oa jaquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beetje mijn post aanpassen.. maar ik heb 't weer gefixt hoor.
Ik heb niet gezegd dat ik ze ga dragenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent geen meisje en gaat skinny jeans dragen.
date jij meisjes??quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je bent geen meisje en gaat skinny jeans dragen.
Ik vond het al heel wat voor je.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je dacht dat ik in 10 jaar me alleen tot FOK! had beperkt?.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik zag Heimen als meisje in een skinny jeans.
Oh, en nu? Of moet ik er nog iets diepers achter zoeken?quote:
Ik krijg niet eens zo'n allesverhullend gedrocht om mijn onderlichaam heen gedrapeerdquote:
Ik hoop niet dat dr foto's nog positief gephotoshopt zijn, anders wordt het wel heel ergquote:
Ik weet niet hoe diep je normaal gaat bij die meisjes?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, en nu? Of moet ik er nog iets diepers achter zoeken?.
Mark wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens zo'n allesverhullend gedrocht om mijn onderlichaam heen gedrapeerd
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe diep je normaal gaat bij die meisjes?
Je hebt 't dus geprobeerdquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens zo'n allesverhullend gedrocht om mijn onderlichaam heen gedrapeerd
Ze heeft geen foto's meer op d'r fobo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dr foto's nog positief gephotoshopt zijn, anders wordt het wel heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |