Dat gaat nog uren duren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef iehlaak het volgende:
Nog een biertje om te relaxen. Kan ik tenminste slapen.
Dat gebeurt niet kerel, Roda verkeert absoluut niet in acute financiele problemen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ben niet gefrustreerd, vind het alleen vrij nutteloos als roda volgend seizoen failliet verklaard wordt...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ben niet gefrustreerd, vind het alleen vrij nutteloos als roda volgend seizoen failliet verklaard wordt...
Mooi dat je hapt..ik wacht op de volgende hapquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gast, jij kunt niet oordelen over mijn clubliefde. Een Nederlander die zijn nickname aan een buitenlandse club ontleent weet sowieso niet wat dat is.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet kerel, Roda verkeert absoluut niet in acute financiele problemen.
Die lui hadden echt gedacht dat zij zouden promoveren en wij degraderen. Damned wat zullen ze gefrustreerd zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef iehlaak het volgende:
Heerlijk dit. Ik mis alleen nog een paar sjengen in dit topic. Dan is mijn avond compleet.
mwa daarom krimpt het budget ook naar de laagste van de eredivisiequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet kerel, Roda verkeert absoluut niet in acute financiele problemen.
Dat kan ik me voorstellen. Sterkte!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als Cambuursupporter kan ik maar 1 ding zeggen: Doodziek
Dan ga ik nu nog ff iets kapottrappen en me vervolgens bezatten ...
Kan ik me goed voorstellen. Jullie hebben er alles voor gegeven en kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Succes volgend seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als Cambuursupporter kan ik maar 1 ding zeggen: Doodziek
Dan ga ik nu nog ff iets kapottrappen en me vervolgens bezatten ...
EvertonPride is een sjeng.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef iehlaak het volgende:
Heerlijk dit. Ik mis alleen nog een paar sjengen in dit topic. Dan is mijn avond compleet.
Ah, dat verklaart de frustratie. Zonde dat zo'n figuur zich naar zo'n mooie club vernoemt.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:53 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
mwa daarom krimpt het budget ook naar de laagste van de eredivisie
De spitsen hielden vanavond niet veel ballen vast. Dus Schors en Stankov.quote:
Ja, een rampseizoen, maar met uiteindelijk de mooiste overwinning aller tijden. Deze avond is voor mij nu al legendarisch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:00 schreef Ixnay het volgende:
Één groot dieptepunt met een positief einde.
Ik vond Stankov prima invallen, maar who cares: WE ARE STAYING UP!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
De spitsen hielden vanavond niet veel ballen vast. Dus Schors en Stankov.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |