Jij gaat om 22:00 uur al naar bed?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jullie spelen altijd als ik al naar bed ga.Kan ik het nooit leren.
![]()
boehoehoehoehoe
Elke keer zit ik met Fer op msn en blijkt hij weer op jou te zitten wachten tot een uur of 11quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef Morpheus2002 het volgende:Jammer van het ontbrekende "!" achter BoF
"Het Grote BoF! Topic: Jorrit de Toy-Boy!"
[..]
Jij gaat om 22:00 uur al naar bed?
Ja sorry hij wil meer tegenstandquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Elke keer zit ik met Fer op msn en blijkt hij weer op jou te zitten wachten tot een uur of 11![]()
Ik poog voor 23:00 naar bed te gaan.. soms 22:15 - 22:30.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Das wel vroeg ouwe ventIk slaap eigenlijk nooit voor 0:00 uur. Avondmens
Ik heb nog nooit beweerd dat ik goed ben in Fifa..verre van dat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja sorry hij wil meer tegenstand
Das wel vroeg ouwe ventIk slaap eigenlijk nooit voor 0:00 uur. Avondmens
quote:Auto switch - Off
Passing Assistance - Manual
Shot Assistance - Manual
Crossing Assistance - Manual
Lob Passing Assistance - Manual
Hehe was een geintjequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit beweerd dat ik goed ben in Fifa..verre van dat.![]()
Als ik elke dag om 0:00 op mijn nest lig val ik overdag in slaap en zeker als ik auto moet rijden. Daarbij krijg ik koppijn van laat naar bed gaan.
Controllerhulp? Hebben ze dat in FIFA? Nou ik speel ook zonder, al mogen de CPU verdedigers en aanvallers soms wel wat beter anticiperenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben denk wel goed in Fifa... Als ik een keer online ben invite me eens, ben benieuwd of ik het echt kan...
PS: Heb alle controllerhulp uitstaan (passen, schieten, through pass) etc...
Door de week om 6:30 en in het weekend om 7:30quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe was een geintje
Je hebt je nachtrust dus nodigOf je staat erg vroeg op elke dag?
Ja man dat moet uit, zo vet! Kan je nog vol missen voor open doel... Beter passen waar JIJ wilt, niet de computer...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Controllerhulp? Hebben ze dat in FIFA? Nou ik speel ook zonder, al mogen de CPU verdedigers en aanvallers soms wel wat beter anticiperen
Hmmm wist niet eens dat dat bestond. Ik start spel op en ga spelen om zodoende de knopjes te ontdekken. Kijk eigenlijk nooit naar de controller instellingen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja man dat moet uit, zo vet! Kan je nog vol missen voor open doel... Beter passen waar JIJ wilt, niet de computer...
ik kwam erachter toen ik trillen wilde aanzetten...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hmmm wist niet eens dat dat bestond. Ik start spel op en ga spelen om zodoende de knopjes te ontdekken. Kijk eigenlijk nooit naar de controller instellingen.
There can be only onequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te laat.. nu heeft Jorrit het naamtopic al.![]()
Ik geloof niet dat ik hem anders had gekregen hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te laat.. nu heeft Jorrit het naamtopic al.![]()
Wat een geile doos!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:00 schreef jpjedi het volgende:
Dat het maar weer een goede tour mag worden dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Voor Mcewen wat minder![]()
[ afbeelding ]
Zie je wel, fietsen is geilquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:00 schreef jpjedi het volgende:
Dat het maar weer een goede tour mag worden dit jaar![]()
[ afbeelding ]
CO2 waarde meten bij inspanning.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een geile doos!
Waarom die slangHij heeft toch alleen iets aan z'n been
dat doet ie zelfs MET controllerhulpquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja man dat moet uit, zo vet! Kan je nog vol missen voor open doel...
Dat was zo'n inkopper dat ik m niet wilde makenquote:
ach ja soms moet je het gewoon doen hequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was zo'n inkopper dat ik m niet wilde maken
Tja het was ook een penalty en hij had hem in de eerste helft van de verlenging natuurlijk ook al moeten gevenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:12 schreef FJD het volgende:
Ongelofelijk die Braamhaar
Alsof tie een statement wil maken dat ie ook in de laatste minuten een penalty durft te geven
Bij dat afgekeurde doelpunt was het een penaltyquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja het was ook een penalty en hij had hem in de eerste helft van de verlenging natuurlijk ook al moeten geven
Lijkt me eerder het toedienen van zuurstof om het herstel te bespoedigen.quote:
Nu nog zulke benenquote:
Ik heb niet eens een stemkaart gekregen. Schijnt compleet te zijn misgegaan met het versturen van de buitenlandse stemkaarten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef staticdata het volgende:
Ik was vanochtend als eerste bij het stembureau
Volgens mij waren ze al blij dat er uberhaupt iemand kwam
Ik ben altijd erg VVD geweest en zeker op europees vlak kan ik me aardig vinden in het programma. CDA als goede tweede al vind ik ze niet hardlijnig genoeg en te pro-EU.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kon vanochtend m'n stemkaart niet vindenDan maar niet stemmen. Vanavond kan ook niet want ben pas om 22:30 thuis.
Waar hebben jullie op gestemd / zouden jullie op stemmen?
Preciesquote:
Inderdaad. Net zoals ik bij de eerst volgende Nationale stemronde ga doen.quote:
Dat meen je niet?quote:
Beter blanco als niet stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik stem nooit blanco, dat vind ik vrij nutteloos.
Als ik zou gaan stemmen had ik VVD gestemd.
In tegendeel. Deze partij heeft blijkbaar een groot aanknopingspunt met jou visie. Dat jij je niet wilt profileren als een CU/SGP stemmer is een totaal ander verhaal..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef FJD het volgende:
Volgens EU profiler ligt CU/SGP als enige in de buurt van m'n voorkeur.
Zie daar een van de redenen om niet te stemmen; er is gewoonweg geen acceptabel alternatief voor mijn visie. Sterker nog, in de tekening lijken de partijen hun best te doen om maar zo hoog mogelijk te eindigen op zowel "sociaaleconimisch links" als op "voor Europese integratie".
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef jpjedi het volgende:
Lees dit dan:
Invoering van het VERKIEZINGSRIJBEWIJS
Er is zelfs een idioot op Fok! die een petitie aan het houden is.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef FJD het volgende:
Frank heeft ze vast gekocht
Makkelijke grappen FTW!
Frankie en kopen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef FJD het volgende:
Frank heeft ze vast gekocht
Makkelijke grappen FTW!
Stelregel:quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Frankie en kopen.![]()
Eerst de entertainment business flinke schade berokkenen met zijn terabytes aan illegale kopijen en dat goedpraten met een aantal originelen in de kast.
Aantalquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Frankie en kopen.![]()
Eerst de entertainment business flinke schade berokkenen met zijn terabytes aan illegale kopijen en dat goedpraten met een aantal originelen in de kast.
300 legale DVD's en Blu-ray's.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Stelregel:
"heb je 1 TB gedownload dan moet je een cd/dvd/blu-ray van ¤10,- kopen om het te rechtvaardigen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
300 legale DVD's en Blu-ray's.
100 legale CD's.
45 legale Xbox 360 games.
Ik vind het nog best netjes. Denk meer dan vele anderen in dit Topic
200 DVD's gok ik ongeveer. en ook wel rond de 200 legale cd'squote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
100 legale CD's.
Yep en ik was niet de enige.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef staticdata het volgende:
Jorrit, Had jij nu gewoon hardcase koffer meegenomen naar Costa Rica?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Had van jou wel VVD of CDA verwacht
Nou, volgens de stemwijzer kwam die net iets onder D66 en Groen Links en aangezien ik D66 en GL zeker niet ga stemmen kom ik weer uit bij PvdA.quote:
Oei, uhm denk 500+ dvds en rond de 100 spelletjes op diverse systemen. Heb ook nog een paar originele cd'squote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
200 DVD's gok ik ongeveer. en ook wel rond de 200 legale cd's
en toch wel 7 ps3 spellen
en overal gewoon makkelijk mee naar toe te zeulen?quote:
Wij hadden een groepsreis en we reisden veel met een busje. De koffers gingen gewoon het dak op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
en overal gewoon makkelijk mee naar toe te zeulen?
Had het bij reisbureau gevraagd en die zegt dat een bagpack toch makkelijker is vanwege mobiliteit. en ze passen ook beter in een 4wd (!) ik mag toch aannemen dat zo'n koffer wel in een 4wd past
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef ursel het volgende:
100 meter opgeschoten het afgelopen half uur.![]()
Weet niet wat er aan de hand is op de A12, maar tis net gebeurd.
Anders weet ik het ook niet.quote:File: A12 - Utrecht - Den Haag
tussen knp. Lunetten en knp. Oudenrijn - 2 km
langzaam rijdend verkeer
File: A12 - Utrecht - Den Haag
tussen de Meern en Nieuwerbrug - 5 km
langzaam rijdend verkeer
File: A12 - Utrecht - Den Haag
tussen Gouda en Zevenhuizen - 6 km
stilstaand verkeer
Mwoah hier moeten toch wel twee koffers in passenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij hadden een groepsreis en we reisden veel met een busje. De koffers gingen gewoon het dak op.
Het probleem is wel dat als je 2 grote hardcase koffers hebt het wel lastig wordt, aangezien dat meestal niet past in een kofferbak.
Tja soms moet je een stukje lopen over onverhard en een bootje in en weer uit, wellicht dat een rugzak dan handig draagt, maar ik heb geen momment spijt gehad om een koffer mee te nemen.
Haha! Ik outperform je...een beetje danquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef ursel het volgende:
100 meter opgeschoten het afgelopen half uur.![]()
Weet niet wat er aan de hand is op de A12, maar tis net gebeurd.
denk het niet, ondanks dat ik zoveel download heb ik sowieso meer cd's dan jou, en mijn vriendin heeft meer dvd's dan jouquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
100 legale CD's.
Dan zie ik ook geen probleem, behalve als je naar Tortuguero (ofzoiets) gaat, daar kun je niet met de auto komen, maar dan nog zou ik zeggen. Meenemen die koffersquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Mwoah hier moeten toch wel twee koffers in passenWe zijn maar met z'n tween
.
[ afbeelding ]
Stel je niet zo aan johquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat een onzin, och wat heeft Nederland duidelijk gesproken...
Nee we worden naar tortuguero gebracht en daarna pas de autoquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan zie ik ook geen probleem, behalve als je naar Tortuguero (ofzoiets) gaat, daar kun je niet met de auto komen, maar dan nog zou ik zeggen. Meenemen die koffers
Wanneer gaan jullie?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee we worden naar tortuguero gebracht en daarna pas de auto. 2 september gaan we
. Lekker in het regenseizoen maar we zien wel
Gezien jou functie en baan, waarbij je volgens mij goed verdient verbaast het me dat je op een linkse partij stemt en niet bijv. CDA of VVD.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
Nou, volgens de stemwijzer kwam die net iets onder D66 en Groen Links en aangezien ik D66 en GL zeker niet ga stemmen kom ik weer uit bij PvdA.
Het zegt al genoeg dat de PVV bij mij helemaal onderaan stond in de stemwijzer. Ik denk dan toch vrij anders over de politiek dan jullie
Heb nu even niet de tijd om uitgebreid mijn keuze te onderbouwen, maar het komt erop neer dat ik al jaren PvdA stem, sterker nog ik heb nog nooit anders gedaan![]()
* PoSTMaN stemt meer met zijn hart dan met zijn verstand
Ik ben zelf 10 september vertrokken richting CR en heb wel regen gehad, maar ben nooit echt nat geregend. We hebben 3 of 4 keer regen gehad tijdens het avondeten. Ik moet wel zeggen dat wij vrij veel geluk hadden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee we worden naar tortuguero gebracht en daarna pas de auto. 2 september gaan we
. Lekker in het regenseizoen maar we zien wel
Tja, ik ben nu eenmaal sociaal opgevoed en ingesteld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gezien jou functie en baan, waarbij je volgens mij goed verdient verbaast het me dat je op een linkse partij stemt en niet bijv. CDA of VVD.
dat zegt hij toch ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gezien jou functie en baan, waarbij je volgens mij goed verdient verbaast het me dat je op een linkse partij stemt en niet bijv. CDA of VVD.
Zo ben ik ook opgevoed. Alleen vind ik dat gezeik van die linkse partijen over mensen die wat meer verdienen dan het "gemiddelde" onzin. Die mensen hebbben vaak ook een lange zware opleiding gedaan. In dat geval vind ik het meer dan terecht dat je meer verdient dan iemand die alleen de MAVO heeft afgerond bij wijze van spreken. Net zoals mensen die weigeren te werken (dus zonder handicap of ziekte). DIe ga je toch niet alsnog belonenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal sociaal opgevoed en ingesteld.
Als ik puur alleen voor mezelf zou stemmen, dan zou ik beter VVD of CDA kunnen stemmen, al vond ik Rutten gisteren wel heel erg droevig.
Tuurlijk ik wil ook geen mensen helpen die het niet nodig hebben, maar er zijn veel meer mensen die wel hulp nodig hebben omdat ze anders niet rond komen en er zijn genoeg mensen die daar maar bar weinig aan kunnen doen. Die mensen hebben hulp nodig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo ben ik ook opgevoed. Alleen vind ik dat gezeik van die linkse partijen over mensen die wat meer verdienen dan het "gemiddelde" onzin. Die mensen hebbben vaak ook een lange zware opleiding gedaan. In dat geval vind ik het meer dan terecht dat je meer verdient dan iemand die alleen de MAVO heeft afgerond bij wijze van spreken. Net zoals mensen die weigeren te werken (dus zonder handicap of ziekte). DIe ga je toch niet alsnog belonen
Helemaal mee eens, daarom zal ik ook nooit voor SP kiezen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:19 schreef FJD het volgende:
Sociaal is naar mijn mening een term die veel misbruikt wordt. Vooral door van die types als Agnes Kant. Sociaal is niet van rijk zoveel mogelijk naar arm brengen, sociaal is mensen op hun eigen verantwoordelijkheid aanspreken, mensen in staat stellen om te ontwikkelen en daar de vruchten vd te plukken om vervolgens de mensen die dat door externe factoren niet kunnen bij te staan zodat ze fatsoenlijk kunnen leven. Dat is sociaal, de SP is dat dus duidelijk niet.
Klinkt goedquote:FIFA 09 mag dan wel de beste voetbalgame aller tijden zijn geweest, het weerhoudt EA Sports er zeker niet van om ook met FIFA 10 een topprestatie te leveren. Vandaag liep de teller op de officiële FIFA 10 website af en onthulde EA de punten van verbetering voor FIFA 10:
• Er komt een nieuw dribbelsysteem waardoor technisch vaardige spelers nog beter in staat zullen zijn om hun mannetje te passeren. Dit zal gepaard gaan met tal van nieuwe animaties. Voetballers reageren sneller, en fysieke duels zullen nu uitdagender zijn en langer duren.
• De balaanname van de spelers wordt veel dynamischer en realistischer. Hierdoor zullen spelers de bal veel eerder onder controle hebben. De passing wordt ook nauwkeuriger. Tevens zullen verdedigers nu ook echt ruimtes automatisch afdekken. Staande tackles worden minder effectief, maar daarentegen worden slidings effectiever. Verdedigers zullen er nu alles aan doen om de bal weg te ruimen, denk o.a. ook aan omhalen binnen de eigen zestien meter. Het schietsysteem wordt ook verbeterd, waardoor elke goal nog realistischer wordt.
• Keepers krijgen een veel geavanceerdere AI. Zo zal de uitloopfunctie sterk worden verbeterd, waardoor de keeper eerder reageert en niet halverwege stil blijft hangen. Keepers positioneren zich ook veel beter, en zijn nu ook in staat om de bal echt weg te slaan van de doellijn.
• Het speltype coach wordt beter uitgewerkt. Transfers worden veel realistischer, en de sfeer tijdens wedstrijden moet nog beklemmender worden. Spelersontwikkeling wordt geloofwaardiger; spelers zullen zich beter ontwikkelen wanneer de omstandigheden in hun voordeel zijn.
• Tenslotte heeft EA de kritiek van gamers aangetrokken en zal het kleine irritaties ook wegwerken. Zo wordt de buitenspelvalfunctie verbeterd, wordt er minder vaak op de houtwerk geschoten, worden sprintanimaties realistischer, wordt de voordeelregel beter toegepast, komt er een betere balans voor lobpassjes, en zal het mogelijk worden om vrije trappen snel te nemen.
Mooi, een finishing touch aan m'n geniale stiftjes is nooit wegquote:
volgende keer doe ik mee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie doet er mee met FIFA 09? FJD & Keltie doen al mee
Als Urs dan ook nog eens Live koopt dan kunnen we 3 vs 3 doenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Urs dan ook nog eens Live koopt dan kunnen we 3 vs 3 doen![]()
Mogguh
quote:
Je hebt nog een maand de tijd..quote:Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef jpjedi het volgende:
morguh![]()
Vanaf 18.02 iig op Eurosport (mits de finale van Roland Garros niet uitloopt) de openingstijdrit van de dauphiné live.![]()
@Ursel,
Ik ga eerst eens wat trainen voor ik me ga vertonen op fiets meets.
Je bedoeld die week?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:11 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ursel wanneer ik de Alpe meet?
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:30 schreef FJD het volgende:
Kan kijken of we t weekend ervoor weer naar Arnhem kunnen
Ik zal het weekend van 8 en 9 augustus doorgeven (weekend daarna ben ik jarigquote:
Dan zit ik in Gran Canaria, dus dat gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:15 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Ga je ook mee met de FOK! fietsmeet 12 juli?
Jij Jorrit?
Lekker brokkie fietsen bij Nijmegen..
Niels komt ook.
Fietsmeet #2 - Nijmegen 12 juli
Dat lijkt prima te gaan passenquote:Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef jpjedi het volgende:
Vanaf 18.02 iig op Eurosport (mits de finale van Roland Garros niet uitloopt) de openingstijdrit van de dauphiné live.![]()
Hier ook alquote:Op maandag 8 juni 2009 06:37 schreef jpjedi het volgende:
Goede morgen vanuit een zonovergoten Belgie!
Iddquote:Op maandag 8 juni 2009 06:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Hier ook al![]()
Jammer dat je er geen reet aan hebt op kantoor
quote:
Als er in jouw dorp iemand wordt vermoord dan halveert de populatiequote:Op maandag 8 juni 2009 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thank god heb ik niet met een woningstichting te maken
Maarre gezellig in de crimineelste stad van Nederland wonen
Maar doordat er zo'n perfecte burger als Fer er gaat wonen is het er statistisch gezien weer iets veiliger.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Thank god heb ik niet met een woningstichting te maken
Maarre gezellig in de crimineelste stad van Nederland wonen
quote:Today, I heard my sister masturbating in her room. I took the dog around the block to get out of the house, and I came back to see her leaving her room... my electric toothbrush in her hand. FML
Ik heb geen zusquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waarom vervuil jij het internet met waardeloze grapjes? Straks is de diskspace op![]()
Heul niet, volgens GMail is dat oneindig..quote:Op maandag 8 juni 2009 09:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik heb geen zus
Als ik wel een zus zou hebben zou die bij m'n ouders wonen en niet bij mij en m'n vriendin
Waarom vervuil jij het internet met waardeloze grapjes? Straks is de diskspace op![]()
Beter dat dan in een stad vol met criminaliteit wonenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Als er in jouw dorp iemand wordt vermoord dan halveert de populatie
Ach op 1 plek zal 90% van de criminaliteit plaatsvinden, Als je je daar niet bevind is het net alsof je in Barendrecht of de Binnenmaas woontquote:Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beter dat dan in een stad vol met criminaliteit wonen![]()
Helemaal nietquote:Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Beter dat dan in een stad vol met criminaliteit wonen![]()
En lopend terug..quote:Op maandag 8 juni 2009 11:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Helemaal nietOp de fiets naar de kroeg en het terras
Zolang t niet zwemmend is...dan heb ik nml een brug gemistquote:
Ja ik twijfel nog! Ik had volgens mij nog iets die avond maar weet niet meer precies watquote:Op maandag 8 juni 2009 10:27 schreef jpjedi het volgende:
Kij je mail eens pik... kom je pokeren?
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef Incolumis het volgende:
[Testcase] Airsoft The Maze
damn kickass lokatie
Gefeliciteerd Raffiequote:Op maandag 8 juni 2009 12:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Oh, Raffie was gisteren jarig
Nog gefeliciteerd
Ik zeg; doen!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef Incolumis het volgende:
[Testcase] Airsoft The Maze
damn kickass lokatie
Ben je erin getrapt?quote:
Wat denk je zelfquote:
Arme Renéquote:Op maandag 8 juni 2009 13:56 schreef FJD het volgende:
Als je Natasja Froger gelooft dan verdien je het ook genaaid te worden
Crossposter!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:16 schreef ursel het volgende:
Als ut goed is ben ik nog mooi voor de bui weer terug van het fietsen..![]()
ik volg een live blog op iphoneclub.nlquote:Op maandag 8 juni 2009 19:24 schreef RudyCarell het volgende:
Jo, weet iemand of de WWDC van Apple ook live te volgen is via video...?
quote:19:27
OMT: Volgens Apple is Safari 7,8x sneller dan IE8.
19:27
OMT: Safari haalt alle 100 van de Acid3-tests, terwijl IE8 maar 21 van de 100 haalt.
die volg ik ook...quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik volg een live blog op iphoneclub.nl
goed nieuws over safari 4.0
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw OS is 64 bits en heet Snow leopard.
Zometeen iphone nieuws,
Het is fanboy tijd!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik volg een live blog op iphoneclub.nl
goed nieuws over safari 4.0
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw OS is 64 bits en heet Snow leopard.
Zometeen iphone nieuws,
quote:19:36
OMT: Ook een gerucht: alle iPhone 3G's zijn in de Apple Stores weggehaald van de demotafels.
19:36
OMT: Een anonieme tipgever meldt dat volgende week woensdag de nieuwe iPhones bij de T-Mobile winkels worden bezorgd.
Waar ben ik fanboy?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het is fanboy tijd!![]()
Ben wel benieuwd eigenlijkIn januari loopt m'n abo af en dan wil ik ook een iPhone
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waar ben ik fanboy?![]()
Moet je weer gelijk gaan OS bashen?
oh dan is het goed.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Nee wilde eigenlijk Safari gaan bashen met hun 100/100 test
quote:OMT:
Via de mail komt intussen een gerucht binnen: de iPhone wordt simlockvrij, maar krijgt een hardware-lock (?)
quote:19:43
OMT: Snow Leopard komt in september uit voor $29.
Jij een fanboy?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij een fanboy?Wat ongelofelijk grof van iemand om dat van jou te beweren oh grote objectieve beoordelaar
Mijn definitie van fanboy is het uitkramen van waanzin omtrent de ogenschijnlijke plus punten en het denigreren van alternatieve zaken.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij een fanboy?Wat ongelofelijk grof van iemand om dat van jou te beweren oh grote objectieve beoordelaar
is een OS lul.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wel belachelijk dat je extra moet betalen voor die nieuwe browser. Hoort gewoon bij het OS te zitten.
Zo zie je maar weer hoeveel ik van Apple weetquote:
werkt across apps..vraag me af hoe die cpu en het geheugen dat gaan trekken. Mijn iphone moet af en toe al slikken door tekort aan geheugen. De nieuwe iphone zal wel meer geheugen hebben gok ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Copy / Paste is wel een goede toevoeging
Had er bij de US release al in moeten zitten natuurlijk. Net als sms in landscape, het aanmaken van belprofielen en het gebruiken van een mp3tje als wekker. Geweldig apparaat maar op de meest basale functies heeft Apple wel wat steken laten vallenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Copy / Paste is wel een goede toevoeging
Nee sorry vanavond niet. Ben ook bezig met studie en dat duurt nog wel ff vrees ikquote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Had er bij de US release al in moeten zitten natuurlijk. Net als sms in landscape, het aanmaken van belprofielen en het gebruiken van een mp3tje als wekker. Geweldig apparaat maar op de meest basale functies heeft Apple wel wat steken laten vallen
Straks nog Fifa? Ik moet nog 20paginas waspoeder-B
quote:20:02
OMT: Tethering gaat werken via USB en Bluetooth.
20:01
OMT: Er wordt nu gepraat over tethering (iPhone als modem gebruiken voor je laptop).
Inderdaad.. vreemd dat de meest simpele zaken zo laat pas komen of er nog niet in zitten.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Had er bij de US release al in moeten zitten natuurlijk. Net als sms in landscape, het aanmaken van belprofielen en het gebruiken van een mp3tje als wekker. Geweldig apparaat maar op de meest basale functies heeft Apple wel wat steken laten vallen
Ik doe ook wel een potje mee. Zeg maar hoe laat.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad.. vreemd dat de meest simpele zaken zo laat pas komen of er nog niet in zitten.![]()
Ik wil wel een potje spelen
Ok dan speel ik wel tegen een waardige tegenstanderquote:Op maandag 8 juni 2009 20:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee sorry vanavond niet. Ben ook bezig met studie en dat duurt nog wel ff vrees ik
Zet ik die even uit.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Ok dan speel ik wel tegen een waardige tegenstander20:30 JP? Of is je porno dan nog niet klaar?
quote:20:07
OMT: Je kunt zien waar je telefoon is op een Google Map.
20:07
OMT: Find My iPhone is beschikbaar voor MobileMe-klanten.
20:06
OMT: Nieuwe functie Find My iPhone.
quote:20:09
OMT: Je kunt een remote wipe commando sturen om je iPhone op afstand te wissen.
Niet verder vertellen hoor, maar moest opschieten voor de regen..quote:
Had je maar de N96 moeten nemen..quote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Haha wat kunnen die honden toch altijd goed bedelen! Is onze ook een megaster in!quote:
Als jij nou eens gewoon Xbox Live koopt dan had je nu Fifa kunnen spelen en had je er geen last van gehadquote:Op maandag 8 juni 2009 20:19 schreef ursel het volgende:
Hey, maar heren, tis leuk die nieuwe toys van Apple, maar moet elke gerucht nu in een eigen post??
Ja. Het Topic leeft nu tenminstequote:Op maandag 8 juni 2009 20:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Had je maar de N96 moeten nemen..![]()
Hey, maar heren, tis leuk die nieuwe toys van Apple, maar moet elke gerucht nu in een eigen post??
Hoe vaak ga je het nog proberen? Hij koopt het toch nietquote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon Xbox Live koopt dan had je nu Fifa kunnen spelen en had je er geen last van gehad
Efkes kieken wanneer ie jarig isquote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe vaak ga je het nog proberen? Hij koopt het toch niet
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon Xbox Live koopt dan had je nu Fifa kunnen spelen en had je er geen last van gehad
Het toestel alleen is al veel beter dan de N96 mijn inziensquote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Nokia Maps FTW..![]()
Tot nog toe weinig indrukwekkends tov de N96..
Microsoftquote:Apple heeft op de World Wide Developers Conference de nieuwe versie van Mac OS X aangekondigd. Versie 10.6 van Apples OS brengt weinig grote veranderingen met zich mee. Het OS is wel 6GB kleiner geworden sinds de vorige versie.
Apple heeft sommige zaken in Snow Leopard herschreven, waardoor het sneller is. Zo zouden jpg-bestanden twee keer zo snel openen en pdf's anderhalf keer zo snel. De code van Finder is ook herschreven, maar daar is verder weinig aan gewijzigd
Apple denkt dat de consument vooral zit te wachten op een product wat eenvoudig werkt, wat op de achtergrond werkt en wat snel moet werken. Apple ziet z'n OS dus niet zozeer als een beleving of iets waar de consument op zit te wachten maar eerder als de manier waarop elke consument eenvoudig zijn/haar stukjes beleving (browsen, mailen, chatten) kan bereiken. Apple legt de focus (zowel bij ontwikkeling als introductie) dus niet op het presenteren van het OS aan de consument maar meer aan het zoveel mogelijk naar de achtergrond dringen van het OS. Het moet snel zijn en het moet makkelijk werken, meer niet.quote:De eerste wijziging die het Windows-besturingssysteem ondergaat, is grafisch....Ook nieuw in de taakbalk is het verbeterde systeemvak en zijn de zogenaamde jump lists. Het syteemvak is nu beter aan te passen naar de wensen van de gebruiker, het is bijvoorbeeld nu eenvoudiger om pictogrammen te verbergen....Een minder grote makeover krijgt het menu Start.....Terug van weggeweest zijn thema's in Windows. Er is een standaardset van thema's in Windows 7 beschikbaar met elk hun eigen achtergrond, Aero-kleur en andere persoonlijke instellingen....Ook nieuw is het sneller opstarten van het besturingssysteem, verminderd stroomgebruik, minder disk I/O....
Ze gebruiken een Microsoft product, ze volgen niet de visie. Dat is de pest van kritische massa. Ik geloof niet dat 90% van de PC gebruikers zit te wachten op full customizable themes, wel op een OS wat zonder mokken werkt en wat ook steeds sneller wordt gemaakt.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gelukkig volgt 90% van de wereld de Microsoft visie
Eensch.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze gebruiken een Microsoft product, ze volgen niet de visie. Dat is de pest van kritische massa. Ik geloof niet dat 90% van de PC gebruikers zit te wachten op full customizable themes, wel op een OS wat zonder mokken werkt en wat ook steeds sneller wordt gemaakt.
Feliciteren we je morgen toch gewoon nog een keertje, alleen dan met taartquote:Op maandag 8 juni 2009 18:36 schreef -Raffie- het volgende:
ik ben morgen pas jarigmaar toch bedankt
quote:Ook kan de nieuwe iPhone video opnemen. Dat gebeurt met 30 fps op vga-resolutie, 640x480 pixels.
ja lol zo'n reactie in het Apple topic:quote:Op maandag 8 juni 2009 21:34 schreef ursel het volgende:
Hye heren, jullie vergeten de allerbelangrijkste nieuwe feature van de nieuwe iPhone te noemen..
[..]
alsof ze wat te bewijzen hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef Geqxon het volgende:
Zo, de Windows Mobile fanboys hebben nu geen poot meer om op te staan.
mooi hernia-krukjequote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef jpjedi het volgende:
Jp aan het ballen:
[ afbeelding ]
Groetjes, Lies
Haha prachtig met die headset op z'n kopquote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef jpjedi het volgende:
Jp aan het ballen:
[ afbeelding ]
Groetjes, Lies
Dat krukje overleeft zo'n avondje voetballen niet hoor! Hij zit heen en weer te bewegen en springt op en ploft neer .. wat een drukje op dat krukjequote:
Ja OEHEEEEEEHHHHHHHHHquote:Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef jpjedi het volgende:
Dat krukje overleeft zo'n avondje voetballen niet hoor! Hij zit heen en weer te bewegen en springt op en ploft neer .. wat een drukje op dat krukje.
Groetjes!
Ja ! Kan ik me voorstellen! Ik zit er tenminste nog 1,5 meter vandaan! Bij jou schreeuwt hij recht in je oorquote:
jij bent er de 27e ook bij toch? ik neem mijn vriendin mee dus die moet effe wat te babbelen hebben zonder al dat nerdpraat van onsquote:Op maandag 8 juni 2009 22:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja ! Kan ik me voorstellen! Ik zit er tenminste nog 1,5 meter vandaan! Bij jou schreeuwt hij recht in je oor
De 27ste? lol! Natuurlijk ben ik erbij op onze houswarming partyquote:Op maandag 8 juni 2009 22:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij bent er de 27e ook bij toch? ik neem mijn vriendin mee dus die moet effe wat te babbelen hebben zonder al dat nerdpraat van ons
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef jpjedi het volgende:
Klinkt als een gezellig potje toch?! hahaha
Groetjes, Lies
Zo JP, veel remotes... Word het niet tijd voor 1 afstandsbedieningquote:Op maandag 8 juni 2009 21:45 schreef jpjedi het volgende:
Jp aan het ballen:
[ afbeelding ]
Groetjes, Lies
He rot eens op naar je eigen account of zo en ga posten in het GTST forum.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De 27ste? lol! Natuurlijk ben ik erbij op onze houswarming party![]()
nah heb een Denon en Lies heeft er wat makro`tjes in gezet maar ik vind het handiger met een AB per apparaat.. hoef ik nooit te zoeken naar de knoppen,.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zo JP, veel remotes... Word het niet tijd voor 1 afstandsbediening
Gisteren op MSN ook alquote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef jpjedi het volgende:
He rot eens op naar je eigen account of zo en ga posten in het GTST forum.
Hahaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He rot eens op naar je eigen account of zo en ga posten in het GTST forum.
Wie ik? Is dit niet het GTST forum dan? hmm dacht toch ook allemaal vrouwen gezwets te lezen hier ..quote:
Wihihiquote:Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat krukje overleeft zo'n avondje voetballen niet hoor! Hij zit heen en weer te bewegen en springt op en ploft neer .. wat een drukje op dat krukje.
Groetjes!
Doen! Op een leeg krat bier kan je ook zitten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:19 schreef FJD het volgende:
42" Full HD iBood
Zal me maar inhouden, een bank is belangrijker
Zag hem ja..met blauwe tand?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:19 schreef FJD het volgende:
42" Full HD iBood
Zag het ja..maar met die uber handige xbox software kom ik er niet achter hoe ik je invite kan accepteren. Ik zie hem wel als pending. Raffie was online en zijn invite kon ik gelijk accepteren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 06:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wihihi
Heb je, JP, trouwens even een vriendjesuitnodiging gestuurd
Is voor jou het project 80 miljoen of is het totale project 80 miljoen?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:55 schreef IJsmuts het volgende:net terug, informeel intake gesprek gehad, opdracht is binnen
![]()
![]()
nu over uurtarief onderhandelen, er is niet veel ruimte, maar daar komen we wel uit...
als het voorspoedig loopt eind deze week de zaak dicht timmeren, volgende week naar de kvk en vanaf aug/sep verder als zzp er![]()
krijg een project van 2 a 3 jaar twv 80miljoen![]()
beetje de administratie van bijhouden
![]()
![]()
Ken ook via het internet (inloggen op je eigen gamercardpagina dingesding)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zag het ja..maar met die uber handige xbox software kom ik er niet achter hoe ik je invite kan accepteren. Ik zie hem wel als pending. Raffie was online en zijn invite kon ik gelijk accepteren.
Alstie aan de muur hangt istie nagelvast dus misschien kan ie dan uit m'n bouwdepot gekocht wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:34 schreef Keltie het volgende:
Doen! Op een leeg krat bier kan je ook zitten.
ja idd ik zat mijn vriendin ook al lekker te maken daarmeequote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:19 schreef FJD het volgende:
42" Full HD iBood
Denon heeft een GHB TV?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tis een LG en een LCD TV dus doe maar niet
geluktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ken ook via het internet (inloggen op je eigen gamercardpagina dingesding)
quote:
Sta je nou trots met je dildo op de foto?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:50 schreef BattleLies het volgende:
Gefeliciteerd Raffie!! Een hele fijne dag gewenst!!
Tja, als je man zo veel van huis is.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sta je nou trots met je dildo op de foto?![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sta je nou trots met je dildo op de foto?![]()
Update: T-Mobile heeft inmiddels via e-mail bevestigd dat zij de iPhone 3G S op 26 juni 2009 op de Nederlandse markt introduceren. Meer informatie over prijzen en tariefplannen volgt (het heeft dus geen zin om de servicedesk te bellen of in de winkel te vragen).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, er benne voor de rest geen iPhone nieuwtjes meer te melden he..
Weekend van 15 aug naar Arnhemquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef ursel het volgende:
Mja, er benne voor de rest geen iPhone nieuwtjes meer te melden he..
Ahhh, zet hem gelijk in de agenda..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Weekend van 15 aug naar ArnhemIk heb het aangegeven bij m'n pa, verjaardag vier ik daar wel. Ga liever fietsen dan familiebezoek
Dus sms'en landscape is niet mogelijk, belprofielen aanmaken ook niet, en je kan geen mp3tjes gebruiken als wekken. En als bonus kan je niet knippen en plakken op de Iphonequote:Op maandag 8 juni 2009 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Mp3 moet je omzetten in itunes als beltoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Dus sms'en landscape is niet mogelijk, belprofielen aanmaken ook niet, en je kan geen mp3tjes gebruiken als wekken. En als bonus kan je niet knippen en plakken op de Iphone
En dan loop je te zeiken dat de Xperia een kut toestel is die dit allemaal WEL kan van de release.
Gebruiksvriendelijkheid van iPhone tov any Windows Mobile toestel is heel veel malen beter. Het maakt net als bij het desktop OS duidelijk dat Apple de juiste visie heeft mbt wat de consument wil van een OS.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Viro het volgende:
En dan loop je te zeiken dat de Xperia een kut toestel is die dit allemaal WEL kan van de release.
goh, Frankie, stressed?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef staticdata het volgende:
Ambtenaren stijf van de stress Yeah right![]()
Itunes vind ik dikke stront door een trechter, dan heb ik liever WM. K vind het fijn dat ik zonder tussenkomst van een progamma data ed. kan overzetten. Tenzij je outlook wilt syncen met WM.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mp3 moet je omzetten in itunes als beltoon.
Maar om je betoog nu compleet te maken moet je ook zeggen dat er ook sterke punten zijn voor de iphone. Dingetje is niet voor niets toch redelijk succesvol met 65% van de mobiele internet markt.
Gebruiksvriendelijkheid verschilt per persoon. De OS op de Iphone is aardig maar niet wat ik wil.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Gebruiksvriendelijkheid van iPhone tov any Windows Mobile toestel is heel veel malen beter. Het maakt net als bij het desktop OS duidelijk dat Apple de juiste visie heeft mbt wat de consument wil van een OS.
Heb een jaar een WM toestel gehad en wat was ik blij toen ik er vanaf was. Nog blijer als toen ik Vista in kon ruilen voor 7 RC1.
Was het maar zo'n feest, speciaal Surfin' Bird aangeschaft... Ik omzetten, error... Werkt dus niet in Nederland...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mp3 moet je omzetten in itunes als beltoon.
Je moet de extensie even wijzigen van t onbeveiligde formaat naar t beveiligde formaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
Was het maar zo'n feest, speciaal Surfin' Bird aangeschaft... Ik omzetten, error... Werkt dus niet in Nederland...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Je moet de extensie even wijzigen van t onbeveiligde formaat naar t beveiligde formaat.
Ik ken er wel een paar die de afgelopen tijd en vooral de komende tijd aardig wat stress zullen hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:01 schreef staticdata het volgende:
Ambtenaren stijf van de stress Yeah right![]()
Huh! Lies en ik hebben gewoon een mp3tje omgezet in itunes en bewerkt met garageband. Geen andere software voor gebruikt hoor..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, speciaal Surfin' Bird aangeschaft... Ik omzetten, error... Werkt dus niet in Nederland...
mp3 omzetten naar wat anders = slechte kwaliteitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Huh! Lies en ik hebben gewoon een mp3tje omgezet in itunes en bewerkt met garageband. Geen andere software voor gebruikt hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |