abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 11:53:27 #226
155227 crew  Guppy
dus
pi_70607245
Ik heb zojuist een leuke vacature gevonden Vanavond eens goed voor gaan zitten om daar een goede brief voor te schrijven. Het gaat om vervanging tijdens een zwangerschap, dus een tijdelijk contract van 6 maanden. Wie weet...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:58:29 #227
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70607424
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb zojuist een leuke vacature gevonden Vanavond eens goed voor gaan zitten om daar een goede brief voor te schrijven. Het gaat om vervanging tijdens een zwangerschap, dus een tijdelijk contract van 6 maanden. Wie weet...
Het is in ieder geval iets
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 12:43:28 #228
155227 crew  Guppy
dus
pi_70608764
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Het is in ieder geval iets
dat bedoel ik. na een behoorlijke zoektocht heb ik nog 4 (!) vacatures gevonden. ik voldoe niet helemaal aan het profiel, maar goed. ik ga toch maar gewoon schrijven dit weekend, want op de functie waar ik nu zit voldeed ik ook niet helemaal aan het profiel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_70609239
Wow. Ik ben net gebeld, had gisteravond mijn CV gestuurd, zonder sollicitatiebrief, gewoon even snel, verwachtte er niets van. Want aan de telefoon zei die vrouw al zoiets van, ja mail je CV gewoon maar even, want we hebben al zoveel reacties gehad. Heel geirriteerd.

Woensdag 14.00uur toelichtend gesprekje. En het is maar een half uur rijden vanaf mijn huis. Jammer alleen dat ik geen auto heb.

Het is wel via een uitzendbureau, dus geen idee nog om watvoor bedrijf het gaat en alles.
  Moderator vrijdag 3 juli 2009 @ 13:09:02 #230
155227 crew  Guppy
dus
pi_70609515
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:59 schreef JDx het volgende:
Wow. Ik ben net gebeld, had gisteravond mijn CV gestuurd, zonder sollicitatiebrief, gewoon even snel, verwachtte er niets van. Want aan de telefoon zei die vrouw al zoiets van, ja mail je CV gewoon maar even, want we hebben al zoveel reacties gehad. Heel geirriteerd.

Woensdag 14.00uur toelichtend gesprekje. En het is maar een half uur rijden vanaf mijn huis. Jammer alleen dat ik geen auto heb.

Het is wel via een uitzendbureau, dus geen idee nog om watvoor bedrijf het gaat en alles.
Wow, wat goed! Het feit dat je er fysiek binnen bent is al zo'n voordeel! Kan je jezelf tenminste persoonlijk presenteren daar
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:02:38 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70611476
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:59 schreef JDx het volgende:

zodra je binnen hebt heb je al de helft van de baan.. en sowieso is deze positieve ervaring weer net dat steuntje om toch enthousiast te blijven reageren!

Ik zelf heb maandag m'n 2e gesprek .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70622531
Zo moeilijk is het allemaal niet. Voor de grap deze week eens mijn CV online gezet met een pittige salariseis. Nu al een shitload aan "aanbiedingen".
pi_70622686
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Halcon het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal niet. Voor de grap deze week eens mijn CV online gezet met een pittige salariseis. Nu al een shitload aan "aanbiedingen".
Laat me raden: je hebt al twintig jaar werkervaring als deurwaarder.
pi_70622754
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Twintig jaar niet, maar heb wel behoorlijke ervaring in de Credit and Risk-wereld. Niet gezond wat ik aan mailtjes krijg of tips via mijn netwerk. En ben niet eens echt op zoek, want heb het meer dan druk genoeg bij mijn huidige werkgever.
pi_70624773
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Nou.... 'aanbiedingen' krijgen is niet zo moeilijk (CV hamsteren....). Écht waardevolle aanbiedingen zul je er dan nog steeds tussen moeten zoeken...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_70624819
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nou.... 'aanbiedingen' krijgen is niet zo moeilijk (CV hamsteren....). Écht waardevolle aanbiedingen zul je er dan nog steeds tussen moeten zoeken...
Neuh, heb een paar concrete aanbiedingen via mailwisseling gekregen. Via m´n netwerk zijn er her en der ook nog wat balletjes opgegooid.
pi_70625007
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Neuh, heb een paar concrete aanbiedingen via mailwisseling gekregen. Via m´n netwerk zijn er her en der ook nog wat balletjes opgegooid.
Nee, échte aanbiedingen geloof ik niet (geen werkgever die jou een baan aanbiedt zonder je gezien te hebben). Het verhaal van 'hey, ik heb hier een fantastische baan voor je, komt dagelijks voor....', op de vacaturebanken zitten nauwelijk werkgevers, maar voornamelijk werving- en selectiebureau's. Stelt allemaal niet zoveel voor, eerlijk gezegd.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_70625092
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:41 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Nee, échte aanbiedingen geloof ik niet (geen werkgever die jou een baan aanbiedt zonder je gezien te hebben). Het verhaal van 'hey, ik heb hier een fantastische baan voor je, komt dagelijks voor....', op de vacaturebanken zitten nauwelijk werkgevers, maar voornamelijk werving- en selectiebureau's. Stelt allemaal niet zoveel voor, eerlijk gezegd.
Een bedrijf ben ik al eens geweest, hebben nu drie concrete dingen. Verder weten de mensen uit mijn netwerk wel wat ze aan me hebben.

Werving- en selectieshit knikker ik meteen weg. Daar heb ik helemaal geen zin in en ga ik geen tijd aan verspillen.
pi_70625239
Knap hoor meestal is het idd zoals Five_H zegt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70625261
Ik weet het kaf wel van het koren te scheiden hoor.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 22:03:09 #241
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_70627372
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:30 schreef Halcon het volgende:
Nou, dat is dan heel fijn voor jou. Maar gaat dit topic over hoe geweldig jij wel bent en dat jij wel een andere baan kunt vinden in deze tijden? Nee hè?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_70628150
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:49 schreef Halcon het volgende:
Ik weet het kaf wel van het koren te scheiden hoor.
Aanbieding is 1
Aangenomen worden en langer dan 1 jaar er zitten is 2
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70635540
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 22:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Aanbieding is 1
Aangenomen worden en langer dan 1 jaar er zitten is 2
Ook dat lukt wel. Sowieso kan ik bij een concullega beginnen met een vast contract na de gebruikelijke proeftijd.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 juli 2009 @ 10:10:35 #244
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70635680
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Nouja ik probeer zo lang als ik kan iig nog die IB-groep door te betalen, moet het uiteindelijk toch betalen. En ja voor die 40 euro heb ik volgens mij televisie er ook bij in. Alleen geen vaste telefoon, maar ik bel bijna nooit thuis, vrijwel altijd onderweg, dus dat zou niet schelen, toch bedankt voor de tip!

Weer een sollicitatie mail de deur uit gedaan ICT/DTPer, past perfect bij mn opleiding én ik heb er ervaring in, ben benieuwd!

Als ik vandaag nog niks hoor van alle andere sollicitaties, dan ga ik dit weekend serieus overleggen met mijn ouders of het slim/mogelijk is om misschien alsnog een HBO opleiding te gaan halen! En dan het liefst iets wat me boeit, maar waar ook echt toekomst in zit, ben bereid alles te leren, en ik leer op zich vrij makkelijk.
DTP'er? waar woon je?
pi_70635703
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ook dat lukt wel. Sowieso kan ik bij een concullega beginnen met een vast contract na de gebruikelijke proeftijd.
Goed hoor, maar ik vraag me wel af met welke reden je dit in dit topic post.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:14:09 #246
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70635726
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:12 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Goed hoor, maar ik vraag me wel af met welke reden je dit in dit topic post.
pi_70635814
Pfff, inderdaad, wat moet ie kerel hier te vertellen hoe geweldig hij is...
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

DTP'er? waar woon je?
Emmen (Drenthe, voor als het je niks zegt), maar ik ben op zich geen DTPer hoor, wel in opleiding en vorige baan gehad, maar heb IT-media gedaan, dat is zeg maar een beetje IT/Grafische combinatie.
pi_70635873
Tjonge, wat een afgunst zeg. Je lijkt me een erg gezellige collega.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:38:05 #249
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70636117
Je valt gewoon nogal uit de toon in dit topic.

Afgunst? Alles wat van jou is kan morgen van een ander zijn. Dat niet onderkennen is de eerste stap in die richting
Intelligent, but fucked up.
pi_70636177
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Je valt gewoon nogal uit de toon in dit topic.

Afgunst? Alles wat van jou is kan morgen van een ander zijn. Dat niet onderkennen is de eerste stap in die richting
Daar ben ik nog altijd zelf bij en iets waar je zelf bij bent kun je altijd een rol in spelen. Het is niet voor niets dat ik nu nog lekker achter mijn burea zit van maandag tot vrijdag en dat anderen buitengebonjourd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')