Kan.. maar is de legging lastig te interpreteren of denk je dat de uitkomst niet klopt?quote:
Lastig te interpreteren vooral om het constant botst met wat ik denk,quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan.. maar is de legging lastig te interpreteren of denk je dat de uitkomst niet klopt?
Nouja eenvoudig een dagkaart met een redelijk gewone vraag is geen probleem voor me. Maar echt diepere kwesties wel.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Beach ik heb in 11 jaar tijd maar 2 x de kaarten voor mezelf gelegd en beide keren wilde ik het antwoord eigenlijk niet geloven en probeerde ik ze naar mijn eigen hand te interpreteren. Achteraf gezien klopten ze wel als een bus. Voor mezelf leggen werkt voor mij gewoon niet prettig.
Precies, dat bedoel ik dus.. je wil het inkleuren voor een voor jou zo gunstig mogelijk beeld, heel logisch en menselijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Lastig te interpreteren vooral om het constant botst met wat ik denk,
Eigenlijk wel misschien doordat je emotioneel er niet dicht op zit?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:35 schreef Dragorius het volgende:
Dus eigenlijk is het misschien het beste dit te laten door iemand die alleen de benodigde info voor een tarot-legging heeft? Dan krijg je de meest neutrale output?
Hmmm okquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk wel misschien doordat je emotioneel er niet dicht op zit?
Als ik vraag aan je om 5 goede eigenschappen te geven over jezelf, geef je zo op waarschijnlijk.
Vraag ik aan jou 5 slechte eigenschappen te noemen moet je heel hard gaan nadenken, terwijl we ze wel allemaal herkennen bij de buurman.. die buurman is asosciaal, is een rascist, geeft niks om andere mensen is een gierigaard, dat zijn dingen die we niet snel kunnen bekennen naar onszelf.
Bij mij is het eerder andersomquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eigenlijk wel misschien doordat je emotioneel er niet dicht op zit?
Als ik vraag aan je om 5 goede eigenschappen te geven over jezelf, geef je zo op waarschijnlijk.
Vraag ik aan jou 5 slechte eigenschappen te noemen moet je heel hard gaan nadenken, terwijl we ze wel allemaal herkennen bij de buurman.. die buurman is asosciaal, is een rascist, geeft niks om andere mensen is een gierigaard, dat zijn dingen die we niet snel kunnen bekennen naar onszelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |