abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71573000
Hierzo dus
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:23:41 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71573668
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:59 schreef Beach het volgende:
Hierzo dus
Kan.. maar is de legging lastig te interpreteren of denk je dat de uitkomst niet klopt?
The truth was in here.
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 20:36:48 #63
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_71574032
Bora-Bora, mijn voorkeur gaat zeker uit naar de Rider kaarten vanwege de enorm sterke symboliek die ik tot in mijn tenen voel bij deze kaarten. Grappig dat je die Belline kaarten noemt. Die heb ik ooit een paar jaar geleden gekocht in een obscuur winkeltje in Parijs Niet om mee te leggen hoor, maar gewoon voor de heb
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 20:39:11 #64
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_71574106
Beach ik heb in 11 jaar tijd maar 2 x de kaarten voor mezelf gelegd en beide keren wilde ik het antwoord eigenlijk niet geloven en probeerde ik ze naar mijn eigen hand te interpreteren. Achteraf gezien klopten ze wel als een bus. Voor mezelf leggen werkt voor mij gewoon niet prettig.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_71574372
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kan.. maar is de legging lastig te interpreteren of denk je dat de uitkomst niet klopt?
Lastig te interpreteren vooral om het constant botst met wat ik denk,
pi_71574408
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beach ik heb in 11 jaar tijd maar 2 x de kaarten voor mezelf gelegd en beide keren wilde ik het antwoord eigenlijk niet geloven en probeerde ik ze naar mijn eigen hand te interpreteren. Achteraf gezien klopten ze wel als een bus. Voor mezelf leggen werkt voor mij gewoon niet prettig.
Nouja eenvoudig een dagkaart met een redelijk gewone vraag is geen probleem voor me. Maar echt diepere kwesties wel.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:28:51 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71575796
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Beach het volgende:

[..]

Lastig te interpreteren vooral om het constant botst met wat ik denk,
Precies, dat bedoel ik dus.. je wil het inkleuren voor een voor jou zo gunstig mogelijk beeld, heel logisch en menselijk.
Net als Slaapmeisje heb ik ook zulke ervaringen, indertijd omtrent liefde in mijn leven, ik wilde niet zien en aannemen dat wat de kaarten mij keer op keer vertelde. Het was het tegenovergestelde van mijn geluk dat ik las, en achteraf gelezen allemaal zo waar!
Ik lees op dit moment een boek waar ik toevallig gisteren hierover nog gelezen heb, de schrijfster laat de kaarten voor haarzelf ook door een ander interpreteren en andersom
The truth was in here.
pi_71576021
Dus eigenlijk is het misschien het beste dit te laten door iemand die alleen de benodigde info voor een tarot-legging heeft? Dan krijg je de meest neutrale output?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:38:52 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71576171
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Dragorius het volgende:
Dus eigenlijk is het misschien het beste dit te laten door iemand die alleen de benodigde info voor een tarot-legging heeft? Dan krijg je de meest neutrale output?
Eigenlijk wel misschien doordat je emotioneel er niet dicht op zit?

Als ik vraag aan je om 5 goede eigenschappen te geven over jezelf, geef je zo op waarschijnlijk.
Vraag ik aan jou 5 slechte eigenschappen te noemen moet je heel hard gaan nadenken, terwijl we ze wel allemaal herkennen bij de buurman.. die buurman is asosciaal, is een rascist, geeft niks om andere mensen is een gierigaard, dat zijn dingen die we niet snel kunnen bekennen naar onszelf.
The truth was in here.
pi_71576331
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als ik vraag aan je om 5 goede eigenschappen te geven over jezelf, geef je zo op waarschijnlijk.
Vraag ik aan jou 5 slechte eigenschappen te noemen moet je heel hard gaan nadenken, terwijl we ze wel allemaal herkennen bij de buurman.. die buurman is asosciaal, is een rascist, geeft niks om andere mensen is een gierigaard, dat zijn dingen die we niet snel kunnen bekennen naar onszelf.
Hmmm ok zo werkt de menselijke psyche inderdaad.
Hoop dat je binnenkort tijd voor die van mij kan maken
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71576389
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Bij mij is het eerder andersom
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:12:26 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_71584860
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef Beach het volgende:

[..]

Bij mij is het eerder andersom
Je maakt me nu wel nieuwsgierig naar je legging
The truth was in here.
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:35:58 #73
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_71602548
Ben nu ook wel nieuwsgierig
pi_71607185
Nou meer zo van gewoon dat ik er niks van kan maken omdat ik alles te direct op mezelf betrek en vanalles erbij bedenk in m'n hoofd van wat mogelijk is/ze zou kunnen denken enz.
Maarja heb de kaarten teruggedaan sowieso in het zakje.

Amateur ben ik gewoon
  † In Memoriam † dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:41:00 #75
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_71608902
Heb je ze niet even genoteerd dan? Voor een second opinion?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')