quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:49 schreef murp het volgende:
voor als mijn dochtertje geboren wordt, kan ze alvast wennen als ze later groot is
Dat is je toch aardig goed geluktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zou 'm als president op momenten als dit dragen:
[ afbeelding ]
Het was niet de bedoeling om Obama op een pinguïn-aap te laten lijken![]()
tis wat vreemd he? een penis als je zelf nog een kleuterlul hebquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:45 schreef Rosbief het volgende:
Wat een vreemd topje op die piem0l, alsof er een elastiekje omheen zit
Klik op de bannert.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:49 schreef veda het volgende:
Waar haal ik dit shirt zonder te hoeven zeggen dat ik hem best naar school aan wil hebben?
is dat een soort CuliClown?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:00 schreef Tammymara het volgende:
Mijn man werkt in een partyrestaurant,Als entertainer.
Als ik m win krijgt hij m, kan ie m aan doen tijdens zijn werk .....................................................
Je moet een dubbelzinnige opmerking/ grapje niet uitleggen he...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:39 schreef Ericjuh het volgende:
Die is veeeeeeel te klein voor mij joh...
owhh, maar als ik nu een edit doe dan leest iedereen jou quote..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je moet een dubbelzinnige opmerking/ grapje niet uitleggen he...
Das een bluf.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:09 schreef 4Twenty het volgende:
Als ik zo'n shirt win zal ik hem in de gaybar dragen..
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:05 schreef Maikuuul het volgende:
Op een Peugeot Fox terwijl ik een hendig sjieke slip maak ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A man's got to do what a man's got to do.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze schaduw + een broekzak die niet gans goed zit ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ownee ik probeer me eronderuit te lullen ik stond gewoon naakt in de tuin
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Zal jij veel stukjes zeep moeten oprapenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:05 schreef murp het volgende:
Ik zal het op mijn werk dragen, tussen allemaal heerlijke gedetineerden
dit is al je 4e pogingquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:05 schreef murp het volgende:
Ik zal het op mijn werk dragen, tussen allemaal heerlijke gedetineerden
Was het toevallig je broer nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze schaduw + een broekzak die niet gans goed zit ...
Ownee ik probeer me eronderuit te lullen ik stond gewoon naakt in de tuin
lolquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:49 schreef murp het volgende:
voor als mijn dochtertje geboren wordt, kan ze alvast wennen als ze later groot is
Aantal downloads: 0quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:15 schreef murp het volgende:
of ik maak naaktfoto's met het piem0l shirt en dan maak ik een murp.rar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |