Nee, sorry..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Zijn er mensen in Utrecht die het nog meer op een zuipen willen zetten, toevallig? Ik ben nu echt tot een hoop in staat... Wat betreft spontaan met onbekenden een kroeg induiken en me bezatten etc, dus...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
GVD haal ik net mn elleboog open, gaat lekker
Sorry meid. Te ver uit de buurt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Zijn er mensen in Utrecht die het nog meer op een zuipen willen zetten, toevallig? Ik ben nu echt tot een hoop in staat... Wat betreft spontaan met onbekenden een kroeg induiken en me bezatten etc, dus...
Daarvoor hoef je lunetten toch niet uit?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hoeft ook niet, zei ik ook niet.... Lunetten is immers ook gewoon onderdeel van Utrecht. Alleen mijn eigen alcoholvoorraad is inmiddels jammerlijk geslonken. Dus het huis uit, moet dan welquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je lunetten toch niet uit?
Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze weleensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zei ik ook niet.... Lunetten is immers ook gewoon onderdeel van Utrecht. Alleen mijn eigen alcoholvoorraad is inmiddels jammerlijk geslonken. Dus het huis uit, moet dan wel
Right...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een dronken vrouw is een engel in bed zeggen ze weleens
Nog meer van zulke texten en ik pak nog de eerste de beste treinquote:
verdriet wegspoelen met alcohol maakt het echt niet beter *aai*quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, zei ik ook niet.... Lunetten is immers ook gewoon onderdeel van Utrecht. Alleen mijn eigen alcoholvoorraad is inmiddels jammerlijk geslonken. Dus het huis uit, moet dan wel
*Alarm bellen* wie wat waarquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Volgens mij voel jij je alweer een stuk beterderquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Nog meer van zulke texten en ik pak nog de eerste de beste trein
Als teksten als 'right....' je al zover krijgen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog meer van zulke texten en ik pak nog de eerste de beste trein
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
verdriet wegspoelen met alcohol maakt het echt niet beter *aai*
Lees ook de rest van die zin hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |