dank je voor het online zetten van rit 8quote:
Vorig jaar hadden ze live-stream van wat ik me kan herinneren, wellicht nu weer?quote:
Mits hij hier zijn piekt legt en het geluk meezit moet dat haalbaar kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:37 schreef Gillingham het volgende:
Mooie ronde altijd. Ik ben benieuwd of Gesink voor de eindoverwinning kan gaan.
zag dat idd ook, wellicht dat ie wat extra etappes wil gaan verkennen van de Tour in die periode?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:06 schreef Felagund het volgende:
Weet iemand waarom Thomas Dekker eerst wel maar nu niet de Dauphiné gaat rijden (bron; cyclingstarlists.com)?
Op zijn site staat dat hij Zwitserland gaat rijden, dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
zag dat idd ook, wellicht dat ie wat extra etappes wil gaan verkennen van de Tour in die periode?
Vind dat nog te vroeg voor hem. De top 5 ja, maar winst.Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:05 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Mits hij hier zijn piekt legt en het geluk meezit moet dat haalbaar kunnen zijn ja.
Denk ook dat bijvoorbeeld een witte trui in de Tour de France een mooier doel voor hem zou zijn dan een overwinning hier.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:11 schreef maril het volgende:
[..]
Vind dat nog te vroeg voor hem. De top 5 ja, maar winst.Nee.
We moeten oppassen dat we met hem niet hetzelfde doen als onze andere eeuwige talent(hemel in prijzen, e ja ik heb het over TD)). Die trekt dat ook niet al zal hij dat nooit toegeven.
Witte trui in de Tour is onmogelijk, die gaat naar Schleck.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk ook dat bijvoorbeeld een witte trui in de Tour de France een mooier doel voor hem zou zijn dan een overwinning hier.
Er zijn wel een paar tijdritten als ik mij niet vergis? Daar is gesink beduidend beter dan A. schleck dus zou ik zeker nog niet durven zeggen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Witte trui in de Tour is onmogelijk, die gaat naar Schleck.
Ik vermoed dat Schleck zijn tijdritcapaciteiten flink heeft verbeterd. Sowieso omdat hij de ruimte heeft om het te verbeteren (een van de talentvolste renners ooit), en vond hem in LBL ook op vlakkere stukjes goed tempo rijden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar tijdritten als ik mij niet vergis? Daar is gesink beduidend beter dan A. schleck dus zou ik zeker nog niet durven zeggen.
Ze gaan meestal wel redelijk voluit toch? Alleen ze zijn nog niet op hun sterkst natuurlijk, en iedereen heeft een andere vormcurve. Uitslag zegt dus niet alles iig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef Leatherface het volgende:
Leuke koers meestal. Mooi parcours en vaak een sterk deelnemersveld.
Hoewel veel grote jongens natuurlijk nog niet het achterste van de tong laten zien.
Niet beduidend in mijn ogen. In Monaco en in de ploegentijdrit zullen de verschillen beperkt blijven tussen deze twee lijkt me. De 'lange' tijdrit is ook maar 40 kilometer en daar komt het toch ook voor een groot deel aan op frisheid. Andy werd vorig jaar bijvoorbeeld 19e in de eerste tijdrit in de Tour en in de Giro van 2007 reed hij zelfs gewoon top-10 in de laatste tijdrit. Dat is zo heel slecht niet, Gesink gaat zeker geen minuten pakken op iemand als Schleck in de tijdritten normaalgesproken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:21 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar tijdritten als ik mij niet vergis? Daar is gesink beduidend beter dan A. schleck dus zou ik zeker nog niet durven zeggen.
Ja, als je dat kaartje ziet dan lijkt het op een klim van 4km aan gemiddeld 18%. Ben bang dat het in de praktijk wat minder zal zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef Atreidez het volgende:
Die berg in de laatste etappe lijkt me trouwens extreem stijl. Ik probeer er iets over te vinden, maar aangezien die St Bernard in de naam heeft kom ik alleen maar info over honden tegen
Ik vond hem ook al ontzettend steil ogen, maar ik dacht zal ik wel verkeerd gezien hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef Atreidez het volgende:
Die berg in de laatste etappe lijkt me trouwens extreem stijl. Ik probeer er iets over te vinden, maar aangezien die St Bernard in de naam heeft kom ik alleen maar info over honden tegen
Gesink reed vorig al naar een vierde plaats. En volgens mij heeft hij weer progressie geboekt ten opzichte van vorig jaar. Zeker in de tijdrit waar hij vorig jaar nog 2 minuten verloor op de uiteindelijke nummers 1, 2 en 3 van het klassement. Ik ga geen eindoverwinning verwachten, maar het is zeker niet onmogelijk of onrealistisch.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:11 schreef maril het volgende:
[..]
Vind dat nog te vroeg voor hem. De top 5 ja, maar winst.Nee.
We moeten oppassen dat we met hem niet hetzelfde doen als onze andere eeuwige talent(hemel in prijzen, e ja ik heb het over TD)). Die trekt dat ook niet al zal hij dat nooit toegeven.
Als hij nu 1 minuut verliest in de tijdritten ipv 2 dan nog zal hij die tijd ergens goed moeten maken. Lijkt me niet erg realistisch dat hij Contador en consorten zomaar een minuutje aansmeert bergop.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gesink reed vorig al naar een vierde plaats. En volgens mij heeft hij weer progressie geboekt ten opzichte van vorig jaar. Zeker in de tijdrit waar hij vorig jaar nog 2 minuten verloor op de uiteindelijke nummers 1, 2 en 3 van het klassement. Ik ga geen eindoverwinning verwachten, maar het is zeker niet onmogelijk of onrealistisch.
Ik vind een overwinning in Dauphiné Libere mooier dan een witte trui in de tour.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk ook dat bijvoorbeeld een witte trui in de Tour de France een mooier doel voor hem zou zijn dan een overwinning hier.
Zeker niet zomaar. Maar aan de andere kant zijn er in voorbereidingskoersen best wel mogelijkheden om wat tijd te winnen op de grote mannen die dan nog niet helemaal 100% zijn. Voorlopig verwacht ik dat Valverde de grootste kans maakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij nu 1 minuut verliest in de tijdritten ipv 2 dan nog zal hij die tijd ergens goed moeten maken. Lijkt me niet erg realistisch dat hij Contador en consorten zomaar een minuutje aansmeert bergop.
Maar ik denk dat hij vorig jaar meer naar de Dauphiné piekte dan nu.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:38 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Gesink reed vorig al naar een vierde plaats. En volgens mij heeft hij weer progressie geboekt ten opzichte van vorig jaar. Zeker in de tijdrit waar hij vorig jaar nog 2 minuten verloor op de uiteindelijke nummers 1, 2 en 3 van het klassement. Ik ga geen eindoverwinning verwachten, maar het is zeker niet onmogelijk of onrealistisch.
Sinds Armstrong in 2003 heeft ook niemand de Dauphiné gewonnen die uiteindelijk echt hoge ogen in de Tour gooide..quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als hij nu 1 minuut verliest in de tijdritten ipv 2 dan nog zal hij die tijd ergens goed moeten maken. Lijkt me niet erg realistisch dat hij Contador en consorten zomaar een minuutje aansmeert bergop.
Maarja Contador is anders he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Sinds Armstrong in 2003 heeft ook niemand de Dauphiné gewonnen die uiteindelijk echt hoge ogen in de Tour gooide..
Naast Contador in 2007;quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maarja Contador is anders he.
Hoe lang was het geleden dat iemand Parijs-Nice en de Tour won, in 1 jaar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Maar in de Dauphiné van 2007 werd Contador ook maar 6e.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maarja Contador is anders he.
Hoe lang was het geleden dat iemand Parijs-Nice en de Tour won, in 1 jaar..
Toch zie ik Contador wel de dubbel pakken, hij wil altijd winnen winnen als hij meedoet heb ik het idee.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar in de Dauphiné van 2007 werd Contador ook maar 6e.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Witte trui in de Tour is onmogelijk, die gaat naar Schleck.
Edit: niets is helemaal onmogelijk natuurlijk, maar dan heeft hij wel een of twee hongerkloppen voor zijn concurrent nodig.
Ik denk dat Gesink en ik redelijk overeen komen qua ambities (over hem)quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Gesink dezelfde instelling heeft als jij, anders kan hij er net zo goed niet aan beginnen
Even opgezocht, St Bernard touvet is een onderdeel van de beklimming les Margains, ten noordoosten van Grenoble. Kan het profiel niet plaatsen, maar kijk www.cyclingcols.com en zoek "les margains" op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik vond hem ook al ontzettend steil ogen, maar ik dacht zal ik wel verkeerd gezien hebben.
Dan is het:quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Even opgezocht, St Bernard touvet is een onderdeel van de beklimming les Margains, ten noordoosten van Grenoble. Kan het profiel niet plaatsen, maar kijk www.cyclingcols.com en zoek "les margains" op.
Vorig jaar in vakantie nog over dat smalle steile winkelstraatje gelopen in Briancon, met daar in het midden een goot (dat zal wel afgedekt worden). Behoorlijk steil hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |