Nee, sorry..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Zijn er mensen in Utrecht die het nog meer op een zuipen willen zetten, toevallig? Ik ben nu echt tot een hoop in staat... Wat betreft spontaan met onbekenden een kroeg induiken en me bezatten etc, dus...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
GVD haal ik net mn elleboog open, gaat lekker
Sorry meid. Te ver uit de buurt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Zijn er mensen in Utrecht die het nog meer op een zuipen willen zetten, toevallig? Ik ben nu echt tot een hoop in staat... Wat betreft spontaan met onbekenden een kroeg induiken en me bezatten etc, dus...
Daarvoor hoef je lunetten toch niet uit?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hoeft ook niet, zei ik ook niet.... Lunetten is immers ook gewoon onderdeel van Utrecht. Alleen mijn eigen alcoholvoorraad is inmiddels jammerlijk geslonken. Dus het huis uit, moet dan welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je lunetten toch niet uit?
Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze weleensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zei ik ook niet.... Lunetten is immers ook gewoon onderdeel van Utrecht. Alleen mijn eigen alcoholvoorraad is inmiddels jammerlijk geslonken. Dus het huis uit, moet dan wel
Right...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze weleens
Nog meer van zulke texten en ik pak nog de eerste de beste treinquote:
verdriet wegspoelen met alcohol maakt het echt niet beter *aai*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zei ik ook niet.... Lunetten is immers ook gewoon onderdeel van Utrecht. Alleen mijn eigen alcoholvoorraad is inmiddels jammerlijk geslonken. Dus het huis uit, moet dan wel
*Alarm bellen* wie wat waarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Volgens mij voel jij je alweer een stuk beterderquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Nog meer van zulke texten en ik pak nog de eerste de beste trein
Als teksten als 'right....' je al zover krijgen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog meer van zulke texten en ik pak nog de eerste de beste trein
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verdriet wegspoelen met alcohol maakt het echt niet beter *aai*
Lees ook de rest van die zin hequote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
2 straten verderop bij mij vandaan![]()
Mazzel pikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aah kijk Utrecht zelf is wat minderquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sort ofquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah kijk Utrecht zelf is wat minder![]()
oww zelfs een tweeling zusje van venco
een klein beetjequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:41 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Volgens mij voel jij je alweer een stuk beterder
je moet het zelf weten (iets met oud en wijs genoeg) maar ik zou het daarbij laten...morgen voel je de kater en niet alleen van de drank maar ook die van het wegstoppen van je gevoelens...tis kut maar je moet door een fase en daar kun je het beste zo sterk en snel mogelijk doorheen. Bezopen worden stelt alleen maar uit, niet af.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nu al zwaar aangeschoten....![]()
2x venco alleen van het idee word ik al blijquote:
Dat is interessantquote:
Ach, wie niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
2x venco alleen van het idee word ik al blij
Wat ben jij lief!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je moet het zelf weten (iets met oud en wijs genoeg) maar ik zou het daarbij laten...morgen voel je de kater en niet alleen van de drank maar ook die van het wegstoppen van je gevoelens...tis kut maar je moet door een fase en daar kun je het beste zo sterk en snel mogelijk doorheen. Bezopen worden stelt alleen maar uit, niet af.
t Is meer dat we geen enkel verband hebben maar toch verdomd veel overeenkomstenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is interessant![]()
Op welke punten verschillen jullie dan?
gewoon ervaringquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:49 schreef ArTiC het volgende:
Moderne Kippenhokken
Ruime Hokken op maat gemaakt voor uw Kippen. Bestel Vandaag Online!
www.Omlet.nl/Kippenhokken
google ads
Aan eentje heb ik al meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
2x venco alleen van het idee word ik al blij
denk dat voor de meeste van ons geldquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
t Is meer dat we geen enkel verband hebben maar toch verdomd veel overeenkomsten![]()
Coolquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
t Is meer dat we geen enkel verband hebben maar toch verdomd veel overeenkomsten![]()
Niet kwa uiterlijk ? *ruikt gewond dierquote:
Ik ook al dagen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
en ik heb knuffelzin
Mjah.. heerlijk om lekker tegen iemand aan te kruipen.. adem van de ander te voelen, en stiekem een zacht kusje te gevenquote:
* knuffel *quote:
maak me niet verlegenquote:
Praat me er niet van.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah.. heerlijk om lekker tegen iemand aan te kruipen.. adem van de ander te voelen, en stiekem een zacht kusje te geven
Geen idee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet kwa uiterlijk ? *ruikt gewond dier*
Denk dat ik dat ook maar ga doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zusje wil niet, die wil alleen zuipen
Nja, of slapen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zusje wil niet, die wil alleen zuipen
Knuffel?quote:
quote:
Hoe zie jij eruit dan?quote:
je weet het wel precies goed te omschrijven !quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mjah.. heerlijk om lekker tegen iemand aan te kruipen.. adem van de ander te voelen, en stiekem een zacht kusje te geven
Dan nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
No thanks, ik knuffel alleen met specifieke personen.
Ha, dat denk ik niet, er is er op dit moment maar 1 waarmee ik zoiets zou willen..quote:
Uhm....n.v.t.quote:
ja, kut hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Ben ik de enige hier die gewoon zin heeft in seks?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Eindhoven is wat ver he?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Altijd als ik jou zie komt dat vanzelf op borrelen, don't worryquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Ja, en dat gaat ze nu ook doen... veel plezier nog met alle cyberseks die jullie gaan hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar El_Chica_Del_Fuego wil alleen maar slapen
![]()
Trusten! En sterkte.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat ze nu ook doen... veel plezier nog met alle cyberseks die jullie gaan hebben
Venco kan het hebbenquote:
of zelf bewust +20quote:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij er uit ziet namelijkquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ha, dat denk ik niet, er is er op dit moment maar 1 waarmee ik zoiets zou willen..![]()
[..]
Uhm....n.v.t.
Ik kan je ook nog wel een complimentje gevenquote:
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Dat is lief dat jouw kinderen jou een keer hebben laten winnenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo, ik heb net van mijn kinderen gewonnen met Kolonisten van Catan
ze heeft een erg lieve snoet!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij er uit ziet namelijk
Goed idee.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ze heeft een erg lieve snoet!
moet je ook eens een ontbijtje naar der komen brengenzie je der ook
Tja.. je kunt niet alles hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd hoe jij er uit ziet namelijk
Het is voor mij complimentjesdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan je ook nog wel een complimentje geven
Neequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Slaap zacht en sterktequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Tja.. je kunt niet alles hebben.![]()
Welterusten..
en wie ga je eruit kiezen?quote:
Complimet voor mvr Vencoquote:
wat is dit dan weer?quote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:11 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Tja.. je kunt niet alles hebben.![]()
Welterusten..
Pas op met wat je zegt he .. straks ben je niet meer onbereikbaar en moeten ze je niet meerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet nog niet.Wint ie een date met me.
![]()
Kies mijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
*schrik wakker Datequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef djayzz het volgende:
zeg eens dat ik moet gaan slapen.
* djayzz hoofdpijn heeft
he djyazzquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:16 schreef djayzz het volgende:
zeg eens dat ik moet gaan slapen.
* djayzz hoofdpijn heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |