Probeer de kaarten kort te noteren in een schriftje, en misschien welke uitkomst dat jij dacht dat er uit kwam. Het is hartstikke leuk om dat op een later tijdstip weer eens terug te lezen, kijken wat je er nou van dacht, welke kaart bleek betrekking te hebben op welke situatie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:28 schreef Beach het volgende:
Nee.
Hoe "snel" kun je leren Tarot te leggen en te interpreteren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:34 schreef Bastard het volgende:
Maar... wie wil er nou kaarten voor mij leggen?
Hmm lastige vraag, ik denk dat het altijd een proces is van leren eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe "snel" kun je leren Tarot te leggen en te interpreteren?
ik ben er keislecht in, maar als je wilt wil ik wel een poging wagenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:34 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:34 schreef Bastard het volgende:
Bedankt voor je fijnzinnige bijdrage.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:23 schreef mrbombastic het volgende:
Echt kansloos als je probeert een betekenis te halen uit het leggen van kaarten.
Blijf maar weg danquote:Op maandag 10 augustus 2009 00:23 schreef mrbombastic het volgende:
Echt kansloos als je probeert een betekenis te halen uit het leggen van kaarten.
Je moet idd wel een zweverige domoor zijn en een chronisch gebrek aan fantasie hebben om betekenis te willen halen uit een geheel willekeurige legging van wat kaartjes.. Mooie verhalen ten spijt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:23 schreef mrbombastic het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |