SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb net maar een winkelmandje volgegooid bij de h&m, troostshoppen via internet, en het is sale!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Zo werkt het idd meestal wel bij thuisbevallingen, de kraamhulp is er dan meteen bij de bevalling bij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:46 schreef oeke het volgende:
Poppejans, bij ons belt de VK de kraamverzorgster tijdens de bevalling om te assisteren tijdens de bevalling en daarna. Ook al is het midden in de nacht. Dat is tenminste wat ik laatst begrepen heb.
Echt joh!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:05 schreef tessie het volgende:
BE, hier bij de voorlichtingsavond van het ziekenhuis, zeiden ze dus wél dat je na een paar uur naar huis mocht (of moest?), ook al is dat midden in de nacht.... Maar ik neem aan dat ze je dan toch wel vertellen wat je moet weten/doen tot de kraamzorg er is...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:04 schreef Guuzewuus het volgende:
Dankjewel oeke. Jij kent Renzell in real life en daarom heb ik het gevoel dat ik jou ook een beetje ken, soort van
.
![]()
![]()
Dat heb ik niet precies, wat er met mij gebeurde was dat ik op een gegeven moment echt heel veel niet interessant meer vond. En dus heul erg laat op mailtjes reageer, mailtjes niet lees, en ook niet terug bel...quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er meer mensen die dit herkennen?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
Huupje, had het nog niet gezegd, maar fijn dat je gewoon in orde bent!
Ja enigquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:47 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Innepin leuk is dat als ze gaan samenspannen, gelukkig was wel alles gewoon weer goed
Nou Huup wat goed dat er niets ernstigs is gevonden en je straks lekker met je B&J op de bank kan gaan hangenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:31 schreef huuphuup het volgende:
daar zijn de meningen over verdeeld![]()
nee ik ben idd blij dat er niets is. ben met recht binnenstebuiten gekeerd haha.
omg de mevrouw naast me is opgenomen met een onderdruk van 115moet strikte bedrust houden maar de verpleging moet dr om de haverklap overal vandaan plukken. meestal van buiten als ze aan t roken is
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef oeke het volgende:
Wat raar, MeNicole, dat dat pakket gewoon is aangenomen.Nou iig word het nu eindelijk opgelost.
BJ, naar die migraine, maar wel een heel leuk vooruitzicht!![]()
Twinkly, dat is vervelend maar als het beter is voor jou en je baby, dan moet het maar even zo...![]()
Duchess, shop ze!
Enne BE gewoon 1 voor 1
Liep ik net lekker over de markt te wandelen, zegt een Surinaamse dame ineens zo indringend tegen me, vanavond komt de baby! Ben ik er helemaal nerveus van.![]()
Wel grappig al die gesprekjes overal, stemburo, kaasboer etc, steeds: is bijna zover he? Ja nog 1 dag voor de uitgerekende datum!En sommigen zeggen dan heel droog, ja je ziet wel dat die eruit moet!
5 juni is echt veel mooier dan 4 hoor baby! Dus iets over 0:00 dan maar, is dat ook nog vanavondquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:47 schreef oeke het volgende:
Liep ik net lekker over de markt te wandelen, zegt een Surinaamse dame ineens zo indringend tegen me, vanavond komt de baby! Ben ik er helemaal nerveus van.![]()
Had je niet de neiging om daar op dat nummer even aan de bel te gaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:45 schreef MeNicole het volgende:
Zo er word een nieuwe aanvraag gedaan voor mijn kraampakket. Wat een geblunder daarzoZe hebben het pakket bezorgd op het verkeerde nummer. Wij wonen 315 ze hebben bezord op 513 En diegene heeft het gewoon aangenomen enzo
Wat moet je ermee als je niet zwanger bent. Maar ja nu dus met een spoedaanvraag en als het goed is komt ie dan volgende week binnen
ik teken er voor! maar dan moet er toch wat meer activiteit gaan plaatsvinden in mijn buik.. want het is nog veel te rustig..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:28 schreef Troel het volgende:
[..]
5 juni is echt veel mooier dan 4 hoor baby! Dus iets over 0:00 dan maar, is dat ook nog vanavond![]()
Uh nee, ik had een olifantengeheugen en heb nu een iets minder goed geheugen, maar het is nog steeds bovengemiddeld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Brighteyes het volgende:
ja mij lijkt die 43w ook geen pretje.. gelukkig is dat 10 jaar geleden...quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:45 schreef oeke het volgende:
Geen kippenbotjes of andersoortige dingen, dus kan ik rustig achterover leunen!
Maarreh 43w en ?d klinkt mij echt eh....Brrr.
Misschien kunnen we leuk morgen een datumdrieling doen!
Heb wel ff gekeken waar het is maar kon het zo snel niet vinden. Vanavond nog eens ene rondje doenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Had je niet de neiging om daar op dat nummer even aan de bel te gaan?
Zou ik dus echt wel gedaan hebben![]()
neej, gisteren wel, maar ze waren op.... en het liefst slik ik zo min mogelijk...quote:
nee hoor, je mag max 6x500 mg paracetamol per dag...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
neej, gisteren wel, maar ze waren op.... en het liefst slik ik zo min mogelijk...
maar paracetamol kan echt geen kwaad toch??
deze waren beide ook nogal licht hoor, redelijk onder controle...quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee hoor, je mag max 6x500 mg paracetamol per dag...
*afklopt* maar 2x migraine gehad deze zw... en ook heel licht gelukkig..
graag gedaan.. migraine is al zo klote, maar als je het hebt tijdens de zwangerschap is het helemaal niks..quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
deze waren beide ook nogal licht hoor, redelijk onder controle...
gelukkig maar..
heb toch nog net een paracetamol gevonden en genomen, misschien wel verstandig...![]()
thanx 4 het meedenken...
Keek ze er ook zo indringend bij? Jammer dat het geen pinksterkindje is geworden, dan doe je lekker mee met ons, gezellig!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:04 schreef tessie het volgende:
Ooh ik wil morgen ook wel meedoen! Datum vierling doen dan?
Oeke, mijn mams is ook een surinaamse dame, en zij hield ook vol dat ik een pinksterkindje zou krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |