Mja, ze bleven maar snikken allebeiquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:58 schreef Ynske het volgende:
grappig ding Rewimo, waar ga je m hangen?
Freecell, gelukkig goed afgelopen voor die meiden
dat wel ja, maar gelukkig was jij er snel bijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, ze bleven maar snikken allebeiwas wel sneu.
De maandag na de parkmeeting jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef Belana het volgende:
eind van de week poesje halen toch bar?
Ik ben ook benieuwd! Krijgen we aangesloten foto?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:05 schreef _Bar_ het volgende:
Freecell altijd leuk beetje actie op de dinsdagmiddag
Rewimo ben benieuwd hoe dat eruit ziet.
zat ik er een beetje naast, maar leuk joh! spannend!quote:
Heb je er dan ook zo'n plaat bij of doe je ze echt door je plafond?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:13 schreef Rewimo het volgende:
Als het goed is moet je hier kunnen zien hoe het werkt:
Ben ook erg benieuwd hoe de katten er op reageren, al zijn het seuten hoor die we hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:12 schreef Belana het volgende:
[..]
zat ik er een beetje naast, maar leuk joh! spannend!
mijn tante heeft 2 nesten liggen momenteel, 11 kittens in totaal(ze fokt rexen)
ik moet me zo inhouden
Zo'n plaat ga ik makenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:17 schreef freecell het volgende:
Heb je er dan ook zo'n plaat bij of doe je ze echt door je plafond?
Nee, meestal hoor je niks inderdaad. Dus ik vond het ook wel heel erg leukquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:23 schreef Stout het volgende:
Cool rewimo !! Ziet er tof uit !
Freecell goed gedaan meid ! En wat leuk dat die vader terug is gekomen ! Helaas horen wij vaak niet hoe het is afgelopen (stout is ehbo-er bij heel veel evenementen
hebben die een kleiner hoofd dan de meeste katten?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Belana het volgende:
een rex:
(ik heb er zelf ook 1 en een halve)
[ afbeelding ]
Die zien er appart uit, heel mager ook of miskijk ik me er zo op Belana?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Belana het volgende:
een rex:
(ik heb er zelf ook 1 en een halve)
[ afbeelding ]
* Stout neemt nog een stukje popcornmetcaramelquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, meestal hoor je niks inderdaad. Dus ik vond het ook wel heel erg leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die orenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:36 schreef Belana het volgende:
ja, niet al te groot met een spits hoofdje en hele grote orenen krullen/golfjes vacht
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wilde dr eerst Fok! inzetten maar kreeg mn papiertje niet zo gebogen![]()
neeeee joh gekskequote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:22 schreef freecell het volgende:
Huuuuup
Serieus, moet je daar niet eens mee heen oid?
ik moest wel lachen trouwens
oh das wel een goeie ja dat moest ik nog doen. Ik moet alleen nog even bedenken hoe. Ik slaap altijd op mn zij dus het lijkt me niet heel comfi maarja. Ik zit wel braaf de hele dag lekker aso met mn voeten op tafel met een kussentje eronderquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gedverderrie huupske
Heb je je matras aan je beenkant verhoogd zodat het `s nachts ook een beetje terug kan lopen?
Ik krijg al tintelende tenen van het zien alleen al
o wat leuk, wanneer was dat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:02 schreef Belana het volgende:
freecell, goe gedoan woifie!
wij zitten de dvd van acda en de munnik te kijken, die is opgenomen in zaandam, gedurende 3 dagen en 1 van die dagen waren wij er ook
Zo dat klinkt druk ! Hier zijn de kids bezig met aankleden en die gaan lekker naar school, vanmiddag op en neer naar de judoschool voor jongste en verder niks :d oja eten kokenquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:16 schreef Rewimo het volgende:
MoggeHuup, het klinkt raar maar je moet wel veel drinken
Vandaag ren-je-rot: eerst werken, dan Christan van school halen om 4 uur, kwart voor 5 verzamelen en om half 6 een voetbalwedstrijd. Als we thuis komen, is qltel al naar school. Hij en Christan kunnen elkaar dus zometeen al welterusten zeggen
en de site van de Rabo zegt hetzelfde..quote:Toegang is niet mogelijk. Neem contact op met uw Rabobank.
Wat goehoed!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:49 schreef p_iglet het volgende:
even gillen hoor!!
IK HEB EEN 7.4 VOOR MIJN STATISTIEK!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik heb eindelijk na 7 jaar mijn doctoraal geneeskunde!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥mama van het liefste jongetje♥
Positief: het waren krijtjes, geen tomaten op olie oidquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:46 schreef Vicky het volgende:
arrgghhh
haal ik net een tas van de plank, valt er een doosje met krijtjes op de grond..
vloer bezaaid met krijtjes
whaha das waarquote:Op woensdag 3 juni 2009 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Positief: het waren krijtjes, geen tomaten op olie oid
Jeetje Mina! Wat een helse reis zeg, kon het liefste jongetje er een beetje tegen?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:49 schreef p_iglet het volgende:
even gillen hoor!!
IK HEB EEN 7.4 VOOR MIJN STATISTIEK!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus ik heb eindelijk na 7 jaar mijn doctoraal geneeskunde!!!
nope... daarvoor moet ik nog 2 jaar co-schappen doen. Daar begin ik mee op 20 juli.quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:56 schreef Saffier het volgende:
piglet wat goed zeg!gefeliciteerd! Ben je dan nu (basis)arts?
Wij hebben die met siliconen tuit van Nuby van de etos, lekt nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:19 schreef E.T. het volgende:
P_iglet, gefeliciteerd!![]()
AVG klinkt heel goed bij jou passend![]()
Iemand hier tips voor een anti-lek tuitbeker?? Ik heb die van Avent maar ik word er gestoord van dat die krengen lekken bij het levenIk zoek nu dus een tuitbeker die echt niet lekt! (en morgen heb ik tijd om die te halen bij Kruidvat/Etos/whatever). Dus als iemand een goede heeft... let me know!
?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die heb ik ook, en als je er maar hard genoeg mee ramt en schudt..lekt hij wel. Oh en als je de siliconentuit er niet recht genoeg indoet, komen er hele stralen langs
kloptquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die heb ik ook, en als je er maar hard genoeg mee ramt en schudt..lekt hij wel. Oh en als je de siliconentuit er niet recht genoeg indoet, komen er hele stralen langs
Ik zou die rug maar een beetje bedekken inderdaad, het is behoorlijk frisquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:10 schreef Sugar het volgende:
Wat is het vandaag ineens koud!
Zit ik hier in mijn openrugshirtje te rillen terwijl ik een ondernemersplan wil schrijven!![]()
die klinkt als t plaatje van die wat popples noemtquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
p_iglet, gefeliciteerd!
ET, ik heb er eentje van ??? van het kruidvat.
Het is een wit plastic doorzichtige beker die nog het meest lijkt op een plastic bekertje, maar dan groter, met ook ribbels halverwege. En ze zijn er met groene, blauwe en roze dop. (Duidelijk he?)
Die lijkt niet te lekken bij ons iig.
Sorry dat ik even het merk niet meer weet.
Buuf, sterkte.
slagroom is altijd goed toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:39 schreef Sugar het volgende:
Wat zielig voor je kat, Buuf.Ik ben bang voor alle dieren, maar ik vind het wel zielig klinken.
![]()
En Dirkje nog steeds niet terug! Ik kan me voorstellen dat je de hoop verliest, Estrys.![]()
En ja en nee, het zou wel 'voor onszelf beginnen' zijn, maar niet in plaats van onze banen. Erbij, ernaast, erbovenop. Als slagroom!
indesign is lekker om mee te werkenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
slagroom is altijd goed toch?![]()
![]()
Ik volg nu een cursus Indesign, kan ik straks zelf de folders en zo voor mijn werk maken
Helemaal Macka!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Macka66 het volgende:
Sugar, wat een heerlijk enthousiasme! Ben benieuwd wat je gaat ondernemen
p_iglet, goed en fijn, gefeliciteerd![]()
Vicky, volgens mij ben je er nu echt helemaal klaar voor om te bevallen
Oh, en sterkte voor Buuv en haar Borre!
Het is de broer van Borrequote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef Macka66 het volgende:
Sugar, wat een heerlijk enthousiasme! Ben benieuwd wat je gaat ondernemen
p_iglet, goed en fijn, gefeliciteerd![]()
Vicky, volgens mij ben je er nu echt helemaal klaar voor om te bevallen
Oh, en sterkte voor Buuv en haar Borre!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
die klinkt als t plaatje van die wat popples noemt
Eet het opquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
iemand enig idee hoe lang je een gekookt ei kunt bewaren?
waarom zou je die willen bewaren?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
quote:Waarom is een gekookt ei niet lang houdbaar
Rauwe eieren zijn vijf tot zes weken houdbaar nadat ze zijn gelegd. Een hardgekookt ei kun je beter niet langer bewaren dan een week na het koken. Waarom bederft een hardgekookt ei eerder dan een rauw ei?
Een ei zit vol eiwitten. Volgens diervoedingsÂdeskundige Wim Thielen uit Venray bescherÂmen deze de voedingsstoffen voor het kuikenÂtje in het ei. Het zijn natuurlijke conserveringsmiddelen. Voor een gezonde groei is het kuikentje aanÂgewezen op verse voeding. De eiwitten zorgen ervoor dat het ei langer houdbaar blijft. WorÂden de eiwitten gekookt, dan verliezen ze deze eigenschap. Ze zijn namelijk opgebouwd uit aminozuren. In een rauw ei gebeurt niets met die aminozuÂren. Daarom zijn rauwe eieren zonder veel problemen langere tijd te bewaren. Kook je de eieren dan verandert de losse structuur van de aminozuren in een vaste. Die verandering beïnvloedt de houdbaarheid ongunstig. Erdie Burema van het Productschap voor Vee, Vlees en Eieren geeft aan dat de wetenschap ervan uitgaat dat de zuurgraad van een ei daarbij een rol speelt. Harold McGee, schrijver van het boek 'Over eten en koken', denkt dat het met name die zuurgraad is, die de versheid van het ei bepaalt. Door het stollen van de eiwitten tijdens het koken van de eieren verandert die zuurgraad. In het ei ontstaan dan allerlei verbindingen. Zo gaat het eivlies kleven aan het eiwit. Deze verbindinÂgen en klevingen zorgen er voor dat het ei maar beperkt houdbaar is. De schaal van het ei is trouwens ook van belang voor de houdbaarheid. Door het koken, maar zelfs door het schoonwassen van een ei met een natte doek wordt deze beschermlaag aangetast. Het ei wordt poreus waardoor bacteriën de kans krijgen het ei binnen te dringen. Een hard gekookt ei kun je dan ook het beste een aantal dagen gepeld onder water bewaren. (Bron MGL)
quote:
huisgenootje van me heeft vrijdag een heel doosje eieren gekookt, en daar zijn er van over. nu vroeg ik me af of die nu nog eetbaar zijn?quote:
blergh nee bah, zou de gok niet nemen, zo'n grijs groene stuiterbalquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
huisgenootje van me heeft vrijdag een heel doosje eieren gekookt, en daar zijn er van over. nu vroeg ik me af of die nu nog eetbaar zijn?
Zat het doosje er nog omheen bij het koken? Want dan is het weer andersquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
huisgenootje van me heeft vrijdag een heel doosje eieren gekookt, en daar zijn er van over. nu vroeg ik me af of die nu nog eetbaar zijn?
thnx vicky
nou idd..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:05 schreef moussy het volgende:
[..]
blergh nee bah, zou de gok niet nemen, zo'n grijs groene stuiterbal
gokje 2? Komen mn pruiken binnen ja of nee...?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
nou idd..![]()
ik lust sowieso geen hardgekookte eieren.. blech!!
zullen we een gokje gaan doen..
krijg ik vandaag een Senseo in een nieuwe of geopende doos??
een nieuwe anders willen we het telefoongesprek horenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
nou idd..![]()
Moet je eens bij ons in de schuur komen zoeken, daar vind je ze welquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef moussy het volgende:Ik wil ook wel een flipperkast vinden, zo maar, op straat.. alleen dan weet ik niet waar ik hem neer moet zetten
daarom vind ik ze waarschijnlijk niet.
Is goed, neem ik mn caravan wel mee, kom ik kreperenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je eens bij ons in de schuur komen zoeken, daar vind je ze wel
Ik ga voor de optie: alleen een doosquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:07 schreef Vicky het volgende:
Kom maar hoor, ruimte zatquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:11 schreef moussy het volgende:
Is goed, neem ik mn caravan wel mee, kom ik kreperen
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
nou idd..![]()
Ik heb hem even getest gisteren jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Rewimo, heb jij eigenlijk al lekker geschommeld? Heerlijk stekje hebben jullie, zeg. Alleen zo jammer dat het in DLd is
oooow dat vind ik heerlijk dat gepiel met letters. Ik doe niet anders de hele dagquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:12 schreef innepin het volgende:
Iehh ik zou die eieren ook echt niet meer eten![]()
Spuitelfreactie op Estrys: leuk dat je een Indesigncursus doet! Best handig programma, heb er zelf ook veel mee gewerkt. Alleen is het niet aan besteed, dat eeuwige gepriegel met letters op de goede plaats krijgen en alles op een pagina laten passen enzo...
Wij hebben het serieus overwogen, maar dan alleen voor de ruimte. En om daarom te 'emigreren' naar een ander land ging mij zelf gewoon te ver. En we wonen echt vlak bij de grens...quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb hem even getest gisteren ja
Duitsland, tja, zo denken meer mensen erover. Gelukkig maar, anders wordt het hier zo druk
waarom zou je het bewarenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:22 schreef moussy het volgende:
Ik heb een keer een mobiel gekocht via een inetwinkel, kreeg ik hem met sms'jes en van alles meer er nog in.
whaah nou dan mogen jullie meeluisteren met het telefoongesprek dat ik dan ga voerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:21 schreef Stout het volgende:
Doos optie : nee nu is de senseo duidelijk gebruikt, er zit nl nog water in het reservoir
Ja leuk !!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaah nou dan mogen jullie meeluisteren met het telefoongesprek dat ik dan ga voeren
Ruimte, rust, veel huis voor je geld... Bij ons gold natuurlijk ook dat we samen gingen wonen en dat dat niet ging in een van onze huizen omdat die daarvoor echt te klein waren. Het was goed om zo samen een nieuwe start te maken op een nieuwe plek. Dat dat DLD is geworden was eigenlijk meer toeval. En verder valt emigreren best wel meequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Wij hebben het serieus overwogen, maar dan alleen voor de ruimte. En om daarom te 'emigreren' naar een ander land ging mij zelf gewoon te ver. En we wonen echt vlak bij de grens...
Rare post als je denkt dat het over senseo's gaatquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:13 schreef lcicle het volgende:
En daarbij is mijn higscore ineens verdwenen omdat er te lang niet op was gespeeld
Mijn lieve jongetje heeft zich zo ontzettend goed gedragen! Echt fantastisch!quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:59 schreef oeke het volgende:
[..]
Jeetje Mina! Wat een helse reis zeg, kon het liefste jongetje er een beetje tegen?![]()
En was je vakantie verder leuk?
Welkom terug iig.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Rare post als je denkt dat het over senseo's gaat
De verkeerdequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:23 schreef Sugar het volgende:
Welke richting communicatie heb jij gedaan, Estrys?
Waar is hier?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef _Bar_ het volgende:
hier trouwens nog wel aardig weer, zelfs in de achtertuin is het nog warm.
Ik vind het wel te gek maar het is niet te gek hoor. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Spuuglokje niet te gek heWil je me trouwens je adres nog eens sturen?
Naar de afterpartyquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:35 schreef bixister het volgende:
wat voor feestje? spuug, ga je naar maneki's bruiloft??!!!
Ik ben geen sandwichquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:35 schreef bixister het volgende:
freecell, 1 in de voordraagdoek, 1 op je rug, en 1 in de wagen. moet lukken!
Ik werk daar ook mee.. en met photoshop en illustrator.. soms gimp het ligt er ook maar aan wat voor computer ik bij de hand hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:45 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, Indiezain schijnt echt goed te zain!
Ik doe alles in Photoshop, ook flyers enzo. Schijnt suf te zijn, maar voor mij werkt het wel, tot nu toe.
Weljaquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:26 schreef Vicky het volgende:
nu nie taan de bovenkant, maar heel de zijkant is gescheurd..
zo eens kijken hoe het apparaat er zelf uitziet
Voor mezelf, gedrenkt in jeneverquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:31 schreef Rewimo het volgende:
Vicky
freecell, een suikerdotje? Misschien meer iets voor jezelf dan voor de kids![]()
jelief, wat een heerlijk nieuws allemaal voor jou
heyheyquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef Vicky het volgende:
Ik zit de herhaling van HGT te kijken..
Damn, wat zijn die Groove Kings goed zeg!!!!
ja uhh sorry.. maar ik vind ze echt goed!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
heyhey
ik ga mijn vriend denk ik maar opgeven voor de nieuwe K3 show 'op jacht naar de nieuwe kathleen oid'
hij kan zo leuk dansen
ik gooide net trouwens een pamper tegen zijn hoofd.. het is zo lollig..staat ie nietsvermoedend in de keuken
*BAF*
':D '
veel plezier Oxy ! rare vraag misschien maar kun jij tegen concerten ? Of ga je gewoon maar moet je daarna erg bijkomen ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:34 schreef Oxymoron het volgende:
*valt binnen
Ik. Ga. Naar.LIVE
. Met. TearSong!
Kaarten zijn geregeld, nu nog, kennismaken, afspraken maken, en gáán!![]()
Einde dagboek voor vandaag.
Mousquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef E.T. het volgende:
misschien zoeken op themafeesten, Saffier? Heksenketel is ook maar de naam die de eigenaren aan de tent in R'dam hebben gegeven tenslotte![]()
Jelief gefeliciteerd met je baan!Al wat bekend van je huis?
Whahahaquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:18 schreef Kleurdoos het volgende:
er vraagt een meisje van 8 net of ik mijn baby heb geaporteerd
ik hoop dat ze doelde op adopteren ipv aborteren of apporteren
ik moet morgenochtend voor mijn pockets, die moeten gereinigd, ik kijk er zo niet naar uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:43 schreef _Bar_ het volgende:
zo en weer terug van de tandarts.... volgende week mag ik nog een keertje terug komen, en dan de bovenkant reinigen.
vandaag dus de onderkant gedaan, tandsteen verwijderen, schoonmaken, en polijsten en nu voelen ze weer glad en mooi aan
quote:
Heu, die is nie roze!quote:
4 miljoen pop-ups waarbij je op ok moet klikken en toen heb ik uiteindelijk mijn browser maar herstartquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik had ook niet geklikt, maar nu begin ik me af te vragen wat en hoe door jouw reactie, snoop
Ow, diequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
4 miljoen pop-ups waarbij je op ok moet klikken en toen heb ik uiteindelijk mijn browser maar herstart
ja ben weer helemaal boven janquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:36 schreef Saffier het volgende:
Belaan, ben je een beetje opgeknapt inmiddels?
Niet uitzien naar de tandarts is volgens mij een understatement! Sterkte vast
Ik moet zeggen echt pijnlijk was het hier niet,quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef Belana het volgende:
[..]
ja ben weer helemaal boven janthanks
pockets (of hoe je dat ook schrijft) is de ruimte tussen je tandvlees en je tandbot, die mag maximaal 2mm zijn, bij mij is ie vaker 3mm en soms zelfs 4 of 5. dat moet gereinigd worden, anders kunnen je tanden los gaan zitten. goed stoken is het devies...
maar ik ben dus heel bang voor dit soort dingen...
Ja, ik ga ''gewoon'', en neem daarna een dag vrij om alles te verwerken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:36 schreef Stout het volgende:
[..]
veel plezier Oxy ! rare vraag misschien maar kun jij tegen concerten ? Of ga je gewoon maar moet je daarna erg bijkomen ?
die roze was echt lichter dan babyroze, ik leek wel op dat mens van are you being servedquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Heu, die is nie roze!. Ga je hem nog kleuren?
2 juli!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:22 schreef PM-girl het volgende:
O Oxy, is het bijna zover?
Die bril maakt het ook wel af hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:23 schreef moussy het volgende:
[..]
die roze was echt lichter dan babyroze, ik leek wel op dat mens van are you being served![]()
[ afbeelding ]
Ik vond de witte dus leuker en ga er nog foute bloemetjes in knutselen
Spannend hoor!!quote:
Succes met verhuizen !! Ik vind het persoonlijk een ramp (en dan druk ik me zachtjes uit)quote:
jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die bril maakt het ook wel af hoor. Ga je nog een pornosnor op je man plakken?
.
We zijn natuurlijk onwijs benieuwd naar het resultaat als de vermomming helemaal af is he?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:45 schreef moussy het volgende:
[..]
jahij wil ook zo'n smerige volle baard
die ga ik ook maken
Ik zal voor voor en na foto's zorgenquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk onwijs benieuwd naar het resultaat als de vermomming helemaal af is he?.
nou dat geeft hoopquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:01 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen echt pijnlijk was het hier niet,
ze spoelden het met een soort hogedruk reiniger al het tandsteen ervanaf, en dan met zo'n zuigertje word het gelijk allemaal weer afgezogen.
Daarna pollijsten.
Hier best wel last gehad van ontstoken tandvlees door het zwangerschapshormoon
Ik was 1,5 jaar geleden Sinterklaas op mijn werkquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:55 schreef moussy het volgende:
Ik vind het ook echt heel erg leuk, daarom heb ik me ook al 2x laten lijmen om in Dickensstijl een dag rond te lopen
Ik gil ook al jaren om eens ergens als sinterklaas te willen verschijnen.. gaat ook vast nog een keer gebeuren, al is het in de kroeg
Humor zeg !!quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik was 1,5 jaar geleden Sinterklaas op mijn werkEr is iemand die me nog steeds consequent met Sinterklaas aanspreekt
Echt supergaaf voor jullie!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:03 schreef Jelief het volgende:
Jullie zijn lief!
We hebben gisteren al een sleutel meegekregen zodat we vandaag even konden kijken. we hadden eind van de middagweer een afspraak bij de woningbouwdaar hebbenwe het huurcontract getekend. dus nu hebben we twee huizen, de huur van het 'oude' huis loopt af op 2 juli, we hopen op 21 juni alle grote spullen te kunnen verhuizen![]()
![]()
dus als ik hier wat minder vaak rondhang...
Succes Lois !!quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:59 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen!! Ik ben absoluut nog niet bijgelezen, ik ben gistermiddag mishandeld behandeld bij de tandarts en vrijwel aansluitend mijn bed ingedoken met een olifantenpijnstiller![]()
Ik ga zo eerst naar de schoolarts, ik ga met 2 kinderen tegelijk. Toen ik de afspraak maakte leek me dat heel handig, nu staan de natte plekken al op mijn rug bij de gedachte want Eva wil absoluut niet![]()
Wish me luck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |