winnen van een provincieclub?quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:37 schreef Chadi het volgende:
Het is heelmoeilijk om je als je in zo'n situatie zit op teladen voor wedstrijden. Het is een hele knappe prestatie om met een gehavende selectie die niet al te breed is dit te doen
Volgens mij bezitten jullie zelf ook een suikeroom.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:38 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie suikeroompje over de brug komt, want anders wordt het komend seizoen wel heel erg moeilijk
Ik vrees voor jou dat dat risico bij Feyenoord groter isquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef Palmboom313 het volgende:
Oke KNVB neem die licentie maar af nu![]()
![]()
![]()
Gefeli kerelquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij bezitten jullie zelf ook een suikeroom.
Yup .. en die laat hem flink uit de broek hangen, dus ben benieuwd of die van jullie dat gaat doen. Ik denk trouwens dat jullie het wat harder nodig hebben, kijkend naar de selectiequote:Op woensdag 3 juni 2009 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij bezitten jullie zelf ook een suikeroom.
Dank je. Man wat en ik blijquote:
Lijkt mij echt geweldig, iedereen is tegen je, hoopt dat je keihard afgaat en dan die frustratie bij iedereen als je wintquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:23 schreef KirkLazarus het volgende:
Check de promotie/degradatie-topics eens, iedereen haat jullieHoe voelt dat?
limburgverraderquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dank je. Man wat en ik blijIk woon in de Randstad
quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:44 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Lijkt mij echt geweldig, iedereen is tegen je, hoopt dat je keihard afgaat en dan die frustratie bij iedereen als je wint
Dat is de mijne, en dankzij hem ben ik dat ook. We zijn vanavond beiden gek geworden en als er leven na de dood bestaat dan heeft mijn opa van blijschap de hemel bij elkaar geschreeuwd.quote:
Hihi posten op FOK als je clubje speelt, clubliefdequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef Plato1980 het volgende:
BODORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
+10quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Hihi posten op FOK als je clubje speelt, clubliefde![]()
Of je zit in het stadion of gespannen voor de TV met paar kratten juup naast je.
"degradeer voor ons" te schreeuwenquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Of je zit in het stadion of gespannen voor de TV met paar kratten juup naast je.
Gast, jij kunt niet oordelen over mijn clubliefde. Een Nederlander die zijn nickname aan een buitenlandse club ontleent weet sowieso niet wat dat is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:45 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
ben niet gefrustreerd, vind het alleen vrij nutteloos als roda volgend seizoen failliet verklaard wordt...quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:47 schreef Plato1980 het volgende:
En heerlijk al die gefrustreerde reactiesWE ARE STAYING UP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |