Mja, ze bleven maar snikken allebeiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef Ynske het volgende:
grappig ding Rewimo, waar ga je m hangen?
Freecell, gelukkig goed afgelopen voor die meiden
dat wel ja, maar gelukkig was jij er snel bijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ze bleven maar snikken allebeiwas wel sneu.
De maandag na de parkmeeting jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef Belana het volgende:
eind van de week poesje halen toch bar?
Ik ben ook benieuwd! Krijgen we aangesloten foto?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:05 schreef _Bar_ het volgende:
Freecell altijd leuk beetje actie op de dinsdagmiddag
Rewimo ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
zat ik er een beetje naast, maar leuk joh! spannend!quote:
Heb je er dan ook zo'n plaat bij of doe je ze echt door je plafond?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Als het goed is moet je hier kunnen zien hoe het werkt:
Ben ook erg benieuwd hoe de katten er op reageren, al zijn het seuten hoor die we hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:12 schreef Belana het volgende:
[..]
zat ik er een beetje naast, maar leuk joh! spannend!
mijn tante heeft 2 nesten liggen momenteel, 11 kittens in totaal(ze fokt rexen)
ik moet me zo inhouden
Zo'n plaat ga ik makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:17 schreef freecell het volgende:
Heb je er dan ook zo'n plaat bij of doe je ze echt door je plafond?
Nee, meestal hoor je niks inderdaad. Dus ik vond het ook wel heel erg leukquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef Stout het volgende:
Cool rewimo !! Ziet er tof uit !
Freecell goed gedaan meid ! En wat leuk dat die vader terug is gekomen ! Helaas horen wij vaak niet hoe het is afgelopen (stout is ehbo-er bij heel veel evenementen
hebben die een kleiner hoofd dan de meeste katten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Belana het volgende:
een rex:
(ik heb er zelf ook 1 en een halve)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |