Been mischien?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zeker. Leo's netwerk en ervaring is natuurlijk stukken waardevoller. Alleen Leo is natuurlijk ook de jongste niet meer, een jonger iemand daarnaast die eventueel zijn contacten over kan nemen lijkt me ook niet verkeerd.
Als er geld is om 2 miljoen aan Cisse uit te geven moet een miljoen salaris ook wel lukken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:49 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Is dudek niet veel te duur. Ook qua salaris en al?
Denk het ook niet maar als je Dudek haalt moet je zorgen dat je Mulder ergens in de eredivisie in het doel krijgt. Liefst zelfs eerst die zekerheid hebt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:55 schreef Juk het volgende:
Ik denk namelijk niet dat Dudek aan Feyenoord de hoofdprijs vraagt qua salaris.
Eh nee? Mulder kan echt wel ergens aan de slag, desnoods op het laatste moment, zorg nou maar gewoon voor een goeie keeper.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Denk het ook niet maar als je Dudek haalt moet je zorgen dat je Mulder ergens in de eredivisie in het doel krijgt. Liefst zelfs eerst die zekerheid hebt.
Valt me tegen van Been, keeper is hoogste prioriteit.quote:Dudek is bij Feyenoord in beeld om Timmer op te volgen. Mario Been heeft echter enkele andere prioriteiten gesteld (binnenhalen van aanvaller en centrale verdediger) alvorens hij een nieuwe keeper wil vastleggen.
ze zijn alledrie hoge prioriteit.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:03 schreef Rots het volgende:
[..]
Eh nee? Mulder kan echt wel ergens aan de slag, desnoods op het laatste moment, zorg nou maar gewoon voor een goeie keeper.
[..]
Valt me tegen van Been, keeper is hoogste prioriteit.
Die heb ik wel liever dan Dudek.quote:'Feyenoord genoemd voor keeper Ochoa'
7 juni 2009 K
De Spaanse krant AS noemt Feyenoord als een van de gegadigden voor de Mexicaanse keeper Ochoa. Ook Espanyol en Bordeaux zouden belangstelling hebben voor de keeper. Volgens AS zou de 23-jarige keeper heel weinig hoeven te kosten, mogelijk ook op huurbasis de overstap kunnen maken. Leo Beenhakker heeft Guillermo Ochoa op zijn 18e laten debuteren bij Club América, waar hij uitgroeide tot een sensatie en is daarmee een goede bekende van de keeper.
Of er daadwerkelijk belangstelling is van Feyenoord zal afgewacht moeten worden. Met Ochoa zou de club zich in ieder geval dan wel richten op een keeper die hoog staat aangeschreven in de voetbalwereld.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Was dat niet DirkKuijt? Jullie mochten willen dat Bosz er momenteel nog zat, dan man heeft meer inzicht dan menigeen wil doen geloven.
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:35 schreef Fortitudo het volgende:
mulder is niet goed genoeg. simpel. slijten aan rkc voor een paar ton. kan je weer een weeksalaris aan landzaat en gio betalen.
Mee eens.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Landzaat zou de eerste zijn die ik als Feyenoord zijnde van de payroll af zou willen...
quote:
Zucht, op zulk commentaar zit ik echt te wachten.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:55 schreef Nashje het volgende:
[..]. Die kunnen jullie nooit van je leven betalen.
quote:Foto met oproepnummer = criminalisering voetbalsupporters
Gisteren ontvingen alle uitkaarthouders (Diamond-, Gold- en Silvercard) een brief van Feyenoord met daarin het verzoek om een nieuwe pasfoto aan te leveren. Dit omdat veel pasfoto’s van uitkaarthouders verouderd zijn en Feyenoord over een recent en digitaal fotobestand wil kunnen beschikken.
Op zich nog niet zo’n probleem, maar dit kunnen de supporters alleen doen bij een fotostudio die is aangesloten bij Photocard Service B.V. De aangesloten fotostudio’s zullen dan voor verzending zorgen van de digitale foto naar Feyenoord. Dat deze fotostudio niet in elke plaats in Nederland te vinden is, vergeet Feyenoord gemakshalve maar even.
Tot dusver nog niet zo heel erg, maar nu komt het. Voordat de foto wordt gemaakt, dient men zich ten overstaan van de fotograaf te legitimeren. Te legitimeren? Wat is dit voor een waanzin?
Vervolgens worden twee foto’s gemaakt: een foto waarbij de supporter een oproepcode - die op de achterkant van de brief in grote letters staat vermeld - voorhoudt en een foto zonder deze oproepcode. Een foto met een oproepcode, dit doet toch sterk denken aan een straf – of werkkamp. Feyenoord behandelt zijn supporters als criminelen, iets anders kunnen we er niet van maken.
De kosten voor het maken van deze digitale pasfoto (inclusief minimaal vier pasfoto’s) is tien euro, waar dit normaal bij een willekeurige fotograaf slechts zes euro kost. Nu willen we hier niet teveel over zeuren, maar het gaat om het principe.
Feyenoord geeft in de brief verder aan dat dit misschien wat onvriendelijk overkomt, maar ze dit moeten doen om eventuele zoekgeraakte foto’s achteraf op te kunnen sporen. De foto met de oproepcode zal worden vernietigd zodra de seizoenkaart is aangemaakt. Feit blijft dat supporters alleen in aanmerking zullen komen voor een uitkaart door zich akkoord te verklaren met deze achterlijke en schandalige overeenkomst.
Een aantal supporters hebben ons al laten weten dat ze aan deze onzin niet meedoen en Feyenoord Klantenservice zullen vragen om hun huidige uitkaart om te laten zetten in een normale seizoenkaart.
Watching football is not a crime!
Feyenoord-Koreaquote:Op zondag 7 juni 2009 19:13 schreef Cheiron het volgende:op de foto met een nummerbordje voor je neus. Wat een belachelijk idee. En ook dat het bij een bepaalde keten moet. Wie verzint dat soort dingen?
Ik niet. Ervaren kracht met veel inzicht en mooie techniek die een ander neerschoffelt als het moet. Geen wereldtop maar beter dan 90% van de rest van de selectie. Heeft nog niet genoeg van zichzelf kunnen laten zien ivm blessures.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Landzaat zou de eerste zijn die ik als Feyenoord zijnde van de payroll af zou willen...
Het is toch juist het probleem dat het te vaak voorkomt dat mensen niet normaal doen?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef BertMaalderink het volgende:
Als je gewoon normaal doet snap ik niet wat het probleem is.
Van Feyenoord-netwerkquote:De Spaanse krant AS noemt Feyenoord als een van de gegadigden voor de Mexicaanse keeper Ochoa. Ook Espanyol en Bordeaux zouden belangstelling hebben voor de keeper. Volgens AS zou de 23-jarige keeper heel weinig hoeven te kosten, mogelijk ook op huurbasis de overstap kunnen maken. Leo Beenhakker heeft Guillermo Ochoa op zijn 18e laten debuteren bij Club América, waar hij uitgroeide tot een sensatie en is daarmee een goede bekende van de keeper.
Feyenoord Netwerk
Of er daadwerkelijk belangstelling is van Feyenoord zal afgewacht moeten worden. Met Ochoa zou de club zich in ieder geval dan wel richten op een keeper die hoog staat aangeschreven in de voetbalwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |