Ole het volgende:
Misschien wel beelden bij Boulevard vanavond van Eddem en Micky die naar VS vertrekken
"Eddem en Micky vluchten halsoverkop naar VS"
"We kunnen de negatieve berichtgeving over ons niet meer aan"
"Micky en Eddem: Jullie understanden niets van ons, our love is true you know"
"met pijn in ons hart laten we Christina en Mammie hier achter"
"Wat ging er door jullie heen toen jullie voet op Amerikaanse bodem zetten?"quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
Heeft NOS al geregeld dat hun verslaggever Ron Linker klaarstaat op het vliegveld van SanFran om Eddem en Mikkie om een eerste reaktie te vragen ?
Dat is toch een vraag uit het RTL Boulevard genre toch niet bij NOS, tenzij ze een sportverslaggever sturenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Wat ging er door jullie heen toen jullie voet op Amerikaanse bodem zetten?"
Goor !quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Fotootje dan maar? Mickey zet de radio aan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |