Mja, ze bleven maar snikken allebeiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef Ynske het volgende:
grappig ding Rewimo, waar ga je m hangen?
Freecell, gelukkig goed afgelopen voor die meiden
dat wel ja, maar gelukkig was jij er snel bijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ze bleven maar snikken allebeiwas wel sneu.
De maandag na de parkmeeting jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef Belana het volgende:
eind van de week poesje halen toch bar?
Ik ben ook benieuwd! Krijgen we aangesloten foto?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:05 schreef _Bar_ het volgende:
Freecell altijd leuk beetje actie op de dinsdagmiddag
Rewimo ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
zat ik er een beetje naast, maar leuk joh! spannend!quote:
Heb je er dan ook zo'n plaat bij of doe je ze echt door je plafond?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Als het goed is moet je hier kunnen zien hoe het werkt:
Ben ook erg benieuwd hoe de katten er op reageren, al zijn het seuten hoor die we hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:12 schreef Belana het volgende:
[..]
zat ik er een beetje naast, maar leuk joh! spannend!
mijn tante heeft 2 nesten liggen momenteel, 11 kittens in totaal(ze fokt rexen)
ik moet me zo inhouden
Zo'n plaat ga ik makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:17 schreef freecell het volgende:
Heb je er dan ook zo'n plaat bij of doe je ze echt door je plafond?
Nee, meestal hoor je niks inderdaad. Dus ik vond het ook wel heel erg leukquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef Stout het volgende:
Cool rewimo !! Ziet er tof uit !
Freecell goed gedaan meid ! En wat leuk dat die vader terug is gekomen ! Helaas horen wij vaak niet hoe het is afgelopen (stout is ehbo-er bij heel veel evenementen
hebben die een kleiner hoofd dan de meeste katten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Belana het volgende:
een rex:
(ik heb er zelf ook 1 en een halve)
[ afbeelding ]
Die zien er appart uit, heel mager ook of miskijk ik me er zo op Belana?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Belana het volgende:
een rex:
(ik heb er zelf ook 1 en een halve)
[ afbeelding ]
* Stout neemt nog een stukje popcornmetcaramelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, meestal hoor je niks inderdaad. Dus ik vond het ook wel heel erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die orenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Belana het volgende:
ja, niet al te groot met een spits hoofdje en hele grote orenen krullen/golfjes vacht
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wilde dr eerst Fok! inzetten maar kreeg mn papiertje niet zo gebogen![]()
neeeee joh gekskequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:22 schreef freecell het volgende:
Huuuuup
Serieus, moet je daar niet eens mee heen oid?
ik moest wel lachen trouwens
oh das wel een goeie ja dat moest ik nog doen. Ik moet alleen nog even bedenken hoe. Ik slaap altijd op mn zij dus het lijkt me niet heel comfi maarja. Ik zit wel braaf de hele dag lekker aso met mn voeten op tafel met een kussentje eronderquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gedverderrie huupske
Heb je je matras aan je beenkant verhoogd zodat het `s nachts ook een beetje terug kan lopen?
Ik krijg al tintelende tenen van het zien alleen al
o wat leuk, wanneer was dat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:02 schreef Belana het volgende:
freecell, goe gedoan woifie!
wij zitten de dvd van acda en de munnik te kijken, die is opgenomen in zaandam, gedurende 3 dagen en 1 van die dagen waren wij er ook
Zo dat klinkt druk ! Hier zijn de kids bezig met aankleden en die gaan lekker naar school, vanmiddag op en neer naar de judoschool voor jongste en verder niks :d oja eten kokenquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:16 schreef Rewimo het volgende:
MoggeHuup, het klinkt raar maar je moet wel veel drinken
Vandaag ren-je-rot: eerst werken, dan Christan van school halen om 4 uur, kwart voor 5 verzamelen en om half 6 een voetbalwedstrijd. Als we thuis komen, is qltel al naar school. Hij en Christan kunnen elkaar dus zometeen al welterusten zeggen
en de site van de Rabo zegt hetzelfde..quote:Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw Rabobank.
Wat goehoed!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:49 schreef p_iglet het volgende:
even gillen hoor!!
IK HEB EEN 7.4 VOOR MIJN STATISTIEK!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik heb eindelijk na 7 jaar mijn doctoraal geneeskunde!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥mama van het liefste jongetje♥
Positief: het waren krijtjes, geen tomaten op olie oidquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:46 schreef Vicky het volgende:
arrgghhh
haal ik net een tas van de plank, valt er een doosje met krijtjes op de grond..
vloer bezaaid met krijtjes
whaha das waarquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Positief: het waren krijtjes, geen tomaten op olie oid
Jeetje Mina! Wat een helse reis zeg, kon het liefste jongetje er een beetje tegen?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:49 schreef p_iglet het volgende:
even gillen hoor!!
IK HEB EEN 7.4 VOOR MIJN STATISTIEK!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik heb eindelijk na 7 jaar mijn doctoraal geneeskunde!!!
nope... daarvoor moet ik nog 2 jaar co-schappen doen. Daar begin ik mee op 20 juli.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:56 schreef Saffier het volgende:
piglet wat goed zeg!gefeliciteerd! Ben je dan nu (basis)arts?
Wij hebben die met siliconen tuit van Nuby van de etos, lekt nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:19 schreef E.T. het volgende:
P_iglet, gefeliciteerd!![]()
AVG klinkt heel goed bij jou passend![]()
Iemand hier tips voor een anti-lek tuitbeker?? Ik heb die van Avent maar ik word er gestoord van dat die krengen lekken bij het levenIk zoek nu dus een tuitbeker die echt niet lekt! (en morgen heb ik tijd om die te halen bij Kruidvat/Etos/whatever). Dus als iemand een goede heeft... let me know!
?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die heb ik ook, en als je er maar hard genoeg mee ramt en schudt..lekt hij wel. Oh en als je de siliconentuit er niet recht genoeg indoet, komen er hele stralen langs
kloptquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die heb ik ook, en als je er maar hard genoeg mee ramt en schudt..lekt hij wel. Oh en als je de siliconentuit er niet recht genoeg indoet, komen er hele stralen langs
Ik zou die rug maar een beetje bedekken inderdaad, het is behoorlijk frisquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:10 schreef Sugar het volgende:
Wat is het vandaag ineens koud!
Zit ik hier in mijn openrugshirtje te rillen terwijl ik een ondernemersplan wil schrijven!![]()
die klinkt als t plaatje van die wat popples noemtquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
p_iglet, gefeliciteerd!
ET, ik heb er eentje van ??? van het kruidvat.
Het is een wit plastic doorzichtige beker die nog het meest lijkt op een plastic bekertje, maar dan groter, met ook ribbels halverwege. En ze zijn er met groene, blauwe en roze dop. (Duidelijk he?)
Die lijkt niet te lekken bij ons iig.
Sorry dat ik even het merk niet meer weet.
Buuf, sterkte.
slagroom is altijd goed toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:39 schreef Sugar het volgende:
Wat zielig voor je kat, Buuf.Ik ben bang voor alle dieren, maar ik vind het wel zielig klinken.
![]()
En Dirkje nog steeds niet terug! Ik kan me voorstellen dat je de hoop verliest, Estrys.![]()
En ja en nee, het zou wel 'voor onszelf beginnen' zijn, maar niet in plaats van onze banen. Erbij, ernaast, erbovenop. Als slagroom!
indesign is lekker om mee te werkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
slagroom is altijd goed toch?![]()
![]()
Ik volg nu een cursus Indesign, kan ik straks zelf de folders en zo voor mijn werk maken
Helemaal Macka!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Macka66 het volgende:
Sugar, wat een heerlijk enthousiasme! Ben benieuwd wat je gaat ondernemen
p_iglet, goed en fijn, gefeliciteerd![]()
Vicky, volgens mij ben je er nu echt helemaal klaar voor om te bevallen
Oh, en sterkte voor Buuv en haar Borre!
Het is de broer van Borrequote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Macka66 het volgende:
Sugar, wat een heerlijk enthousiasme! Ben benieuwd wat je gaat ondernemen
p_iglet, goed en fijn, gefeliciteerd![]()
Vicky, volgens mij ben je er nu echt helemaal klaar voor om te bevallen
Oh, en sterkte voor Buuv en haar Borre!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
die klinkt als t plaatje van die wat popples noemt
Eet het opquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
iemand enig idee hoe lang je een gekookt ei kunt bewaren?
waarom zou je die willen bewaren?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
quote:Waarom is een gekookt ei niet lang houdbaar
Rauwe eieren zijn vijf tot zes weken houdbaar nadat ze zijn gelegd. Een hardgekookt ei kun je beter niet langer bewaren dan een week na het koken. Waarom bederft een hardgekookt ei eerder dan een rauw ei?
Een ei zit vol eiwitten. Volgens diervoedingsÂdeskundige Wim Thielen uit Venray bescherÂmen deze de voedingsstoffen voor het kuikenÂtje in het ei. Het zijn natuurlijke conserveringsmiddelen. Voor een gezonde groei is het kuikentje aanÂgewezen op verse voeding. De eiwitten zorgen ervoor dat het ei langer houdbaar blijft. WorÂden de eiwitten gekookt, dan verliezen ze deze eigenschap. Ze zijn namelijk opgebouwd uit aminozuren. In een rauw ei gebeurt niets met die aminozuÂren. Daarom zijn rauwe eieren zonder veel problemen langere tijd te bewaren. Kook je de eieren dan verandert de losse structuur van de aminozuren in een vaste. Die verandering beïnvloedt de houdbaarheid ongunstig. Erdie Burema van het Productschap voor Vee, Vlees en Eieren geeft aan dat de wetenschap ervan uitgaat dat de zuurgraad van een ei daarbij een rol speelt. Harold McGee, schrijver van het boek 'Over eten en koken', denkt dat het met name die zuurgraad is, die de versheid van het ei bepaalt. Door het stollen van de eiwitten tijdens het koken van de eieren verandert die zuurgraad. In het ei ontstaan dan allerlei verbindingen. Zo gaat het eivlies kleven aan het eiwit. Deze verbindinÂgen en klevingen zorgen er voor dat het ei maar beperkt houdbaar is. De schaal van het ei is trouwens ook van belang voor de houdbaarheid. Door het koken, maar zelfs door het schoonwassen van een ei met een natte doek wordt deze beschermlaag aangetast. Het ei wordt poreus waardoor bacteriën de kans krijgen het ei binnen te dringen. Een hard gekookt ei kun je dan ook het beste een aantal dagen gepeld onder water bewaren. (Bron MGL)
quote:
huisgenootje van me heeft vrijdag een heel doosje eieren gekookt, en daar zijn er van over. nu vroeg ik me af of die nu nog eetbaar zijn?quote:
blergh nee bah, zou de gok niet nemen, zo'n grijs groene stuiterbalquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
huisgenootje van me heeft vrijdag een heel doosje eieren gekookt, en daar zijn er van over. nu vroeg ik me af of die nu nog eetbaar zijn?
Zat het doosje er nog omheen bij het koken? Want dan is het weer andersquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
huisgenootje van me heeft vrijdag een heel doosje eieren gekookt, en daar zijn er van over. nu vroeg ik me af of die nu nog eetbaar zijn?
thnx vicky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |