Jij gaat om 22:00 uur al naar bed?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jullie spelen altijd als ik al naar bed ga.Kan ik het nooit leren.
![]()
boehoehoehoehoe
Elke keer zit ik met Fer op msn en blijkt hij weer op jou te zitten wachten tot een uur of 11quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef Morpheus2002 het volgende:Jammer van het ontbrekende "!" achter BoF
"Het Grote BoF! Topic: Jorrit de Toy-Boy!"
[..]
Jij gaat om 22:00 uur al naar bed?
Ja sorry hij wil meer tegenstandquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Elke keer zit ik met Fer op msn en blijkt hij weer op jou te zitten wachten tot een uur of 11![]()
Ik poog voor 23:00 naar bed te gaan.. soms 22:15 - 22:30.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Das wel vroeg ouwe ventIk slaap eigenlijk nooit voor 0:00 uur. Avondmens
Ik heb nog nooit beweerd dat ik goed ben in Fifa..verre van dat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja sorry hij wil meer tegenstand
Das wel vroeg ouwe ventIk slaap eigenlijk nooit voor 0:00 uur. Avondmens
quote:Auto switch - Off
Passing Assistance - Manual
Shot Assistance - Manual
Crossing Assistance - Manual
Lob Passing Assistance - Manual
Hehe was een geintjequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit beweerd dat ik goed ben in Fifa..verre van dat.![]()
Als ik elke dag om 0:00 op mijn nest lig val ik overdag in slaap en zeker als ik auto moet rijden. Daarbij krijg ik koppijn van laat naar bed gaan.
Controllerhulp? Hebben ze dat in FIFA? Nou ik speel ook zonder, al mogen de CPU verdedigers en aanvallers soms wel wat beter anticiperenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben denk wel goed in Fifa... Als ik een keer online ben invite me eens, ben benieuwd of ik het echt kan...
PS: Heb alle controllerhulp uitstaan (passen, schieten, through pass) etc...
Door de week om 6:30 en in het weekend om 7:30quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe was een geintje
Je hebt je nachtrust dus nodigOf je staat erg vroeg op elke dag?
Ja man dat moet uit, zo vet! Kan je nog vol missen voor open doel... Beter passen waar JIJ wilt, niet de computer...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Controllerhulp? Hebben ze dat in FIFA? Nou ik speel ook zonder, al mogen de CPU verdedigers en aanvallers soms wel wat beter anticiperen
Hmmm wist niet eens dat dat bestond. Ik start spel op en ga spelen om zodoende de knopjes te ontdekken. Kijk eigenlijk nooit naar de controller instellingen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja man dat moet uit, zo vet! Kan je nog vol missen voor open doel... Beter passen waar JIJ wilt, niet de computer...
ik kwam erachter toen ik trillen wilde aanzetten...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hmmm wist niet eens dat dat bestond. Ik start spel op en ga spelen om zodoende de knopjes te ontdekken. Kijk eigenlijk nooit naar de controller instellingen.
There can be only onequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te laat.. nu heeft Jorrit het naamtopic al.![]()
Ik geloof niet dat ik hem anders had gekregen hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te laat.. nu heeft Jorrit het naamtopic al.![]()
Wat een geile doos!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:00 schreef jpjedi het volgende:
Dat het maar weer een goede tour mag worden dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Voor Mcewen wat minder![]()
[ afbeelding ]
Zie je wel, fietsen is geilquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:00 schreef jpjedi het volgende:
Dat het maar weer een goede tour mag worden dit jaar![]()
[ afbeelding ]
CO2 waarde meten bij inspanning.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een geile doos!
Waarom die slangHij heeft toch alleen iets aan z'n been
dat doet ie zelfs MET controllerhulpquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja man dat moet uit, zo vet! Kan je nog vol missen voor open doel...
Dat was zo'n inkopper dat ik m niet wilde makenquote:
ach ja soms moet je het gewoon doen hequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was zo'n inkopper dat ik m niet wilde maken
Tja het was ook een penalty en hij had hem in de eerste helft van de verlenging natuurlijk ook al moeten gevenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:12 schreef FJD het volgende:
Ongelofelijk die Braamhaar
Alsof tie een statement wil maken dat ie ook in de laatste minuten een penalty durft te geven
Bij dat afgekeurde doelpunt was het een penaltyquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja het was ook een penalty en hij had hem in de eerste helft van de verlenging natuurlijk ook al moeten geven
Lijkt me eerder het toedienen van zuurstof om het herstel te bespoedigen.quote:
Nu nog zulke benenquote:
Ik heb niet eens een stemkaart gekregen. Schijnt compleet te zijn misgegaan met het versturen van de buitenlandse stemkaarten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef staticdata het volgende:
Ik was vanochtend als eerste bij het stembureau
Volgens mij waren ze al blij dat er uberhaupt iemand kwam
Ik ben altijd erg VVD geweest en zeker op europees vlak kan ik me aardig vinden in het programma. CDA als goede tweede al vind ik ze niet hardlijnig genoeg en te pro-EU.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kon vanochtend m'n stemkaart niet vindenDan maar niet stemmen. Vanavond kan ook niet want ben pas om 22:30 thuis.
Waar hebben jullie op gestemd / zouden jullie op stemmen?
Preciesquote:
Inderdaad. Net zoals ik bij de eerst volgende Nationale stemronde ga doen.quote:
Dat meen je niet?quote:
Beter blanco als niet stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik stem nooit blanco, dat vind ik vrij nutteloos.
Als ik zou gaan stemmen had ik VVD gestemd.
In tegendeel. Deze partij heeft blijkbaar een groot aanknopingspunt met jou visie. Dat jij je niet wilt profileren als een CU/SGP stemmer is een totaal ander verhaal..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef FJD het volgende:
Volgens EU profiler ligt CU/SGP als enige in de buurt van m'n voorkeur.
Zie daar een van de redenen om niet te stemmen; er is gewoonweg geen acceptabel alternatief voor mijn visie. Sterker nog, in de tekening lijken de partijen hun best te doen om maar zo hoog mogelijk te eindigen op zowel "sociaaleconimisch links" als op "voor Europese integratie".
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:07 schreef jpjedi het volgende:
Lees dit dan:
Invoering van het VERKIEZINGSRIJBEWIJS
Er is zelfs een idioot op Fok! die een petitie aan het houden is.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef FJD het volgende:
Frank heeft ze vast gekocht
Makkelijke grappen FTW!
Frankie en kopen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:41 schreef FJD het volgende:
Frank heeft ze vast gekocht
Makkelijke grappen FTW!
Stelregel:quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Frankie en kopen.![]()
Eerst de entertainment business flinke schade berokkenen met zijn terabytes aan illegale kopijen en dat goedpraten met een aantal originelen in de kast.
Aantalquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:39 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Frankie en kopen.![]()
Eerst de entertainment business flinke schade berokkenen met zijn terabytes aan illegale kopijen en dat goedpraten met een aantal originelen in de kast.
300 legale DVD's en Blu-ray's.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Stelregel:
"heb je 1 TB gedownload dan moet je een cd/dvd/blu-ray van ¤10,- kopen om het te rechtvaardigen
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
300 legale DVD's en Blu-ray's.
100 legale CD's.
45 legale Xbox 360 games.
Ik vind het nog best netjes. Denk meer dan vele anderen in dit Topic
200 DVD's gok ik ongeveer. en ook wel rond de 200 legale cd'squote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
100 legale CD's.
Yep en ik was niet de enige.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:43 schreef staticdata het volgende:
Jorrit, Had jij nu gewoon hardcase koffer meegenomen naar Costa Rica?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?Had van jou wel VVD of CDA verwacht
Nou, volgens de stemwijzer kwam die net iets onder D66 en Groen Links en aangezien ik D66 en GL zeker niet ga stemmen kom ik weer uit bij PvdA.quote:
Oei, uhm denk 500+ dvds en rond de 100 spelletjes op diverse systemen. Heb ook nog een paar originele cd'squote:Op donderdag 4 juni 2009 16:32 schreef staticdata het volgende:
[..]
200 DVD's gok ik ongeveer. en ook wel rond de 200 legale cd's
en toch wel 7 ps3 spellen
en overal gewoon makkelijk mee naar toe te zeulen?quote:
Wij hadden een groepsreis en we reisden veel met een busje. De koffers gingen gewoon het dak op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
en overal gewoon makkelijk mee naar toe te zeulen?
Had het bij reisbureau gevraagd en die zegt dat een bagpack toch makkelijker is vanwege mobiliteit. en ze passen ook beter in een 4wd (!) ik mag toch aannemen dat zo'n koffer wel in een 4wd past
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef ursel het volgende:
100 meter opgeschoten het afgelopen half uur.![]()
Weet niet wat er aan de hand is op de A12, maar tis net gebeurd.
Anders weet ik het ook niet.quote:File: A12 - Utrecht - Den Haag
tussen knp. Lunetten en knp. Oudenrijn - 2 km
langzaam rijdend verkeer
File: A12 - Utrecht - Den Haag
tussen de Meern en Nieuwerbrug - 5 km
langzaam rijdend verkeer
File: A12 - Utrecht - Den Haag
tussen Gouda en Zevenhuizen - 6 km
stilstaand verkeer
Mwoah hier moeten toch wel twee koffers in passenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wij hadden een groepsreis en we reisden veel met een busje. De koffers gingen gewoon het dak op.
Het probleem is wel dat als je 2 grote hardcase koffers hebt het wel lastig wordt, aangezien dat meestal niet past in een kofferbak.
Tja soms moet je een stukje lopen over onverhard en een bootje in en weer uit, wellicht dat een rugzak dan handig draagt, maar ik heb geen momment spijt gehad om een koffer mee te nemen.
Haha! Ik outperform je...een beetje danquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:32 schreef ursel het volgende:
100 meter opgeschoten het afgelopen half uur.![]()
Weet niet wat er aan de hand is op de A12, maar tis net gebeurd.
denk het niet, ondanks dat ik zoveel download heb ik sowieso meer cd's dan jou, en mijn vriendin heeft meer dvd's dan jouquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
100 legale CD's.
Dan zie ik ook geen probleem, behalve als je naar Tortuguero (ofzoiets) gaat, daar kun je niet met de auto komen, maar dan nog zou ik zeggen. Meenemen die koffersquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Mwoah hier moeten toch wel twee koffers in passenWe zijn maar met z'n tween
.
[ afbeelding ]
Stel je niet zo aan johquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat een onzin, och wat heeft Nederland duidelijk gesproken...
Nee we worden naar tortuguero gebracht en daarna pas de autoquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan zie ik ook geen probleem, behalve als je naar Tortuguero (ofzoiets) gaat, daar kun je niet met de auto komen, maar dan nog zou ik zeggen. Meenemen die koffers
Wanneer gaan jullie?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee we worden naar tortuguero gebracht en daarna pas de auto. 2 september gaan we
. Lekker in het regenseizoen maar we zien wel
Gezien jou functie en baan, waarbij je volgens mij goed verdient verbaast het me dat je op een linkse partij stemt en niet bijv. CDA of VVD.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
[..]
Nou, volgens de stemwijzer kwam die net iets onder D66 en Groen Links en aangezien ik D66 en GL zeker niet ga stemmen kom ik weer uit bij PvdA.
Het zegt al genoeg dat de PVV bij mij helemaal onderaan stond in de stemwijzer. Ik denk dan toch vrij anders over de politiek dan jullie
Heb nu even niet de tijd om uitgebreid mijn keuze te onderbouwen, maar het komt erop neer dat ik al jaren PvdA stem, sterker nog ik heb nog nooit anders gedaan![]()
* PoSTMaN stemt meer met zijn hart dan met zijn verstand
Ik ben zelf 10 september vertrokken richting CR en heb wel regen gehad, maar ben nooit echt nat geregend. We hebben 3 of 4 keer regen gehad tijdens het avondeten. Ik moet wel zeggen dat wij vrij veel geluk hadden.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 07:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee we worden naar tortuguero gebracht en daarna pas de auto. 2 september gaan we
. Lekker in het regenseizoen maar we zien wel
Tja, ik ben nu eenmaal sociaal opgevoed en ingesteld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gezien jou functie en baan, waarbij je volgens mij goed verdient verbaast het me dat je op een linkse partij stemt en niet bijv. CDA of VVD.
dat zegt hij toch ookquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gezien jou functie en baan, waarbij je volgens mij goed verdient verbaast het me dat je op een linkse partij stemt en niet bijv. CDA of VVD.
Zo ben ik ook opgevoed. Alleen vind ik dat gezeik van die linkse partijen over mensen die wat meer verdienen dan het "gemiddelde" onzin. Die mensen hebbben vaak ook een lange zware opleiding gedaan. In dat geval vind ik het meer dan terecht dat je meer verdient dan iemand die alleen de MAVO heeft afgerond bij wijze van spreken. Net zoals mensen die weigeren te werken (dus zonder handicap of ziekte). DIe ga je toch niet alsnog belonenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, ik ben nu eenmaal sociaal opgevoed en ingesteld.
Als ik puur alleen voor mezelf zou stemmen, dan zou ik beter VVD of CDA kunnen stemmen, al vond ik Rutten gisteren wel heel erg droevig.
Tuurlijk ik wil ook geen mensen helpen die het niet nodig hebben, maar er zijn veel meer mensen die wel hulp nodig hebben omdat ze anders niet rond komen en er zijn genoeg mensen die daar maar bar weinig aan kunnen doen. Die mensen hebben hulp nodig.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zo ben ik ook opgevoed. Alleen vind ik dat gezeik van die linkse partijen over mensen die wat meer verdienen dan het "gemiddelde" onzin. Die mensen hebbben vaak ook een lange zware opleiding gedaan. In dat geval vind ik het meer dan terecht dat je meer verdient dan iemand die alleen de MAVO heeft afgerond bij wijze van spreken. Net zoals mensen die weigeren te werken (dus zonder handicap of ziekte). DIe ga je toch niet alsnog belonen
Helemaal mee eens, daarom zal ik ook nooit voor SP kiezen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:19 schreef FJD het volgende:
Sociaal is naar mijn mening een term die veel misbruikt wordt. Vooral door van die types als Agnes Kant. Sociaal is niet van rijk zoveel mogelijk naar arm brengen, sociaal is mensen op hun eigen verantwoordelijkheid aanspreken, mensen in staat stellen om te ontwikkelen en daar de vruchten vd te plukken om vervolgens de mensen die dat door externe factoren niet kunnen bij te staan zodat ze fatsoenlijk kunnen leven. Dat is sociaal, de SP is dat dus duidelijk niet.
Klinkt goedquote:FIFA 09 mag dan wel de beste voetbalgame aller tijden zijn geweest, het weerhoudt EA Sports er zeker niet van om ook met FIFA 10 een topprestatie te leveren. Vandaag liep de teller op de officiële FIFA 10 website af en onthulde EA de punten van verbetering voor FIFA 10:
• Er komt een nieuw dribbelsysteem waardoor technisch vaardige spelers nog beter in staat zullen zijn om hun mannetje te passeren. Dit zal gepaard gaan met tal van nieuwe animaties. Voetballers reageren sneller, en fysieke duels zullen nu uitdagender zijn en langer duren.
• De balaanname van de spelers wordt veel dynamischer en realistischer. Hierdoor zullen spelers de bal veel eerder onder controle hebben. De passing wordt ook nauwkeuriger. Tevens zullen verdedigers nu ook echt ruimtes automatisch afdekken. Staande tackles worden minder effectief, maar daarentegen worden slidings effectiever. Verdedigers zullen er nu alles aan doen om de bal weg te ruimen, denk o.a. ook aan omhalen binnen de eigen zestien meter. Het schietsysteem wordt ook verbeterd, waardoor elke goal nog realistischer wordt.
• Keepers krijgen een veel geavanceerdere AI. Zo zal de uitloopfunctie sterk worden verbeterd, waardoor de keeper eerder reageert en niet halverwege stil blijft hangen. Keepers positioneren zich ook veel beter, en zijn nu ook in staat om de bal echt weg te slaan van de doellijn.
• Het speltype coach wordt beter uitgewerkt. Transfers worden veel realistischer, en de sfeer tijdens wedstrijden moet nog beklemmender worden. Spelersontwikkeling wordt geloofwaardiger; spelers zullen zich beter ontwikkelen wanneer de omstandigheden in hun voordeel zijn.
• Tenslotte heeft EA de kritiek van gamers aangetrokken en zal het kleine irritaties ook wegwerken. Zo wordt de buitenspelvalfunctie verbeterd, wordt er minder vaak op de houtwerk geschoten, worden sprintanimaties realistischer, wordt de voordeelregel beter toegepast, komt er een betere balans voor lobpassjes, en zal het mogelijk worden om vrije trappen snel te nemen.
Mooi, een finishing touch aan m'n geniale stiftjes is nooit wegquote:
volgende keer doe ik mee.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie doet er mee met FIFA 09? FJD & Keltie doen al mee
Als Urs dan ook nog eens Live koopt dan kunnen we 3 vs 3 doenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 09:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Als Urs dan ook nog eens Live koopt dan kunnen we 3 vs 3 doen![]()
Mogguh
quote:
Je hebt nog een maand de tijd..quote:Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef jpjedi het volgende:
morguh![]()
Vanaf 18.02 iig op Eurosport (mits de finale van Roland Garros niet uitloopt) de openingstijdrit van de dauphiné live.![]()
@Ursel,
Ik ga eerst eens wat trainen voor ik me ga vertonen op fiets meets.
Je bedoeld die week?quote:Op zondag 7 juni 2009 10:11 schreef dutch_cyclist het volgende:
Ursel wanneer ik de Alpe meet?
quote:Op zondag 7 juni 2009 11:30 schreef FJD het volgende:
Kan kijken of we t weekend ervoor weer naar Arnhem kunnen
Ik zal het weekend van 8 en 9 augustus doorgeven (weekend daarna ben ik jarigquote:
Dan zit ik in Gran Canaria, dus dat gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:15 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Ga je ook mee met de FOK! fietsmeet 12 juli?
Jij Jorrit?
Lekker brokkie fietsen bij Nijmegen..
Niels komt ook.
Fietsmeet #2 - Nijmegen 12 juli
Dat lijkt prima te gaan passenquote:Op zondag 7 juni 2009 09:03 schreef jpjedi het volgende:
Vanaf 18.02 iig op Eurosport (mits de finale van Roland Garros niet uitloopt) de openingstijdrit van de dauphiné live.![]()
Hier ook alquote:Op maandag 8 juni 2009 06:37 schreef jpjedi het volgende:
Goede morgen vanuit een zonovergoten Belgie!
Iddquote:Op maandag 8 juni 2009 06:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Hier ook al![]()
Jammer dat je er geen reet aan hebt op kantoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |