abonnement Unibet Coolblue
pi_70452160
En die petitie onderteken ik dus niet
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70453494
quote:
Op zondag 28 juni 2009 14:35 schreef TomComCo het volgende:
NEC is een van de clubs die Erton Fejzullahu met meer dan gemiddelde interesse volgen:
http://fotboll.expressen.(...)lahu-jagas-i-holland
11 Goals in 12 wedstrijden dit seizoen. Ik zeg halen! http://www.transfermarkt.(...)/leistungsdaten.html
Ik ben benieuwd waar in het bericht jij de naam NEC ziet staan
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_70454014
quote:
Op zondag 28 juni 2009 18:01 schreef -J-D- het volgende:
En die petitie onderteken ik dus niet
Verklaar je nader?
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70454164
Mijn voorkeur gaat ook uit naar de Goffert maar ik vind de petitie wat eenzijdig.
Ik wil dat NEC een stadion krijgt waar ze het maximale uit alles kunnen halen. Dus een combinatie met jeugd, met bedrijven, met parkeren, met sponsorzaken en tientallen andere zaken. Op die manier kan NEC het best groeien.
Ik vind dit dan ook niet de manier aan te geven waar mijn voorkeur ligt. Ik vind het tien keer belangrijker dat er een keuze wordt gemaakt waar NEC het meest aan heeft. De deskundigen kunnen beter inschatten waar NEC het meest mee gebaat is en niet ik.
Het belang van een goede locatie met goede mogelijkheden en een echt positief toekomstbeeld vind ik belangrijker dan dat het op deze schitterende locatie blijft.
en ook belangrijker dan het feit dat je dan niet zover hoeft te lopen
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70455143
Heb je zeker een goed punt (buiten het lopen om ).
Gezien de eerste plannen die ze gemaakt hadden (De teletubbie heuvel), heb ik in mijn achterhoofd dat die groei (in combinatie met topsport, commercie, etc) wel mogelijk is in de Goffert. Alleen een gecombineerd concept zal NEC tot grotere hoogte kunnen laten groeien. Is dit toch niet mogelijk in de Goffert, dan ga ik zeker akkoord met de andere locatie.
Echter is zo'n petitie toch niet doorslaggevend, maar geeft het wel mooi de gedachte van een groep weer.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70455217
quote:
Op zondag 28 juni 2009 20:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Echter is zo'n petitie toch niet doorslaggevend, maar geeft het wel mooi de gedachte van een groep weer.
Dat vind ik dus niet.
Een grote groep ondertekent de petitie en geeft daarmee aan dat ze kost wat kost in de Goffert willen blijven.
Een andere groep wil er juist mee aangeven dat de voorkeur uitgaat naar de Goffert maar dat anders een andere locatie bekeken moet worden.
Beide groepen ondertekenen nu de petitie, heb ik de indruk.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 28 juni 2009 @ 20:47:02 #232
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_70456413
Inderdaad de reden dat ik niet getekend heb
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 28 juni 2009 @ 22:37:05 #233
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_70460970
Ik vind de locatie wel erg belangrijk. Veel van de uitstraling en de fans van Vitesse zijn veranderd na de verhuizing naar het Gelredome en niet alleen vanwege de goede resultaten (toen ) en de sfeerloze uitstraling van het stadion. Het is toch heel wat anders vlakbij een volksbuurt je stadion te hebben, zoals dat toen het geval was tussen de groene heuvels in plaats van aan de (Nijmeegse!!) snelweg in een stuk nieuwbouw. Meer, nieuwer, groter en beter gepland is niet per definitie beter.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_70463121
Men wil uitbouwen om te groeien, maar dat zijn ze nu aan het uitzoeken wat dan de beste optie is om te groeien. Dus een nieuw stadion of de Goffert zelf? Of zijn er echt vele duizenden op de wachtlijst, nee toch?
pi_70468415
Er zijn nu 500 man op de wachtlijst. Veel mensen zullen zich hiervoor niet inschrijven omdat er nu toch geen ruimte is in de Goffert dus een seizoenskaart bijna onmogelijk is. Laten we zeggen dat de wachtlijst maximaal 1000 of 1200 zal zijn.
Ze willen groeien naar een stoelaantal van 20.000 tot 30.000. Al zijn er ook verhalen dat de gemeente naar 40.000 wil. Ik hoop dat ze gewoon richting 20.000 gaan, met mogelijkheid tot doorgroei op dezelfde plek als waar het nieuwe stadion komt.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70471367
Vandaag maar ff mijn Baas lief aankijken en alle vrijdagavonden vrij vragen wanneer NEC moet spelen.
jemig wat moeten we vaak op vrijdag. is dit speciaal voor Vlemincks omdat hij dit gewend is.....

edit: en dinsdag en woensdag
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70505989
quote:
Op maandag 29 juni 2009 07:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Er zijn nu 500 man op de wachtlijst. Veel mensen zullen zich hiervoor niet inschrijven omdat er nu toch geen ruimte is in de Goffert dus een seizoenskaart bijna onmogelijk is. Laten we zeggen dat de wachtlijst maximaal 1000 of 1200 zal zijn.
Ze willen groeien naar een stoelaantal van 20.000 tot 30.000. Al zijn er ook verhalen dat de gemeente naar 40.000 wil. Ik hoop dat ze gewoon richting 20.000 gaan, met mogelijkheid tot doorgroei op dezelfde plek als waar het nieuwe stadion komt.
De Goffert naar 40000 plaatsen is te onrealistisch, dan krijg je dezelfde als bij roda en onze bovenburen, veel lege plekken in het stadion.
20000 is meer dan genoeg, we kregen het stadion niet eens vol tegen dinamo en dat was europees!
De plannen voor uitbreiding/nieuwbouw moeten zsm gemaakt worden, de Goffert is nu het 4e kleinste stadion van de eredivisie, alleen vvv, rkc en heracles zijn nog kleiner.
Mocht dit nog lang duren dan mis je definitief de aansluiting met de subtop.
pi_70506136
ForzaNEC heeft besloten de mogelijkheid tot reageren uit te schakelen.
Alweer, maar nu voor 'vast'
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:11:58 #239
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_70506437
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

De Goffert naar 40000 plaatsen is te onrealistisch, dan krijg je dezelfde als bij roda en onze bovenburen, veel lege plekken in het stadion.
20000 is meer dan genoeg, we kregen het stadion niet eens vol tegen dinamo en dat was europees!
De plannen voor uitbreiding/nieuwbouw moeten zsm gemaakt worden, de Goffert is nu het 4e kleinste stadion van de eredivisie, alleen vvv, rkc en heracles zijn nog kleiner.
Mocht dit nog lang duren dan mis je definitief de aansluiting met de subtop.
Sparta heeft dacht ik ook nog een kleiner stadion.

Maar desalniettemin moet het stadion worden uitgebreid, dat is één ding dat vast staat. Ik denk ook dat we het beste naar 20.000 kunnen gaan. Dat lijk me een ideaal aantal, hoewel ik betwijfel of het stadion dan ooit vol zit. NEC leeft meer dan ooit in Nijmegen en ik denk ook dat het nu of nooit is. Als we niet uitbreiden missen we de boot en worden we sowieso geen subtopper maar bungelen we ergens onderaan.

Uitbreiden is noodzakelijk, desnoods naar een andere locatie.
pi_70508509
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef J-heronimus het volgende:

[..]

Sparta heeft dacht ik ook nog een kleiner stadion.

Maar desalniettemin moet het stadion worden uitgebreid, dat is één ding dat vast staat. Ik denk ook dat we het beste naar 20.000 kunnen gaan. Dat lijk me een ideaal aantal, hoewel ik betwijfel of het stadion dan ooit vol zit. NEC leeft meer dan ooit in Nijmegen en ik denk ook dat het nu of nooit is. Als we niet uitbreiden missen we de boot en worden we sowieso geen subtopper maar bungelen we ergens onderaan.

Uitbreiden is noodzakelijk, desnoods naar een andere locatie.
Je hebt gelijk, sparta heeft er 11,500 Bron:http://www.worldstadiums.com/europe/countries/netherlands.shtml

Maar wat moet dan de locatie worden? Ik hoop dat het de Goffert blijft, mocht dit niet mogelijk zijn dan lijkt mij het oude compaq terrein het beste, bijsterhuizen valt zowieso af wat mij betreft
pi_70510811
Volgens de laatste berichten van de gemeente is Bijsterhuizen afgevallen. Er zijn nog twee locaties over.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70512893
quote:
De twee Slowaakse testspelers die sinds maandag op proef zijn bij NEC hopen bij de Nijmegenaren te kunnen blijven. Boris Godal en Roman Gergel willen hun carrière graag in het buitenland voortzetten.
Gergel (21) is een rechter- en linkermiddenvelder en Godal (22) een centrale verdediger. Beiden staan onder contract staan bij AS Trencin in Slowakije, de club die eigendom is van de Nederlander Tsjeu La Ling. Die club stuurde hen naar Nijmegen.

"We gaan deze week gewoon ons uiterste best doen en dan hopen we maar dat NEC ons goed genoeg vindt. Het is allemaal heel snel gegaan", vertelt Godal in De Gelderlander.

"We speelden zaterdag een oefenwedstrijd tegen een Tsjechische club. Na afloop kwam onze manager Robert Rybnicek naar ons toe. 'Dit wordt jullie kans om in het buitenland te gaan voetballen', zei hij. We hoefden er geen seconde over na te denken. De volgende dag zijn we in het vliegtuig gestapt, en vandaag (maandag, red.) zijn we hier."
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:51:09 #243
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_70513324
Spelers of proef die bij NEC blijven?
pi_70513963
Tja een stage leent zich natuurlijk uitstekend om die spelers te testen. Dwight zal wel inzien of ze goed zijn of niet. Heb er geen verwachtingen van.
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 30 juni 2009 @ 15:46:53 #245
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_70516664
Toen ik las "twee Slowaakse testspelers" dacht ik meteen: nu al weer weg? Maar gelukkig stond er slechts dat ze er wat van willen maken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_70516708
Forza heeft het reactiegedeelte weer plat gegooid
Brett Holman
pi_70517052
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:48 schreef endr0me het volgende:
Forza heeft het reactiegedeelte weer plat gegooid
Ik snap het wel van de mannen achter de schermen. Vind het wel jammer, vond het wel vermakelijk om te lezen soms.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_70537780
quote:
ADO Den Haag gaat proberen Jhonny van Beukering aan te trekken, meldt het AD. De spits van NEC kan bij ADO weer een aanvalskoppel gaan vormen met Berry Powel.

In het seizoen 2006/07 vormden zij bij De Graafschap een makkelijk scorend duo. De 21 doelpunten van Van Beukering en de 29 van Powel waren destijds voor een groot deel het fundament onder het kampioenschap van De Superboeren in de Jupiler League. Van Beukering heeft in Nijmegen nog een contract tot medio 2010.
Neem mee, neem mee!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_70538874
Zou mooi kut zijn.
pi_70539121
Mooi moment om er nog geld voor te vangen. Denk dat het goed is om de voorhoede flink te vernieuwen.
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')