abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:17:55 #203
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69664766
je kan 1 speler niet afrekenen op zijn prestaties als het hele team niet draait. Dit seizoen heeft het team nooit gedraaid, dan komt niemand in zijn spel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:18:06 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69664773
Je bent ook in principe net zo goed als de spelers om je heen. Ik ben ervan overtuigd dat als Martin Jol écht een team weet te maken van dit Ajax, dat alle spelers er ineens een stuk beter uitzien, ook individueel. Veel spelers stonden het afgelopen jaar gewoon stil in hun ontwikkeling, die hebben niks bijgeleerd.

Spelers worden zo snel afgeserveerd hier, diegene die van deze selectie een hecht team weet te smeden wordt gewoon kampioen. No doubt.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:19:37 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69664834
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef Silenus het volgende:
Je bent ook in principe net zo goed als de spelers om je heen. Ik ben ervan overtuigd dat als Martin Jol écht een team weet te maken van dit Ajax, dat alle spelers er ineens een stuk beter uitzien, ook individueel. Veel spelers stonden het afgelopen jaar gewoon stil in hun ontwikkeling, die hebben niks bijgeleerd.

Spelers worden zo snel afgeserveerd hier, diegene die van deze selectie een hecht team weet te smeden wordt gewoon kampioen. No doubt.
Opzich ben ik het met je eens, maar in het geval Oleguer toch niet, ook hele simpele dingen heb ik hem fout zien doen. En op meer dan 1 fatsoenlijke pass per wedstrijd naar voren is ie ook niet te betrappen.

Maar goed, zoals altijd, we zullen het allemaal wel weer zien over een jaar .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:19:41 #206
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69664836
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vond Jaap Stam ook niet heel denderend bij Ajax. Had je hem eens moeten zien als zn ploegmaten wat beter hun taken hadden uitgevoerd.

Oleguer kan echt wel wat, maar dan moet er wel een degelijke organisatie staan.
Oleguer is echter ook geen speler die de ploeg organiseert.

Taalbarrière speelt daarbij een vrij grote rol.

Dat kan met Obradovic ook zo zijn. Met Braaheid en Boulahrouz (en/of Mathijsen) zal dat denk ik niet zo zijn.

En geen pepernoot kunnen raken heeft niets te maken met het meeverdedigen van medespelers. Niet goed positioneel dekken van speler A mag je niet afschuiven op slechte prestaties van spelers B & C.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:20:40 #207
51286 w00h00
Digital man!
pi_69664878
quote:

Kijk naar een Klavan bij AZ bijv. die speelde gewoon goed, puur omdat hij in een goed team stond, dan kun je bijna iedereen inpassen.
pi_69664891
quote:

Van Oleguer weet ik het niet, aangezien hij vorig seizoen wel erg veel dramatische fouten maakte. Maar de spelers hebben echt wel kwaliteit, dat zie je wel aan veel spelers die weggaan en gewoon succesvol zijn bij andere clubs (Escudé, Rosenberg, Pasanen in mindere mate)
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_69664904
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:09 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Maar daar heb ik het toch helemaal niet over.
Oke prima. Jouw mening, dat mag. Oleguer heeft fouten gemaakt, maar Wielaert ook. Vind het gewoon onterecht de vele aantal tegengoals op Oleguer af te schuiven. Ons middenveld heeft ook vaak lopen schutteren, en als die schutteren moet de verdediging het overnemen met te weinig man en dan gaat het 5 van de 10 keer fout ja. Er moet een middenveld staan dat ervoor kan zorgen dat Aissati vrijuit mag voetballen. Net als Sneijder.

Wielaert zei overigens zelf pasgeleden dat veel spelers hun afspraken niet na komen. Zo'n idee had ik al, maar dat zegt genoeg dus.
pi_69664973
In sportweek wordt Cruiff ook al op zijn plaats gezegt. Ze vinden zijn commentaar nergens op slaan wat ook zo is.
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:24:11 #211
30220 Barca
pi_69665006
Zelfs de aanval loopt te schutteren. Ja, ook god Luis. Zo veel knullig balverlies en dan niet de moeite nemen om de bal weer te veroveren.
pi_69665022
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:23 schreef versteegrob het volgende:
In sportweek wordt Cruiff ook al op zijn plaats gezegt. Ze vinden zijn commentaar nergens op slaan wat ook zo is.
Wat heb jij nou weer voor een geyl weijf in je avatar staan? Dat mag wel oneindig worden versteegrobd.
pi_69665043
Mijn TT was toch trouwens best neutraal, het is gewoon een feit dat Ajax veel interesse heeft in meerdere spelers van Twente?

Maar oké, ben benieuwd wie er komen trouwens. Versterking is er in ieder geval nodig voor jullie.
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:25:37 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69665056
quote:

.
The voice of reason.
Helemaal mee eens. Weet je nog dat Grygera en Escude te traag waren, niet het niveau Ajax etc.
Toen die wegvielen zag je pas hoe goed ze waren..
-
pi_69665071
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Kijk naar een Klavan bij AZ bijv. die speelde gewoon goed, puur omdat hij in een goed team stond, dan kun je bijna iedereen inpassen.
Precies. Die hele verdediging van az vond ik op papier middelmaat hoor, maar ze stonden er wel elke week.
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:27:03 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_69665109
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

Precies. Die hele verdediging van az vond ik op papier middelmaat hoor, maar ze stonden er wel elke week.
Dat is wel een punt, de motivatie, dat had Louis goed voor elkaar itt de Pannenkoek,
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:27:12 #217
30220 Barca
pi_69665111
Daarom doet Wisgerhof het bij Twente wel goed, en Wielaert bij Ajax niet zo.
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is wel een punt, de motivatie, dat had Louis goed voor elkaar itt de Pannenkoek,
Wat een verrassing!
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:27:46 #218
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69665125
Klavan was bij Heracles ook zeer goed hoor, ondanks de spelers om hem heen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69665430
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik denk dat als er een team wordt gemeden, de motivatie vanzelf komt. Wat dat betreft doet Ajax het eigenlijk al die jaren niet eens zo onaardig. We strijden elk jaar mee voor plekken bovenin, en zijn zelfs een aantal keer nipt geen kampioen geworden .
pi_69665509
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:24 schreef Barca het volgende:
Zelfs de aanval loopt te schutteren. Ja, ook god Luis. Zo veel knullig balverlies en dan niet de moeite nemen om de bal weer te veroveren.
Ongelooflijk.
pi_69665636
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:25 schreef Rots het volgende:
Mijn TT was toch trouwens best neutraal, het is gewoon een feit dat Ajax veel interesse heeft in meerdere spelers van Twente?

Maar oké, ben benieuwd wie er komen trouwens. Versterking is er in ieder geval nodig voor jullie.
Je wilt er mee suggereren dat Ajax concurrenten uitkoopt, maar het is vrij logisch als je goede spelers hebt lopen dat er dan interesse komt. Alleen omdat het Ajax is loopt iedereen weer te zeiken, want als PSV zich meldt voor 1 of 2 spelers is er niks aan de hand
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:48:22 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69665729
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:26 schreef Nashje het volgende:

[..]

En als je dan leest hoe Martin Jol een team weet op te peppen voor een wedstrijd en dat hij de juiste snaar kan raken (daar zag ik Marco eigenlijk niet bepaald voor aan, die zei volgens mij gewoon 'doe je best' en dat was 't) dan stemt me dat toch wel vrolijk.

Je zag het ook in het team van 1996, daar had je spelers als Wooter, Reuser, Musampa etc die moeiteloos meedraaiden met een wereldelftal. En dat terwijl het eigenlijk gewoon best beperkte spelers zijn, nadat Ajax zelf terugviel kwamen ze niet meer boven het niveautje Omonia Nicosia uit. In een Ajax wat thuis Willem II met 7-0 oprolt zouden wij (als we conditioneel top zijn) misschien niet eens negatief opvallen als linksback, maar uit bij PSV waar je met 6-2 weggeblazen wordt kun je daar de beste verdediger ter wereld neerzetten, die heeft geen schijn van kans als de overige 10 falen.

De basiskwaliteiten moeten bij elke Ajax-1speler gewoon prima/uitstekend zijn. Als een goede trainer al die uitstekende voetballers dan ook nog samen weet te smeden tot een synergie, een team waarbij de uitkomst veel meer is dan de som der delen, dan hoeven wij echt niet 12 punten achter AZ te eindigen volgend jaar.
pi_69665773
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
The voice of reason.
Helemaal mee eens. Weet je nog dat Grygera en Escude te traag waren, niet het niveau Ajax etc.
Toen die wegvielen zag je pas hoe goed ze waren..
Mitea ook hoor!

Gelukkig krijgen we weer een nieuwe Roemeen .
pi_69665793
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

En als je dan leest hoe Martin Jol een team weet op te peppen voor een wedstrijd en dat hij de juiste snaar kan raken (daar zag ik Marco eigenlijk niet bepaald voor aan, die zei volgens mij gewoon 'doe je best' en dat was 't) dan stemt me dat toch wel vrolijk.

Je zag het ook in het team van 1996, daar had je spelers als Wooter, Reuser, Musampa etc die moeiteloos meedraaiden met een wereldelftal. En dat terwijl het eigenlijk gewoon best beperkte spelers zijn, nadat Ajax zelf terugviel kwamen ze niet meer boven het niveautje Omonia Nicosia uit. In een Ajax wat thuis Willem II met 7-0 oprolt zouden wij (als we conditioneel top zijn) misschien niet eens negatief opvallen als linksback, maar uit bij PSV waar je met 6-2 weggeblazen wordt kun je daar de beste verdediger ter wereld neerzetten, die heeft geen schijn van kans als de overige 10 falen.

De basiskwaliteiten moeten bij elke Ajax-1speler gewoon prima/uitstekend zijn. Als een goede trainer al die uitstekende voetballers dan ook nog samen weet te smeden tot een synergie, een team waarbij de uitkomst veel meer is dan de som der delen, dan hoeven wij echt niet 12 punten achter AZ te eindigen volgend jaar.
Word.
Koning.
pi_69665810
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef kevin6188 het volgende:
Heb geen scanner hier. Maar hij pareert onder meer de kritiek van Cruijff op de jeugdopleiding en haalt het voorbeeld FC Barcelona wat onderuit. Doet 'ie goed.
quote:
Jol over Cruijff: 'Gedachten over jeugdopleiding Ajax lopen parallel'
Datum: 3-jun-2009 14:04

Door Bart Vlietstra

Af en toe, meestal zo eind mei, komt er bij De Telegraaf een apart verzoek binnen. Of alle columns van Johan Cruijff naar Martin Jol (foto) in Scheveningen kunnen worden gestuurd. “Die stop ik in mijn tas en ga ik lekker op vakantie lezen,” vertelde de nieuwe trainer van Ajax vijf jaar geleden aan Sportweek.

“Cruijff is geen fenomeen maar een mirakel. Ik laat ook wel eens iets geinigs vallen in een interview, maar daar heb ik dan even over nagedacht. Hij lepelt à la minute iets onnavolgbaars op. En het klopt altijd! Als Cruijff ooit kritiek op me zou hebben, dan zou ik dat echt heel erg vinden.” Hij is vooral gek van de jonge Ajacied Cruijff. “Die was subliem. Hij kon zo vier man voorbij dribbelen. Niet op kracht of op snelheid, maar door zijn schijnbewegingen.”

Afgelopen donderdag tijdens zijn presentatie als nieuwe trainer van Ajax meldde Jol het best leuk te vinden om met Cruijff te praten over Ajax als hij hem zou tegenkomen. “Maar ik denk dat onze gedachten over de jeugdopleiding aardig parallel lopen.”
pi_69665832
quote:

[..]
Eensch! Goed verwoord!
Yo!Soppa?
pi_69665841
quote:

[..]

Daarom zou Cruijff de jeugdopleiding moeten overzien. Hij staat er open voor en hij kan dat.
pi_69665919
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Vreemd. Maar ik vraag me ook af hoe Jol een gegronde mening kan hebben over de jeugdopleiding.
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:56:47 #229
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69665991
hoeveel goede oostblokkers heeft ajax nou in al die tijd gehad?

volgens mij bevallen die uiteindelijk juist slecht die oostblokkers

mitea
ogarraru
sulejmani
manucharyan

niet doen dus
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69666103
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Je wilt er mee suggereren dat Ajax concurrenten uitkoopt, maar het is vrij logisch als je goede spelers hebt lopen dat er dan interesse komt. Alleen omdat het Ajax is loopt iedereen weer te zeiken, want als PSV zich meldt voor 1 of 2 spelers is er niks aan de hand
Nou, daar is toch niks mis mee? Het is gewoon een feit dat Ajax de laatste jaren veel spelers van directe concurrenten overneemt in de Eredivisie.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:03:25 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69666199
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:51 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Cruijff zegt in het interview met VI dat Ajax een voorbeeld moet nemen aan Barcelona, dat met zeven spelers uit eigen jeugd de CL wint, en dat bovendien de hele jeugdopleiding op de schop moet. (Cruijff wordt zelf niet geinterviewd maar geciteerd uit andere interviews, die aan Jol worden voorgelegd)

Jol reageert hierop dat het niet zo slecht gesteld is met de jeugdopleiding van Ajax. Jong Ajax, A2, C1, D2, E1 is allemaal gewoon kampioen geworden, in Ajax-1 speelt een hoop eigen jeugd, en stelt dat Barcelona gewoon nog even gevestigde namen als Henry en Dani Alves kan halen ipv Ajax die dan jongere spelers als Suarez/Sulejmani moet kopen. (Die zich nog niet echt bewezen hebben/hadden)

Cruijff vond de jeugdopleiding dramatisch, alles wat kut, en Jol kiest (gelukkig) voor de nuance. Gelijk heeft 'ie, Cruijff heeft op die vergadering na al jaren z'n kop niet meer laten zien bij Ajax, maar weet wel precies dat elke jeugdtrainer totaal niet zou functioneren. Raar. (Deze laatste zin is mijn mening, niet die van Jol )
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:04:36 #232
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69666238
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:56 schreef Fortitudo het volgende:

mitea
ogarraru
sulejmani
manucharyan

niet doen dus
Chivu was ook al zo'n drama ja.
pi_69666345
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Chivu was ook al zo'n drama ja.
En vergeet Grygera niet
pi_69666455
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:03 schreef Silenus het volgende:

[..]

Cruijff zegt in het interview met VI dat Ajax een voorbeeld moet nemen aan Barcelona, dat met zeven spelers uit eigen jeugd de CL wint, en dat bovendien de hele jeugdopleiding op de schop moet. (Cruijff wordt zelf niet geinterviewd maar geciteerd uit andere interviews, die aan Jol worden voorgelegd)

Jol reageert hierop dat het niet zo slecht gesteld is met de jeugdopleiding van Ajax. Jong Ajax, A2, C1, D2, E1 is allemaal gewoon kampioen geworden, in Ajax-1 speelt een hoop eigen jeugd, en stelt dat Barcelona gewoon nog even gevestigde namen als Henry en Dani Alves kan halen ipv Ajax die dan jongere spelers als Suarez/Sulejmani moet kopen. (Die zich nog niet echt bewezen hebben/hadden)

Cruijff vond de jeugdopleiding dramatisch, alles wat kut, en Jol kiest (gelukkig) voor de nuance. Gelijk heeft 'ie, Cruijff heeft op die vergadering na al jaren z'n kop niet meer laten zien bij Ajax, maar weet wel precies dat elke jeugdtrainer totaal niet zou functioneren. Raar. (Deze laatste zin is mijn mening, niet die van Jol )
En bij Barca kunnen ze ook iets langer bouwen op die talenten. Bij ons zijn ze meteen verkocht als ze eenmaal beginnen te presteren. Als wij wat langer van Sneijder, Heitinga en Van der Vaart hadden mogen genieten hadden we nu eenmaal ook een beter elftal...
Koning.
pi_69666835
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:07 schreef Urquhart het volgende:

[..]

En vergeet Grygera niet
Galasek, ook zo'n speler die niets voor Ajax heeft betekend
pi_69666882
Of Andrzej Rudy.

Kortom, afkomst is weinig over te zeggen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69667035
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:23 schreef Suijk het volgende:
Of Andrzej Rudy.

Kortom, afkomst is weinig over te zeggen.
Juanfran en Roger waren niks dus kunnen we beter ook Fabregas of Torres niet halen want dat zijn ook Spanjaarden!
Koning.
pi_69667037
Pál Fischer. .
pi_69667115
Bij Andrzej Rudy heb ik het altijd het idee alsof zijn naam verkeerd is aangepraat. Rudy Andrzej klikt toch veel beter en logischer?
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:29:55 #240
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_69667177
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:26 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Juanfran en Roger waren niks dus kunnen we beter ook Fabregas of Torres niet halen want dat zijn ook Spanjaarden!
Of al die mislukte jeugdspelers, misschien moet die opleiding ook maar weg
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:30:11 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69667181
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef Nashje het volgende:
Bij Andrzej Rudy heb ik het altijd het idee alsof zijn naam verkeerd is aangepraat. Rudy Andrzej klikt toch veel beter en logischer?
Dat had ik altijd met Finidi George.
pi_69667241
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat had ik altijd met Finidi George.
Iedereen noemt 'm ook gewoon Finidi.

Heb dat overigens ook bij versteegrob. Nog zo'n wazige.
pi_69667278
Jullie vergeten Lobont
pi_69667303
Co.
pi_69667414
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:31 schreef Nashje het volgende:

[..]

Iedereen noemt 'm ook gewoon Finidi.

Koning.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:36:10 #246
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69667429
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:31 schreef Nashje het volgende:

Ik verdenk 'm ervan dat 'versteegrob' zijn artiestennaam is en dat hij eigenlijk gewoon rob versteeg heet. Maar dat is slechts een speculatie.
pi_69667724
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik verdenk 'm ervan dat 'versteegrob' zijn artiestennaam is en dat hij eigenlijk gewoon rob versteeg heet. Maar dat is slechts een speculatie.
Misschien komt hij ook wel uit het Oostblok.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:44:28 #248
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_69667770
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:36 schreef Silenus het volgende:

[..]

Geert Sverbo denk ik
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_69667974
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:44 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Geert Sverbo denk ik
Verbos?
pi_69668370
Ik zie dat de negatieve stemming plaats heeft genomen voor een positieve Alle spelers moeten nu niet weg, maar moeten gewoon een team worden en dan zijn ze nu wel ineens goed.

Leest toch wat prettiger
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:56:35 #251
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69668376
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef Nashje het volgende:
In het Nederlands zou het geloof ik Andre Erts zijn. Dus een redelijk doodgewone naam.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69668540
Chivu
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_69668623
Is er al iets bekend hoeveel Ajax mag investeren?? En ja dat meisje op de foto is Mijn vriendin
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:04:06 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69668697
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:02 schreef versteegrob het volgende:
Is er al iets bekend hoeveel Ajax mag investeren?? En ja dat meisje op de foto is Mijn vriendin
Haha ja dag. Je bent edoch wel een koning versteegrob.

Maar om op je vraag in te gaan, dat is niet bekend. Ajax gaat waarschijnlijk pas 'grote' aankopen doen als er verkocht wordt. Maar ook dat is niet zeker.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:05:02 #255
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69668743
quote:
Jol had het tijdens de persconferentie over 1 of 2 spelers. Met oog op je onderhandelingspositie is het ook stom om te zeggen hoeveel je gaat uitgeven.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:07:15 #256
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69668830
quote:
Lekker duidelijke foto ook.
Maar good for you.
-
pi_69668896
Tip: Koop de sportweek, staat een groot stuk over Jol in.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:09:48 #258
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69668928
Ouwehoeren over je scharrels en foto's posten mag je in de slowchat doen.

[VBL SC #79] Met een korte vakantie
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_69668955
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:09 schreef versteegrob het volgende:
Tip: Koop de sportweek, staat een groot stuk over Jol in.
Nog een tip: Resize hem beter, kan de rest ook meegenieten

edit; nav Aanvoerder, het was de laatste
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:21:04 #260
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_69669388
Ik hoop toch niet dat Thomas weggaat, hij is een top verdediger, en nog lekker jong...
pi_69670582
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:56 schreef Fortitudo het volgende:

mitea
ogarraru
sulejmani
manucharyan

niet doen dus

En jij wilt serieus genomen worden?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_69670603
quote:
Jol: 'Sulejmani is een goede investering geweest'

Aan Miralem Sulejmani hing voor Ajax een prijskaartje van zestien miljoen euro. Veel te veel, klonk het toen bleek dat de Serviër toch wel even moest wennen in zijn eerste seizoen in Amsterdam. Martin Jol neemt het in VI voor hem op: "Ik ben er van overtuigd dat Sulejmani een goede investering is geweest."

De nieuwe Ajaxtrainer wijst onder meer op de statistieken die Sulejmani kan overleggen. "Hij maakte zogenaamd een slecht seizoen door, maar kwam wel tot tien treffers en tien assists. Iedereen vindt dat er te veel voor hem is betaald, maar ik ben er van overtuigd dat het een goede investering is geweest."

Jol vervolgt: "Als je uiteindelijk veel miljoenen besluit neer te leggen, doe het dan in ieder geval voor een jonge speler. Die kan zich nog ontwikkelen." Daarmee stipt Jol meteen een van zijn plannen voor volgend seizoen aan. Hij zet in op ontwikkeling van de huidige groep spelers. "Daar gaat het bij Ajax om."

"We proberen ons waar mogelijk te versterken, maar het is ook duidelijk dat we in eerste instantie proberen de spelers die we hebben te ontwikkelen. Neem Eljero Elia, dat is een typische Ajaxspeler. Iemand die we zelf in huis hebben gehad en zich uiteindelijk bij een andere club heeft ontwikkeld."

"Hij kost nu misschien acht, negen miljoen euro. Dat is natuurlijk heel veel geld voor iemand die je zelf voor een deel hebt opgeleid, zeker als je hem nu overweegt terug te kopen."
pi_69670923
Klinkt verstandig.

Ik ben echt blij dat het seizoen weer zo vroeg begint. Ben echt ziek benieuwd naar hoe Jol wil gaan spelen .
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:03:10 #264
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_69671012
Hoop toch niet dat Ajax veel geld neergaat leggen voor Elia. Geweldige voetballer hoor maar we hebben Sulejmani al natuurlijk.
#FreeHat
pi_69671047
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoop toch niet dat Ajax veel geld neergaat leggen voor Elia. Geweldige voetballer hoor maar we hebben Sulejmani al natuurlijk.
Prioriteit ligt op dit moment bij een linksback, aanvallende middenvelder en een extra spits, in die volgorde
pi_69671183
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

Denk ook nog steeds dat het een goede investering is geweest!
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:07:34 #267
166976 DuvelDuvel
pi_69671193
Van mij mag er sowieso wel een extra spits bij. Ervan uitgaande dat Rommedahl,Kennedy en misschien Leonardo vertrekken.
#FreeHat
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:08:21 #268
166976 DuvelDuvel
pi_69671217
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:07 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Denk ook nog steeds dat het een goede investering is geweest!
Veel te veel voor betaald. Maar een geweldige voetballer natuurlijk.
#FreeHat
pi_69671290
Krijg je niet een x aantal procent van de transferprijs als je een speler hebt opgeleid? Krijgen we dan korting op Elia?
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:11:49 #270
32402 s0k
..............................
pi_69671325
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Prioriteit ligt op dit moment bij een linksback, aanvallende middenvelder en een extra spits, in die volgorde
wanneer je bakkie rommedahl & co dumpt, hetgeen terecht is, is een fatsoenlijke rechtsvoor ook wel gewenst.
..................................................................................................................................................
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:12:15 #271
32402 s0k
pi_69671337
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:10 schreef VoreG het volgende:
Krijg je niet een x aantal procent van de transferprijs als je een speler hebt opgeleid? Krijgen we dan korting op Elia?
munsterman berekent dat echt wel door. net een jood wat dat betreft
..................................................................................................................................................
pi_69671615
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:11 schreef s0k het volgende:

[..]

wanneer je bakkie rommedahl & co dumpt, hetgeen terecht is, is een fatsoenlijke rechtsvoor ook wel gewenst.
Ben wel benieuwd wat er met Martina, Sarpong, Donald en Anita gaat gebeuren.
pi_69671641
Ik zit dat artikel te lezen over die Roemeen Sburlea. Hij is geen spits maar een rechtsbuiten en heeft afgelopen seizoen in 24 wedstrijden 15 keer gescoord, is toch aardig wat.

Dus neem ik aan dat hij de eventuele vervanger voor Suarez is mocht hij vertrekken
  woensdag 3 juni 2009 @ 17:22:47 #274
32402 s0k
pi_69671668
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd wat er met Martina, Sarpong, Donald en Anita gaat gebeuren.
martina weg hopelijk. die vent kan bar weinig. Donald is toch vrijwel het hele seizoen geblesseerd geweest? Denk dat die iig nog een kans krijgt om zich te bewijzen in de voorbereiding. En Antia, denk dat dat afhangt van de eventuele transfers die plaatsvinden qua middenvelders.
pi_69671850
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:22 schreef s0k het volgende:

[..]

martina weg hopelijk. die vent kan bar weinig.
Is dat zo ja?
pi_69672068
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:21 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik zit dat artikel te lezen over die Roemeen Sburlea. Hij is geen spits maar een rechtsbuiten en heeft afgelopen seizoen in 24 wedstrijden 15 keer gescoord, is toch aardig wat.

Dus neem ik aan dat hij de eventuele vervanger voor Suarez is mocht hij vertrekken
En ook nog fan van Ajax.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_69672584
quote:

[..]
Eindelijk hebben ze wat gezond verstand binnengehaald.
Ik weet het ook niet
pi_69672828
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:35 schreef Ordinair het volgende:

[..]

En ook nog fan van Ajax.
Hmm, die foto is afgesneden natuurlijk. Voor hetzelfde geld stond-ie boven een vuurtje.

Daarnaast: wellicht is Elf voetbal die foto per ongeluk ook tegengekomen en heeft naar aanleiding daarvan dat artikel verzonnen.
pi_69673113
quote:

[..]

"Neem Eljero Elia, dat is een typische Ajaxspeler. Iemand die we zelf in huis hebben gehad en zich uiteindelijk bij een andere club heeft ontwikkeld."
Dat is spijtig genoeg inderdaad erg typisch voor veel Ajax-spelers.
pi_69673263
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:03 schreef rompompom het volgende:

[..]

Hmm, die foto is afgesneden natuurlijk. Voor hetzelfde geld stond-ie boven een vuurtje.

Daarnaast: wellicht is Elf voetbal die foto per ongeluk ook tegengekomen en heeft naar aanleiding daarvan dat artikel verzonnen.
Ajax heeft al eerder intresse in hem gehad.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_69673510
In het Twente-topic is een nieuwsitem gepost dat Braafheid al een vierjarig contract bij Ajax heeft getekend.
pi_69673712
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Roeni3 het volgende:
In het Twente-topic is een nieuwsitem gepost dat Braafheid al een vierjarig contract bij Ajax heeft getekend.
Hij heeft zelf gezegd dat hij pas beslist na de interland tegen Noorwegen.. Dus ik neem aan dat er nog niks getekend is.. Maarja, het is zijn woord tegen wat de media roepen. Het zal wel iig, ik denk wel dat hij vroeg of laat voor Ajax kiest
pi_69673923
Dit was het bericht:
quote:
Edson Braafheid kiest voor Ajax

02 juni 2009
ENSCHEDE - FC Twente moet op zoek naar een nieuwe linksback, nu Edson Braafheid zo goed als zeker naar Ajax vertrekt. De international is met de club uit Amsterdam akkoord over een vierjarig contract. Braafheid, die in Enschede nog een contract had tot 2010, gaat voor een afkoopsom van circa twee miljoen euro van de hand. Eerder dit jaar lijfde Ajax al een andere verdediger van FC Twente, Robbie Wielaert, in.

twentesport.com
pi_69674753
Ajax doet het met sponsor helemaal niet zo slecht, 12 miljoen per jaar.
Manchester United zit op 20 per jaar met ingang van 2010/2011.
Op het moment vangen ze daar ook 12 miljoen per jaar.
AJAX AMSTERDAM!
pi_69675150
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef bloodysunday het volgende:
Ajax doet het met sponsor helemaal niet zo slecht, 12 miljoen per jaar.
Manchester United zit op 20 per jaar met ingang van 2010/2011.
Op het moment vangen ze daar ook 12 miljoen per jaar.
Bij Ajax was het 12 maximaal, afhankelijk van de prestaties dacht ik.
pi_69675550
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef Radegast het volgende:

[..]

Bij Ajax was het 12 maximaal, afhankelijk van de prestaties dacht ik.
sowieso 10 miljoen en 2 miljoen extra op prestatie basis
AJAX AMSTERDAM!
pi_69675690
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

sowieso 10 miljoen en 2 miljoen extra op prestatie basis
10 miljoen dus
pi_69675797
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

10 miljoen dus
Dit seizoen dus wel ja
AJAX AMSTERDAM!
pi_69676140
Hebben we nog een 3e keeper nodig? Khalid Sinouh moet vertrekken bij HSV, hij was daar gekomen op voorspraak van onze nieuwe coach.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2009 19:46:04 ]
pi_69676244
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef MCH het volgende:
Hebben we nog een 3e keeper nodig? Khalid Sinouh moet vertrekken bij HSV, hij was daar gekomen op voorspraak van onze nieuwe coach.
Padt, dus nee
AJAX AMSTERDAM!
pi_69676309
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Padt, dus nee
2e keeper dan maar als vermeer of steek weggaan.
  woensdag 3 juni 2009 @ 19:50:55 #292
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_69676342
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef MCH het volgende:
Ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat ik Sinouh hierheen wil zien komen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:00:12 #293
30220 Barca
pi_69676702
Wat moet die Khalid kosten?

Goed nieuws betreffende E.B. Die zal na het weekend wel gepresenteerd worden. En dat voor 2 miljoen.

Kunnen we deze keeper niet halen?

[ Bericht 55% gewijzigd door Barca op 03-06-2009 20:08:24 ]
pi_69676803
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 19:50 schreef MCH het volgende:

[..]

2e keeper dan maar als vermeer of steek weggaan.
Ik denk niet dat Stekelenburg of Vermeer weg gaat, dus ik denk dat Padt 3e man gaat worden en we dus geen keeper nodig hebben.
AJAX AMSTERDAM!
pi_69677170
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Stekelenburg of Vermeer weg gaat, dus ik denk dat Padt 3e man gaat worden en we dus geen keeper nodig hebben.
Het lijkt me vrij logisch dat 1 van de 2 keepers nu weg gaat als die geen 1e keus wordt. Vermeer zeker, Stekelenburg zie ik nog wel een seizoen blijven
pi_69677466
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Het lijkt me vrij logisch dat 1 van de 2 keepers nu weg gaat als die geen 1e keus wordt. Vermeer zeker, Stekelenburg zie ik nog wel een seizoen blijven
Stekelenburg juist niet, die kan dan het WK vergeten namelijk.
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:24:49 #297
30220 Barca
pi_69677550
Kunnen we Badr Hari niet contracteren als centrale middenvelder?
pi_69677675
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef Barca het volgende:
Ja kan ie boksles geven aan Lurling
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:29:02 #299
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_69677688
quote:
is goed!
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:34:38 #300
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_69677866
quote:
Die zal wel vaak rood krijgen voor natrappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')