En ook nog fan van Ajax.quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:21 schreef Frankz0rz het volgende:
Ik zit dat artikel te lezen over die Roemeen Sburlea. Hij is geen spits maar een rechtsbuiten en heeft afgelopen seizoen in 24 wedstrijden 15 keer gescoord, is toch aardig wat.
Dus neem ik aan dat hij de eventuele vervanger voor Suarez is mocht hij vertrekken
Hmm, die foto is afgesneden natuurlijk. Voor hetzelfde geld stond-ie boven een vuurtje.quote:
Dat is spijtig genoeg inderdaad erg typisch voor veel Ajax-spelers.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
"Neem Eljero Elia, dat is een typische Ajaxspeler. Iemand die we zelf in huis hebben gehad en zich uiteindelijk bij een andere club heeft ontwikkeld."
Ajax heeft al eerder intresse in hem gehad.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, die foto is afgesneden natuurlijk. Voor hetzelfde geld stond-ie boven een vuurtje.
Daarnaast: wellicht is Elf voetbal die foto per ongeluk ook tegengekomen en heeft naar aanleiding daarvan dat artikel verzonnen.
Hij heeft zelf gezegd dat hij pas beslist na de interland tegen Noorwegen.. Dus ik neem aan dat er nog niks getekend is.. Maarja, het is zijn woord tegen wat de media roepen. Het zal wel iig, ik denk wel dat hij vroeg of laat voor Ajax kiestquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:29 schreef Roeni3 het volgende:
In het Twente-topic is een nieuwsitem gepost dat Braafheid al een vierjarig contract bij Ajax heeft getekend.
quote:Edson Braafheid kiest voor Ajax
02 juni 2009
ENSCHEDE - FC Twente moet op zoek naar een nieuwe linksback, nu Edson Braafheid zo goed als zeker naar Ajax vertrekt. De international is met de club uit Amsterdam akkoord over een vierjarig contract. Braafheid, die in Enschede nog een contract had tot 2010, gaat voor een afkoopsom van circa twee miljoen euro van de hand. Eerder dit jaar lijfde Ajax al een andere verdediger van FC Twente, Robbie Wielaert, in.
twentesport.com
Bij Ajax was het 12 maximaal, afhankelijk van de prestaties dacht ik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:11 schreef bloodysunday het volgende:
Ajax doet het met sponsor helemaal niet zo slecht, 12 miljoen per jaar.
Manchester United zit op 20 per jaar met ingang van 2010/2011.
Op het moment vangen ze daar ook 12 miljoen per jaar.
sowieso 10 miljoen en 2 miljoen extra op prestatie basisquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Bij Ajax was het 12 maximaal, afhankelijk van de prestaties dacht ik.
10 miljoen dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
sowieso 10 miljoen en 2 miljoen extra op prestatie basis
Padt, dus neequote:Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef MCH het volgende:
Hebben we nog een 3e keeper nodig? Khalid Sinouh moet vertrekken bij HSV, hij was daar gekomen op voorspraak van onze nieuwe coach.
Ik schiet mezelf nog liever in de voet dan dat ik Sinouh hierheen wil zien komen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef MCH het volgende:
Hebben we nog een 3e keeper nodig? Khalid Sinouh moet vertrekken bij HSV, hij was daar gekomen op voorspraak van onze nieuwe coach.
Ik denk niet dat Stekelenburg of Vermeer weg gaat, dus ik denk dat Padt 3e man gaat worden en we dus geen keeper nodig hebben.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:50 schreef MCH het volgende:
[..]
2e keeper dan maar als vermeer of steek weggaan.
Het lijkt me vrij logisch dat 1 van de 2 keepers nu weg gaat als die geen 1e keus wordt. Vermeer zeker, Stekelenburg zie ik nog wel een seizoen blijvenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Stekelenburg of Vermeer weg gaat, dus ik denk dat Padt 3e man gaat worden en we dus geen keeper nodig hebben.
Stekelenburg juist niet, die kan dan het WK vergeten namelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:13 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij logisch dat 1 van de 2 keepers nu weg gaat als die geen 1e keus wordt. Vermeer zeker, Stekelenburg zie ik nog wel een seizoen blijven
Ja kan ie boksles geven aan Lurlingquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef Barca het volgende:
Kunnen we Badr Hari niet contracteren als centrale middenvelder?
is goed!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef Barca het volgende:
Die zal wel vaak rood krijgen voor natrappenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:24 schreef Barca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |