Geluk, schaam je kapot manquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:30 schreef iehlaak het volgende:
wat een seizoen. en dan dit. alsof je wakker wordt uit een nachtmerrie. ben bijna nog nooit zo blij geweest. sta hier bijna te huilen van geluk.
Er is een verschil tussen iets vieren en iemand als een held op de schouders nemen ... ik vond het genantquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:29 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Ontlading ofzo? Hoe zou jij je voelen na zo'n wedstrijd? Es kijken of jij stilltjes af zou druipen als je net zo'n wedsrtijd op t nippertje wint.
Jezus, laat je eens niet zo kennen man. Als je zo kapot in de touwen ligt is dit gewoon een fantastische prestatie om het nog te redden, laat ze lekker blij zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:31 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Geluk, schaam je kapot man
Zoveel geld van de gemeente, zo veel goede spelers. Gered worden door Feyenoord en nu dit tegen een provincieclubje
Voor deze fans is het natuurlijk wel jammerquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef sylvietjoo het volgende:
Nou, gelukkig hoefde jij er niet bij te staan en je beschaamd te voelen
x2quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:30 schreef iehlaak het volgende:
wat een seizoen. en dan dit. alsof je wakker wordt uit een nachtmerrie. ben bijna nog nooit zo blij geweest. sta hier bijna te huilen van geluk.
Fantastische prestatie is ook overdrevenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jezus, laat je eens niet zo kennen man. Als je zo kapot in de touwen ligt is dit gewoon een fantastische prestatie om het nog te redden, laat ze lekker blij zijn.
Alsof ik ooit bij Roda had willen spelenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:33 schreef sylvietjoo het volgende:
Nou, gelukkig hoefde jij er niet bij te staan en je beschaamd te voelen
Zal ook niet de enige club zijn...quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:35 schreef Elwood1802 het volgende:
Wordt nog wat met die begroting, moet de suikeroom weer bijspringen
winnen van een provincieclub?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:37 schreef Chadi het volgende:
Het is heelmoeilijk om je als je in zo'n situatie zit op teladen voor wedstrijden. Het is een hele knappe prestatie om met een gehavende selectie die niet al te breed is dit te doen
Volgens mij bezitten jullie zelf ook een suikeroom.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie suikeroompje over de brug komt, want anders wordt het komend seizoen wel heel erg moeilijk
Ik vrees voor jou dat dat risico bij Feyenoord groter isquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Oke KNVB neem die licentie maar af nu![]()
![]()
![]()
Gefeli kerelquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij bezitten jullie zelf ook een suikeroom.
Yup .. en die laat hem flink uit de broek hangen, dus ben benieuwd of die van jullie dat gaat doen. Ik denk trouwens dat jullie het wat harder nodig hebben, kijkend naar de selectiequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij bezitten jullie zelf ook een suikeroom.
Dank je. Man wat en ik blijquote:
Lijkt mij echt geweldig, iedereen is tegen je, hoopt dat je keihard afgaat en dan die frustratie bij iedereen als je wintquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Check de promotie/degradatie-topics eens, iedereen haat jullieHoe voelt dat?
limburgverraderquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dank je. Man wat en ik blijIk woon in de Randstad
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, iedereen is tegen je, hoopt dat je keihard afgaat en dan die frustratie bij iedereen als je wint
Dat is de mijne, en dankzij hem ben ik dat ook. We zijn vanavond beiden gek geworden en als er leven na de dood bestaat dan heeft mijn opa van blijschap de hemel bij elkaar geschreeuwd.quote:
Hihi posten op FOK als je clubje speelt, clubliefdequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
BODORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
+10quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Hihi posten op FOK als je clubje speelt, clubliefde![]()
Of je zit in het stadion of gespannen voor de TV met paar kratten juup naast je.
"degradeer voor ons" te schreeuwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Of je zit in het stadion of gespannen voor de TV met paar kratten juup naast je.
Gast, jij kunt niet oordelen over mijn clubliefde. Een Nederlander die zijn nickname aan een buitenlandse club ontleent weet sowieso niet wat dat is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
ben niet gefrustreerd, vind het alleen vrij nutteloos als roda volgend seizoen failliet verklaard wordt...quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
En heerlijk al die gefrustreerde reactiesWE ARE STAYING UP.
Dat gaat nog uren duren.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:48 schreef iehlaak het volgende:
Nog een biertje om te relaxen. Kan ik tenminste slapen.
Dat gebeurt niet kerel, Roda verkeert absoluut niet in acute financiele problemen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ben niet gefrustreerd, vind het alleen vrij nutteloos als roda volgend seizoen failliet verklaard wordt...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
ben niet gefrustreerd, vind het alleen vrij nutteloos als roda volgend seizoen failliet verklaard wordt...
Mooi dat je hapt..ik wacht op de volgende hapquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gast, jij kunt niet oordelen over mijn clubliefde. Een Nederlander die zijn nickname aan een buitenlandse club ontleent weet sowieso niet wat dat is.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet kerel, Roda verkeert absoluut niet in acute financiele problemen.
Die lui hadden echt gedacht dat zij zouden promoveren en wij degraderen. Damned wat zullen ze gefrustreerd zijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef iehlaak het volgende:
Heerlijk dit. Ik mis alleen nog een paar sjengen in dit topic. Dan is mijn avond compleet.
mwa daarom krimpt het budget ook naar de laagste van de eredivisiequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet kerel, Roda verkeert absoluut niet in acute financiele problemen.
Dat kan ik me voorstellen. Sterkte!quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als Cambuursupporter kan ik maar 1 ding zeggen: Doodziek
Dan ga ik nu nog ff iets kapottrappen en me vervolgens bezatten ...
Kan ik me goed voorstellen. Jullie hebben er alles voor gegeven en kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Succes volgend seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als Cambuursupporter kan ik maar 1 ding zeggen: Doodziek
Dan ga ik nu nog ff iets kapottrappen en me vervolgens bezatten ...
EvertonPride is een sjeng.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:50 schreef iehlaak het volgende:
Heerlijk dit. Ik mis alleen nog een paar sjengen in dit topic. Dan is mijn avond compleet.
Ah, dat verklaart de frustratie. Zonde dat zo'n figuur zich naar zo'n mooie club vernoemt.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:53 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
mwa daarom krimpt het budget ook naar de laagste van de eredivisie
De spitsen hielden vanavond niet veel ballen vast. Dus Schors en Stankov.quote:
Ja, een rampseizoen, maar met uiteindelijk de mooiste overwinning aller tijden. Deze avond is voor mij nu al legendarisch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:00 schreef Ixnay het volgende:
Één groot dieptepunt met een positief einde.
Ik vond Stankov prima invallen, maar who cares: WE ARE STAYING UP!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
De spitsen hielden vanavond niet veel ballen vast. Dus Schors en Stankov.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, een rampseizoen, maar met uiteindelijk de mooiste overwinning aller tijden. Deze avond is voor mij nu al legendarisch.
Als ik niet zoveel gedronken had, dan reed ik nu naar Kerkrade.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, een rampseizoen, maar met uiteindelijk de mooiste overwinning aller tijden. Deze avond is voor mij nu al legendarisch.
Ik heb inmiddels een sixpack Hertog Jan op en heb net mijn tweede Duvel opengetrokkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:08 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Als ik niet zoveel gedronken had, dan reed ik nu naar Kerkrade.
Mooi om die beelden van Milaan etc. te zien maar verder vind ik het maar een kutfilmpje. Gemonteerd op degradatie maar in 2 versies ingesproken...quote:
met hoeveel man?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:12 schreef Professional het volgende:
Halve fles whiskey achter kiezen, wat een climax!
Net al gebeld geworden door Planethugo, die staat op de markt feest te vieren.
Precies, de pieren had het bedoeld als lijkredequote:Op donderdag 4 juni 2009 00:11 schreef LeonH het volgende:
Gemonteerd op degradatie.
Ik denk dat ze morgen een gruwelijke kater hebbenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:13 schreef LeonH het volgende:
Trainen ze morgen?
Dat zijn momenten dat ik het betreur niet meer in Limburg te wonen, hoewel het ook wel leuk is om buiten Limburg te wonen. Merk echt dat mensen die op zich niks met Roda hebben door mijn gekte met de club en met mij meelevenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:15 schreef Professional het volgende:
[..]
Weet niet, werd in ieder geval flink gezongen op de achtergrond!
Dank je! En sterkte, ik zou omgekeerd ook kapot zijn. Van mij mogen jullie volgend jaar promoveren!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:18 schreef Myster_E het volgende:
Gefeliciteerd.![]()
Ik ben er helemaal misselijk van, zo dichtbij.![]()
Succes volgend seizoen.
ja, eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:19 schreef TLC het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt van Roda, maar ze stonden 2 keer aan de rand van de afgrond (al eerder tegen Feyenoord) en toch blijven ze in de Eredivisie ! Hulde Roda JC !![]()
Klopt. Ik was nooit een fan van hem en had er een hard hoofd in voor de strafschoppen aangezien hij absoluut geen reputatie als penaltykiller heeft. En uitgerekend nu stopt hij er twee en is hij een held. Van zero tot hero in 10 minuten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:25 schreef Kopbal het volgende:
Castro is wel de held in dit hele verhaal zeg.
Castro is een goede lijnkeeper heeft ie wel vaker laten zien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt. Ik was nooit een fan van hem en had er een hard hoofd in voor de strafschoppen aangezien hij absoluut geen reputatie als penaltykiller heeft. En uitgerekend nu stopt hij er twee en is hij een held. Van zero tot hero in 10 minuten.
Gered worden door feyenoordquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:31 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Geluk, schaam je kapot man
Zoveel geld van de gemeente, zo veel goede spelers. Gered worden door Feyenoord en nu dit tegen een provincieclubje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |