abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:16:23 #226
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_69690357
Ja Miss-sly, alles gaat heel goed hiero. . Wat leuk, je welkome reactie .

Had het erg druk, wezen kamperen met Pinksteren met hele familie enzo . En als je er eenmaal 'uit' bent, is het een beetje gek om er weer 'in' te komen. Ik loop zover achter dat ik gewoon niet meer goed weet wat er allemaal gaande is .
  Jubileum moderator donderdag 4 juni 2009 @ 08:16:50 #227
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69690364
* Lois waait even langs*

Huupje niet leuk zo'n nachtje maar het is voor een goed doel! Ik hoop dat er niets aan de hand is en dat je snel weer lekker naar huis mag

Memmel.... morgen dus. Ik hoop dat het gewoon vandaag al lekker begint en zo niet, knuffel nog maar even lekker met Anna
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69690376
Memmel, fijn dagje samen met Anna!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:18:39 #229
223453 Guuzewuus
pi_69690384
Ah, Memmel morgen dus. Zet hem op . Oh wat spannend zeg .
  Moderator donderdag 4 juni 2009 @ 08:26:46 #230
5428 crew  miss_sly
pi_69690492
Gewoon weer meekletsen, Guus. Kom je er vanzelf wel weer achter wat er bij wie speelt enzo. Je hoeft echt geen bergen topics te gaan teruglezen hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:34:56 #231
35189 Troel
scherp en bot
pi_69690633
Nog geen baby's dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:39:55 #232
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69690702
Huup, hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen in het ziekenhuis zonder je lief en mag je snel weer naar huis

Memmel, Harry vindt het gewoon veel te gezellig bij je! Heb je hem al verteld hoe leuk het ook buiten de buik kan zijn?

Oeke, da's balen dat "iedereen" straks weg is Maar je hebt nog een paar dagen, kan er nog van alles gebeuren!

Beessie-Jen, je straalt helemaal, abosluut zwanger

Hai Guus
.... met gevoel voor drama....
pi_69690934
Goedemorgen Huup, hopelijk ben je zo weer thuis en is alles goed.

He Guuz, sinds ik hier post heb ik jou niet gezien, ik wil je nog feliciteren met je tweede wondertje

Dat is waar Kersjes, en dat maakt misschien dat ik wel een beetje een haastig gevoel heb. Stom eigenlijk. En daarnaast vind ik het zo verwarrend dat je van alles voelt maar steeds niet weet wat het nou is, en dat maakt het heel inspannend ofzo.

Daardoor krijg ik wel respect voor alle overtijdlopers, steeds in die spanning zitten, je zou er gek van worden!

Maar goed dit klinkt allemaal zwaarder dan het werkelijk is, ik geniet ook van al dat gedoe met mijn lijf, en ik ben heel nieuwsgierig naar hoe de bevalling gaat! Het is ook een wonderlijk mooie tijd in mijn leven

En Kersjes, volgens mij gaat het bij jou ook een stuk beter of niet? Ik las hier al mee toen je zo misselijk was en ik vond dat wel heel heftig voor je!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69691163
Hier ook nog helemaal niks, en zowaar redelijk goed geslapen, das wel fijn

Huup, hoop dat jij ook goed geslapen hebt, en dat ze vandaag een beetje opschieten met je onderzoeken.

Memmel, geniet vandaag nog lekker van het knuffelen met Anna, en morgen snel bevallen!

BE, hier bij de voorlichtingsavond van het ziekenhuis, zeiden ze dus wél dat je na een paar uur naar huis mocht (of moest?), ook al is dat midden in de nacht.... Maar ik neem aan dat ze je dan toch wel vertellen wat je moet weten/doen tot de kraamzorg er is...

Chan, succes bij de groeiecho vanavond! En bij de vk natuurlijk ook.

Oeke, niet zo piekeren hoor, komt heus allemaal goed.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69691594
Zo, en vanaf vandaag ga ik me weer beter voelen, ik heb me toch een minne week achter de rug!

We gaan straks met de gastkindjes naar MonkeyTown. Volgende week is de laatste week dat ze hier zijn, dus ik wilde iets leuks gaan doen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:30:13 #236
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69691692
Oeke, alles komt goed hoor! Je weet het direct als je bevalling is begonnen. Mooi zoals je het zegt: het is een wonderlijk mooie tijd. En dat is het zeker!! (En de kraamtijd zo nog mooier).

En wb dat naar huis gaan, al dan niet midden in de nacht...de eerste paar dagen leef je op adrenaline. Ik geloof niet dat ik de eerste twee nachten echt geslapen heb. Als je het echt niet meer weet, ga je gewoon lekker met de kleine beeb op de bank zitten en zitten staren tot de kraamhulp er wel is. En een luier verschonen, dat leren ze je wel in het zkh voordat je naar huis mag. Heus, het gaat vanzelf!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69691852
Memmel, dank je wel voor je geruststellende woorden, iedereen eigenlijk! Lief. In het daglicht ziet alles er beter uit. En ik ga straks gewoon nog even slapen

McLaura, fijne dag vandaag!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69691868
goeiemorgen!
martine wat een mooie echo en die middelvinger

ik heb soort van redelijk geslapen, was zo bijdehand om oordopjes mee te nemen
vanmorgen ontbeten met ctg-geluid op de achtergrond is weer ns wat anders.
trombose echo gehad, stond na 2 seconde weer buiten. geen trombose en dus ook geen embolie. jeuh!
Nu nog wachten op een echo van t meiske, maar daar wacht ik natuurlijk graag op. Daarna naar huis. lief heeft me mn favo b&j beloofd

danljulliewel voor de lieve berichtjes
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:40:25 #239
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69691938
Huup straks lekker snel naar huis en geniet van je meissie

Hier krijgen we tijdens de bevalling ook een kraamverzorgster aan het bed, daar beginnen we mee trouwens, al is dat niet de kraam van waar wij de onze vandaan hebben, dus dat wisselt nog.

De vlos komt dan afentoe controleren en begeleid de bevalling,
mits alles goed blijft gaan, dus geen poepend kindje in je vruchtwater, dan komt de gyn erbij en gaat de kraam terug naar huis.

Wat ik nu wel weet is dat er hier nu in het ziekenhuis, kraamsuites zijn, en dat je partner ook mag blijven slapen.
Al hoeft dat laatste niet voor mij persoonlijk, niet dat ik hem er niet bij wil hebben, maar als ik net als toendertijd zoveel energie heb door de adrealine, doe ik toch geen oog dicht en ben ik zo hyper als de pest.
En dan is de kans groot dat partner ook geen oog dicht doet en dat lijkt me niet handig

En als je hier midden in de nacht bevalt blijf je lekker overnachten en mag je na de ochtendvoeding en na een plasje weer naar huis.

@ Memmel
Vicky
Oeke

[ Bericht 37% gewijzigd door _Bar_ op 04-06-2009 09:52:20 ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:41:51 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69691991
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:05 schreef tessie het volgende:
BE, hier bij de voorlichtingsavond van het ziekenhuis, zeiden ze dus wél dat je na een paar uur naar huis mocht (of moest?), ook al is dat midden in de nacht.... Maar ik neem aan dat ze je dan toch wel vertellen wat je moet weten/doen tot de kraamzorg er is...
Echt joh! Dat is nieuw voor mij. Ik dacht echt dat ze de meeste mensen wel hielden tot een uur of 7-8 in de ochtend ofzo.
Niet dat ik het zelf erg zou vinden, zoals Snoopy ook al zei, de meeste babietjes slapen heel veel de eerste nacht en hebben niet heel veel meer nodig dan een warm bedje, wat melk en een schone luier.
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat er mensen zijn die het echt heek gek vinden.
Mijn zus zei gisteren nog dat toen zij uit het ziekenhuis kwamen ze Kyra in de cosi op tafel gezet hebben, de voetenzak een beetje open geritst en dat ze toen echt zoiets hadden van 'en nu?'. En dat ze toen idd maar op de kraamhulp hebben gewacht zo.
pi_69692099
Huup, wat fijn dat je geen trombose of embolie hebt! En straks nog even naar je meisje gluren en dan B&J

BE, haha, met die maxicosi op tafel Kan me ook wel voorstellen, ik heb zelf ook geen idee hoe dat nu precies moet met een baby, en iedereen zegt dat de kraamzorg je dat allemaal wel uitlegt: Maar ja, als die er nog niet is.... Ik hoop dan maar dat ze in het ziekenhuis even uitleggen hoe dat precies moet met die voeding enzo, en een luier verschonen lukt me denk ik nog wel Maar verder... beetje knuffelen ofzo en maar wachten haha
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69692102
Huup fijn dat het gelukkig geen trombose en embolie is!

Ik moet zo naar de VK, ben benieuwd dat zij van het blaasontstekingsverhaal vindt.
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:51:51 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69692277
Idd knuffelen Tessie!
HET moment... het is jouw kindje, eindelijk is hij er! Helemaal los gaan.

Ik moet trouwens zeggen dat ik me niet eens meer kan herinneren hoe of wat toen.
Ik ben geloof ik wat daas op de bank gaan zitten tot de kraamhulp kwam en die heeft toen snel mijn bed verschoond en mij naar boven gestuurd en het volgende beeld dat ik heb is dat ik in bed lag en Sasha naast me hing in het wiegje. Meer weet ik niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 04-06-2009 10:07:01 ]
  Moderator donderdag 4 juni 2009 @ 10:00:21 #244
5428 crew  miss_sly
pi_69692501
Als ik jullie verhalen zo lees, denk ik: ach, best logisch allemaal en goed te doen.

Toch kan ik me er nog niets bij voorstellen. Het lijkt me zo onwerkelijk om dan met je eigen kindje thuis te zijn, met z'n drietjes. Luier verschonen kan ik uiteraard wel, maar ik kan me zomaar voorstellen dat ik een black out krijg en zelfs dat niet meer kan

Gisteren toen de stickers er waren, toen de tekst voor het geboortekaartje vast kwam te staan, toen ik tegen schaap zei dat het plankje nu echt snel moest worden gehangen, omdat ik al bijna 32 weken zwanger ben, had ik voor het eerst het idee dat er werkelijk waar een kindje gaat komen. Ons kindje. Dat het niet een droom is, of iets waar wij in zijn gaan geloven, maar gewoon echt, heel echt waar. Het is toch niet te geloven
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:04:59 #245
223453 Guuzewuus
pi_69692619
Dankjewel oeke . Jij kent Renzell in real life en daarom heb ik het gevoel dat ik jou ook een beetje ken, soort van .

Ik had dat helemaal niet. Ik vond het heerlijk dat de kraamhulp voor mij kwam zorgen en verder zorgde ik wel voor mijn mooie babydochter . Ik vond dat niet raar, niet eng, niet moeilijk. Pas toen ze na drie dagen een keertje onbedaarlijk ging huilen (krampjes) wist ik het even niet meer .
pi_69692659
Huup, fijn dat het geen embolie of trombose is!!

Ik moet de kraam bellen op het moment dat de bevalling zich aan gaat dienen. Dan gaat er iemand in de wacht en zodra de vk zegt dat de kraam gebeld moet worden, dan is het bellen....
Amber is 's ochtends geboren (8.45 uur) en we hebben die dag kraam gehad tot 14.00 uur.
Toen ze weg was hadden we echt zoiets van EN NU??

Als je poliklinisch in het zh hier bevalt mag je elk moment van de dag weg, ook al is het midden in de nacht, omdat je in principe alleen van de verloskamer gebruikt maakt. Is het op medische basis, dan mag je de volgende dag tussen 9.00 - 10.00 uur pas weg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:11:55 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69692779
Huupje, had het nog niet gezegd, maar fijn dat je gewoon in orde bent!
pi_69692798
Huup wat een goed nieuws! heerlijk vooruitzicht nog even naar je meisje gluren en dan thuis een bak B&J
  Moderator donderdag 4 juni 2009 @ 10:15:21 #249
5428 crew  miss_sly
pi_69692877
huup, wat fijn dat alles goed blijkt! Geen enge dingen!
Lekker even echo van je meisje, geniet er van
En straks van je B&J natuurlijk
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:16:38 #250
223453 Guuzewuus
pi_69692906
Huup dat is inderdaad fijn zeg. Kun je nu weer extra genieten van het thuiszijn .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')