Jij gaat om 22:00 uur al naar bed?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jullie spelen altijd als ik al naar bed ga.Kan ik het nooit leren.
![]()
boehoehoehoehoe
Elke keer zit ik met Fer op msn en blijkt hij weer op jou te zitten wachten tot een uur of 11quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef Morpheus2002 het volgende:Jammer van het ontbrekende "!" achter BoF
"Het Grote BoF! Topic: Jorrit de Toy-Boy!"
[..]
Jij gaat om 22:00 uur al naar bed?
Ja sorry hij wil meer tegenstandquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Elke keer zit ik met Fer op msn en blijkt hij weer op jou te zitten wachten tot een uur of 11![]()
Ik poog voor 23:00 naar bed te gaan.. soms 22:15 - 22:30.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Das wel vroeg ouwe ventIk slaap eigenlijk nooit voor 0:00 uur. Avondmens
Ik heb nog nooit beweerd dat ik goed ben in Fifa..verre van dat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja sorry hij wil meer tegenstand
Das wel vroeg ouwe ventIk slaap eigenlijk nooit voor 0:00 uur. Avondmens
quote:Auto switch - Off
Passing Assistance - Manual
Shot Assistance - Manual
Crossing Assistance - Manual
Lob Passing Assistance - Manual
Hehe was een geintjequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit beweerd dat ik goed ben in Fifa..verre van dat.![]()
Als ik elke dag om 0:00 op mijn nest lig val ik overdag in slaap en zeker als ik auto moet rijden. Daarbij krijg ik koppijn van laat naar bed gaan.
Controllerhulp? Hebben ze dat in FIFA? Nou ik speel ook zonder, al mogen de CPU verdedigers en aanvallers soms wel wat beter anticiperenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ben denk wel goed in Fifa... Als ik een keer online ben invite me eens, ben benieuwd of ik het echt kan...
PS: Heb alle controllerhulp uitstaan (passen, schieten, through pass) etc...
Door de week om 6:30 en in het weekend om 7:30quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe was een geintje
Je hebt je nachtrust dus nodigOf je staat erg vroeg op elke dag?
Ja man dat moet uit, zo vet! Kan je nog vol missen voor open doel... Beter passen waar JIJ wilt, niet de computer...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Controllerhulp? Hebben ze dat in FIFA? Nou ik speel ook zonder, al mogen de CPU verdedigers en aanvallers soms wel wat beter anticiperen
Hmmm wist niet eens dat dat bestond. Ik start spel op en ga spelen om zodoende de knopjes te ontdekken. Kijk eigenlijk nooit naar de controller instellingen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja man dat moet uit, zo vet! Kan je nog vol missen voor open doel... Beter passen waar JIJ wilt, niet de computer...
ik kwam erachter toen ik trillen wilde aanzetten...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hmmm wist niet eens dat dat bestond. Ik start spel op en ga spelen om zodoende de knopjes te ontdekken. Kijk eigenlijk nooit naar de controller instellingen.
There can be only onequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te laat.. nu heeft Jorrit het naamtopic al.![]()
Ik geloof niet dat ik hem anders had gekregen hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te laat.. nu heeft Jorrit het naamtopic al.![]()
Wat een geile doos!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:00 schreef jpjedi het volgende:
Dat het maar weer een goede tour mag worden dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Voor Mcewen wat minder![]()
[ afbeelding ]
Zie je wel, fietsen is geilquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:00 schreef jpjedi het volgende:
Dat het maar weer een goede tour mag worden dit jaar![]()
[ afbeelding ]
CO2 waarde meten bij inspanning.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat een geile doos!
Waarom die slangHij heeft toch alleen iets aan z'n been
dat doet ie zelfs MET controllerhulpquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja man dat moet uit, zo vet! Kan je nog vol missen voor open doel...
Dat was zo'n inkopper dat ik m niet wilde makenquote:
ach ja soms moet je het gewoon doen hequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat was zo'n inkopper dat ik m niet wilde maken
Tja het was ook een penalty en hij had hem in de eerste helft van de verlenging natuurlijk ook al moeten gevenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:12 schreef FJD het volgende:
Ongelofelijk die Braamhaar
Alsof tie een statement wil maken dat ie ook in de laatste minuten een penalty durft te geven
Bij dat afgekeurde doelpunt was het een penaltyquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja het was ook een penalty en hij had hem in de eerste helft van de verlenging natuurlijk ook al moeten geven
Lijkt me eerder het toedienen van zuurstof om het herstel te bespoedigen.quote:
Nu nog zulke benenquote:
Ik heb niet eens een stemkaart gekregen. Schijnt compleet te zijn misgegaan met het versturen van de buitenlandse stemkaarten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef staticdata het volgende:
Ik was vanochtend als eerste bij het stembureau
Volgens mij waren ze al blij dat er uberhaupt iemand kwam
Ik ben altijd erg VVD geweest en zeker op europees vlak kan ik me aardig vinden in het programma. CDA als goede tweede al vind ik ze niet hardlijnig genoeg en te pro-EU.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kon vanochtend m'n stemkaart niet vindenDan maar niet stemmen. Vanavond kan ook niet want ben pas om 22:30 thuis.
Waar hebben jullie op gestemd / zouden jullie op stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |