Deze is gewoon overduidelijk echt hoor.quote:
Troll.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:38 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het wel redelijk, mooier dan het shirt van dit jaar met die malle kraag.
Ja die hebben geen smaak, dus klopt wel toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:14 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht dat ze naar de supporters hadden geluisterd?
volgens mij niet eens 100.000. Aardig mislukte actie dus helaas.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef Nashje het volgende:
Hoeveel hebben jullie eigenlijk al zo bij elkaar gehaald met jullie collectebussen? Ben wel benieuwd.
Dat hebben al die Puma shirts dit jaar. Lijkt nergens op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef NoizEkick het volgende:
Er zit inderdaad nog een soort van "matrozen v-hals"-vorm op.
-edit-quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:03 schreef Rots het volgende:
Laten we hopen dat dit fake is.Wat een kutshirt.
Dat wel ,maar ze zien er nog steeds niet uit. Denk dat het voor mij dit jaar geen nieuw shirt gaat worden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Ze zijn minder erg dan de oorspronkelijke in elk geval.
Dat is ook geen kunst. Ook deze zijn lelijk, ik snap niet dat Feyenoord hier mee akkoord gegaan is.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef Ritmo het volgende:
Ze zijn minder erg dan de oorspronkelijke in elk geval.
Hetzelfde geldt voor de prestaties. Er worden toch wel 30.000 seizoenskaarten verkocht, dus wat boeit hen het nou hoeveelste ze eindigen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef dill het volgende:
Als gewoon niemand dat shirt koopt dan leren ze er heus wel van.
Maar iedereen koopt zo'n ding op de eerste training dus wat boeit het hun nou wat voor shirt ze leveren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |