Wat is dit voor onzinquote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Maar dan wel om 04:00 wanneer de nachtbrakers chillen met een chi-meid.quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:21 schreef GlowMouse het volgende:
Was kort onderhoud, dat kan beter 's nachts plaatsvinden dan overdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ik heb de hele dag al foutmeldingenquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:21 schreef GlowMouse het volgende:
waarom is dat niet ergens meegedeeld? dan had ik wat anders kunnen gaan doen dan f5enquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:21 schreef GlowMouse het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 01:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom is dat niet ergens meegedeeld? dan had ik wat anders kunnen gaan doen dan f5en
Zoals watquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom is dat niet ergens meegedeeld? dan had ik wat anders kunnen gaan doen dan f5en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |