Die was ergens zwaar gevallen toch een tijdje terug?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:52 schreef wimderon het volgende:
Ik zie dat Matthew Lloyd hier ook aan de start staat, straf hoor.
sporza niets ?quote:Op zondag 7 juni 2009 09:01 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf 18.02 iig op Eurosport (mits de finale van Roland Garros niet uitloopt) de openingstijdrit van vandaag live.
Die zenden ook tennis uit.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
sporza niets ?
zou wel zuigen, vreemde tijd trouwens zo laat
quote:Gert Steegmans mag niet starten in Dauphiné Libéré
Gert Steegmans mag van de Katyusha-ploegleiding niet van start gaan in de Dauphiné Libéré. Hij weigert een annex van zijn contract te tekenen, waarop de ploegleiding hem uit koers houdt.
Opschudding vanochtend in hotel Des Pages in Lunéville, waar de troepen van Katyusha hun tenten opgeslaan hebben. Gert Steegmans, na een matig seizoensbegin al niet in de bovenste lade van de ploegleiding, weigerde de voorbije dagen een annex te tekenen van zijn contract. Een toevoeging die de Russische ploeg in zijn contracten liet zetten na de positieve dopingplas van de Oostenrijker Christian Pfannberger. Naar wat er precies in die annex staat is het voorlopig gissen.
Of dit gevolgen heeft voor zijn deelname aan de Tour de France valt nog af te wachten, maar het zal zijn kansen zeker niet vergroten.
Wordt zeker vervolgd.
www.sportwereld.be
Jammer voor hem. Hij zal wel een goede reden hebben om dat contract niet te tekenen denk ik.quote:
quote:Waar slaat de clausule in het contract precies op? "Als we in opspraak komen, moeten we een boete van vijf jaar brutoloon betalen. Ik weiger dat te tekenen. Je kunt zoals bijvoorbeeld Rutger Beke onterecht in opspraak komen, maar dan ben je wel failliet", aldus Steegmans [[
http://www.bicycle.net/2009/dauphine-libere-start-listquote:[b]Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef Weet iemand waar ik de volledige startvolgorde van de tijdrit kan vinden?
Klopt niet. Ploegen mogen zelf bepalen welke renner wanneer start.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:23 schreef Atreidez het volgende:
[..]
http://www.bicycle.net/2009/dauphine-libere-start-list
Bij een een eerste tijdrit start de laatste van het laatste team eerst en daarna de laatste van het een na laatste team enz. Steeds 1 van elk team tot de nr. 1. Correct me if I'm wrong.
Moerenhout gaat ook uit van een top5 notering voor Gesinkquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:16 schreef dndiek het volgende:
Het parcours is wel een Gesink-parcours in mijn ogen
Volstrekte waanzin natuurlijk. Vijf brutojaarsalarissen, alsof ook maar één renner dat heeft. Dat de andere Katusha renners die blijkbaar wel getekend hebben geeft maar weer eens aan dat de renners zelf geen rechten hebben.quote:
Devolder rijdt hier wel, maar dat hoeft geen probleem te zijn voor Gesink. Vorig jaar haalde hij een vierde plek, dus top 5 zou niet vreemd zijn. Het zal vooral afhangen van hoe zijn touropbouw is.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:35 schreef Devpartner het volgende:
top5 moet zeker te doen zijn voor gesink.
Kloden/leipheimer/armstrong/devolder/A en F schlecks/menchov/sastre enzo rijden hier niet.
ah ging er vanuit dat die terug een zwitserland ging rijdenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:37 schreef Ereinion het volgende:
Devolder rijdt hier wel, maar dat hoeft geen probleem te zijn voor Gesink. Vorig jaar haalde hij een vierde plek, dus top 5 zou niet vreemd zijn. Het zal vooral afhangen van hoe zijn touropbouw is.
linkquote:First rider to depart: Frank (BMC): 16:09 CET (10:09am U.S. Eastern)
Gesink: 16:37 CET (10:37am U.S. Eastern)
Boonen: 18:19 CET (12:19pm U.S. Eastern)
Pereiro: 18:20 CET (12:20pm U.S. Eastern)
Millar: 18:28 CET (12:28pm U.S. Eastern)
Evans: 18:32 CET (12:32pm U.S. Eastern)
Contador: 18:33 CET (12:33pm U.S. Eastern)
Basso: 18:35 CET (12:35pm U.S. Eastern)
Grabsch: 18:37 CET (12:37pm U.S. Eastern)
Devolder: 18:38 CET (12:38pm U.S. Eastern)
Valverde: 18:39 CET (12:39pm U.S. Eastern)
Sporza zendt niets van de Dauphiné uit. Vreemd dat ze daar de Ronde van Zwitserland interessanter vinden.quote:
Da's raar.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Sporza zendt niets van de Dauphiné uit. Vreemd dat ze daar de Ronde van Zwitserland interessanter vinden.
bronquote:Gert Steegmans mag toch starten in Dauphiné Libéré
Gert Steegmans mag van de Katyusha-ploegleiding nu toch van start gaan in de Dauphiné Libéré. Vanmorgen besliste Katyusha zijn renner naar huis te sturen omdat hij weigerde een annex van zijn contract te tekenen. Volgens de laatste berichten komt hij ondanks het dispuut toch aan de start.
Opschudding vanochtend in hotel Des Pages in Lunéville, waar de troepen van Katyusha hun tenten opgeslaan hebben. Gert Steegmans, na een matig seizoensbegin als gevolg van fysieke problemen (rug), al niet in de bovenste lade van de ploegleiding, weigerde de voorbije dagen een annex te tekenen van zijn contract. Een toevoeging die de Russische ploeg in zijn contracten liet zetten na de positieve dopingplas van de Oostenrijker Christian Pfannberger.
Steegmans: 'Voor de Tour is dit niet ideaal.'
Waar slaat de clausule in het contract precies op? 'Als we in opspraak komen, moeten we een boete van vijf jaar brutoloon betalen. Ik weiger dat te tekenen (net als Kenny Dehaes en Robby McEwen). Je kunt zoals bijvoorbeeld Rutger Beke onterecht in opspraak komen, maar dan ben je wel failliet', aldus Steegmans.
'We hebben een tegenvoorstel gedaan waarbij je de ploeg een schadevergoeding betaalt bij dopinggebruik. Nu is het afwachten. Ik hoop dat ik de Tour mag rijden, maar ideaal is dit niet.'
Volgens de laatste berichten komt hij om 18u17 weldegelijk aan de start van de proloog. Is het dispuut opgelost? Had de makelaar van Steegmans contact met de UCI?
Wordt ongetwijfeld verzorgd.
De Dauphiné is enorm duur qua rechten, puur een centenkwestie waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Sporza zendt niets van de Dauphiné uit. Vreemd dat ze daar de Ronde van Zwitserland interessanter vinden.
kutquote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |