abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73620829
Dat is goed nieuws.
pi_73623415
Er is iets duidelijk doorbroken, maar wat
Fijn zeg
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:51:07 #278
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73624566
Wat tof!!
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:54:54 #279
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73624818
Wow

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_73625464
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef willempjewever het volgende:
Wij gaven de afgelopen 6 jaar hills s/d (alleen de brokjes) aan onze katten (1 had er blaasgruis). Mee gestopt toen de kater met blaasgruis was overleden.

Een half jaar later kreeg onze nieuwe kater plasproblemen, ook overal druppeltjes en gelijk naar de dierenarts: ook aanleg voor blaasgruis en nu dus weer allemaal aan het hills s/d voer.
Hier echt precies hetzelfde! Gelukkig herkenden we snel de problemen bij 1 kat en waren we er op tijd bij. En hier elke maand 90 euro aan kattenvoer kwijt (we hebben 5 katers en ze krijgen allemaal hetzelfde voer omdat het anders te lastig is). Ik haal trouwens alleen s/d brokjes, dat zachtere spul vinden ze niet lekker (maar goed ook, dat vond ik zo stinken in die bakjes).
pi_73636893
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is goed nieuws.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 06:36:21 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73637240
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:07 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Hier echt precies hetzelfde! Gelukkig herkenden we snel de problemen bij 1 kat en waren we er op tijd bij. En hier elke maand 90 euro aan kattenvoer kwijt (we hebben 5 katers en ze krijgen allemaal hetzelfde voer omdat het anders te lastig is). Ik haal trouwens alleen s/d brokjes, dat zachtere spul vinden ze niet lekker (maar goed ook, dat vond ik zo stinken in die bakjes).
Had je nou wel door dat je jezelf quotte?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 06:37:10 #283
155227 crew  Guppy
dus
pi_73637243
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 06:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73653827
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Er is iets duidelijk doorbroken, maar wat
Fijn zeg [ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen idee.. Maar het lijkt me wel waarschijnlijk dat ik weer veel thuis ben. Ik kan ze ook in de gaten houden. Als Bounty richting bak gaat gaat Trees er gniepig achteraan. Dat voorkom ik nu om Trees te roepen en met een balletje te rammelen. Kan Bounty ongestoord zijn behoefte doen.
Dit doet hij nu ook dagelijks.. De laatste paar maanden zette ik hem om de dag zelf op de bak, en liet hij het ook lopen. Maar niet normaal zoveel pies !!! Hij hield het domweg op ..
Oppakken vind ie absoluut niet leuk, maar ja ik bleef dwijlen.
Wat de trigger is geweest ???
Wat ook wel een beetje meespeeld is dat hij nu niet zoveel haar meer te verwerken heeft. Dat verstopt ook ,
hij krijgt wel dagelijks nog laxeermiddel. Maar ik vind nu ook weer de "normale" kattenontlasting .. En niet ten grote van een mensen drol zeg maar
Plus is ie vreselijk in zijn hum.. Spelen met balletjes enz.. Ik ben ook wel liever voor hem uiteraard, kan het niet ontkennen maar dat gezeik was ook niet rendabel voor de relatie tussen Bounty en mij.. Oppakken was ook vaak een stel nagels in me..
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_81056550
Update: Ging weer rete slecht met hem.. Ik was er serieus klaar mee. Heb het asiel gebeld en uiteraard zijn die niet zo happig !! Dat wist ik wel en dat zou ook einde Bounty betekenen. No way.
Ik had een goed gesprek en daar kwam de tip van wonder olie vandaan. Gegoogeld en een dag later had ik een liter fles voor 2,80 euro in huis..
Nou moet ik zeggen dat dat waarschijnlijk niet echt smakelijk is Maar ik hou mijn poot stijf en uiteindelijk gaat er zeker wat naar binnen. Bounty gaat nu weer sinds twee weken op de bak.. Hoezeee !!!!
Hij zit weer lekker in zijn vel e komt regelmatig zijn beklag doen bij me. Ik kan hem weer aanhalen en spint er lustig op los .. Drie weken geleden gromde siste hij naar me maar zelfs de relatie is weer hersteld.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_81056859
goed nieuws
pi_81062292
Ja inderdaad... Maar als het weer mis gaat, gaat ie onder narcose voor een scan.
pi_81082364
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 06:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Fuck zeg, zie het nu pas
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 22:53:45 #289
137949 Disana
pi_81110179
Geweldig, ik hoop echt dat dat een blijvende oplossing is.
pi_81111669
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
Geweldig, ik hoop echt dat dat een blijvende oplossing is.
Ik ook. Als het mis gaat laat ik hem scannen. That's it Hij is 13 en kan best nog jaren mee.
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2010 @ 13:00:44 #291
137949 Disana
pi_81128069
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:26 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ook. Als het mis gaat laat ik hem scannen. That's it Hij is 13 en kan best nog jaren mee.
Denk je dat het een fysiek probleem zou kunnen zijn? Bounty is niet de makkelijkste jongen, ik denk toch eerder aan een psychologisch probleem. Zou hij ook een tikkeltje dement kunnen zijn?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:14:13 #292
168093 Soury
Squeek
pi_81143220
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Denk je dat het een fysiek probleem zou kunnen zijn? Bounty is niet de makkelijkste jongen, ik denk toch eerder aan een psychologisch probleem. Zou hij ook een tikkeltje dement kunnen zijn?
Volgens de dierenarts kan het ook zo zijn dat hij een bekken probleem heeft. Vaak zijn de beestjes dan hard gevallen ofzo.( In Bounty zijn geval waarschijnlijk/ bijna zeker flink geschopt) Dan krijgen ze op oudere leeftijd problemen. Nog geen 15 minuten geleden heeft Bounty ontlasting gehad. Welliswaar net buiten de bak, maar dat boeit me niet. De ontlasting leek iig weer op katten poep en geen formaat hond en veel zachter ipv van grote knikkers . Dus hij had er geen moeite mee. Dat doet me zeer goed!! Plus dat hij iig weer plast op de bak. Daar werd ik ronduit gestoord van.
Precies twee weken nu ..Op dit moment hoor ik ze knabbelen van brokjes met olie Incl. lange tanden .. hehehe Maar als het werkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')