abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70503883
Ik sluit vandaag Doeraq op in de ren met een kattenbak zonder grit in de hoop dat hij er wat indoet want ik vertrouw het niet helemaal.
Towyn blijft in de woonkamer anders weet ik niet wie wat gedaan heeft natuurlijk.
Maar lekker dat het zo goed gaat met jouw kat soucy
  dinsdag 30 juni 2009 @ 08:43:43 #252
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70504519
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
!
Ik denk ook wel eens 'wat hóór ik toch???' en dan zit Boris te ver naar de zijkant/achterkant in de kattenbak te piesen en dan klettert het dus inderdaad tegen de plastic zijkant
Dat deed mijn oude kater ook; die kon piesen als een brandkraan. Ik ben meerdere keren opgeschrokken zo van: help, we hebben lekkage
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70523312
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 01:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Overbelichte witte reet
Je moet ook wat vaker de zon in Muis!

maar effe serieus Top dat het nu beter gaat en dat je zo hebt volgehouden !
pi_70524998
Piesen als een brandkraan
Maar wat goed zeg!!!
pi_70530754
Hej wat goed nieuws zeg
pi_70588405
ja hijj piste net op het balkon... Godver de godver
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70588591
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef Soury het volgende:
ja hijj piste net op het balkon... Godver de godver
doe ik ook wel eens Muis
  zondag 5 juli 2009 @ 18:03:43 #258
168093 Soury
Squeek
pi_70674001
En weer op diverse plekken btw.. Verder is ie lusteloos, maar die kleine ook. Ik gooi het even op het weer.
Ik doe ook geen ruk !!
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70785761
Hoi...... Muis......Ik moest even aan je denken bij dit bericht...

http://www.telegraaf.nl/b(...)tenpis__.html?p=29,1

Heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan dat het nog wel eens levensgevaarlijk zou kunnen zijn ook...

Hoe is de situatie nu?
pi_70793336
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef FANN het volgende:
Hoi...... Muis......Ik moest even aan je denken bij dit bericht...

http://www.telegraaf.nl/b(...)tenpis__.html?p=29,1

Heb ik eigenlijk nooit bij stil gestaan dat het nog wel eens levensgevaarlijk zou kunnen zijn ook...

Hoe is de situatie nu?
Heb ik ook gelezen. Deed me denken aan de keer dat ie van de tv af had gepiest. Fan ik weet het niet.
Ik ben bang dat het weer van voor af aan is. Hij plast op het moment waar ie is. Dat was de laatste keer ook het begin van de ellende. Maar hij is verder erg happy en lief ???
En klinkt raar maar omdat ie plast maak ik me nog geen zorgen. Baal er wel van natuurlijk.
Bounty ligt als vanouds te snurken naast me
pi_70797115
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Heb ik ook gelezen. Deed me denken aan de keer dat ie van de tv af had gepiest. Fan ik weet het niet.
Ik ben bang dat het weer van voor af aan is. Hij plast op het moment waar ie is. Dat was de laatste keer ook het begin van de ellende. Maar hij is verder erg happy en lief ???
En klinkt raar maar omdat ie plast maak ik me nog geen zorgen. Baal er wel van natuurlijk.
Bounty ligt als vanouds te snurken naast me
[ afbeelding ]
klote...... vooral als je hem zo ziet liggen, kan me voorstellen dat je het effe niet meer weet.....
  donderdag 9 juli 2009 @ 01:39:40 #262
143001 Prospera
Verfrissend
pi_70801378
Joh Soury, heel veel sterkte.

[ Bericht 67% gewijzigd door Prospera op 09-07-2009 01:48:56 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:04:32 #263
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70808050
Mijn poest plast niet alleen buiten de bak, ze poept er ook buiten. Niet consequent, want afentoe gebruikt ze de bak ook. oh, het is wel op dezelfde plek. Iemand enig idee voor ik naar de dierenarts ga?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_70814906
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mijn poest plast niet alleen buiten de bak, ze poept er ook buiten. Niet consequent, want afentoe gebruikt ze de bak ook. oh, het is wel op dezelfde plek. Iemand enig idee voor ik naar de dierenarts ga?
misschien kan je een paar tips proberen die al in dit topic zijn genoemd?
pi_70820949
quote:
Wat Fan zegt. Lees het door. Maar uiteindelijk kan het toch een medisch probleem zijn. Tja die beesies zeggen nooit zoveel he ? Ik zou er in ieder geval een telefoontje aan spenderen bij je dierenarts.
pi_70863570
quote:
Zet de bak op die plek !! en dan stiekum verplaatsen. Dat hielp mij ook. Naar niet voor lang maar pobeer het, en ander grid plus inspuiten met katten drugs druppels.
pi_71402111
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 07:26 schreef Sorella het volgende:
Ik sluit vandaag Doeraq op in de ren met een kattenbak zonder grit in de hoop dat hij er wat indoet want ik vertrouw het niet helemaal.
Towyn blijft in de woonkamer anders weet ik niet wie wat gedaan heeft natuurlijk.
Maar lekker dat het zo goed gaat met jouw kat soucy
Soo Ten eerste gaat het qua gezondheid goed met Bounty. Dat voer slaat blijkbaar aan.
Maar hij is met geen mogenlijkheid zindelijk te krijgen. Nu was ik net bij de D.a. voor een nieuwe zak voer en heb het probleem verteld.
Ik kreeg de tip om hem in een bench te zetten met de kattenbak en een slaapplek. Op zijn eigen plek zal ie niet plassen of poepen. Dit voor drie dagen
Maar ik ga het wel proberen. De bench kan ik hopelijk lenen, en ik wil wel zo veel mogenlijk thuis zijn (vind het zielig) Daarna in een iets grotere ruimte en hem nog drie dagen daar laten (kleine kamer) Dus het expiriment gaat waarschijnlijk in de loop van volgende weer plaatsnemen.
Ik hoop dat het lukt. Be in touch
pi_71402165
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Soo Ten eerste gaat het qua gezondheid goed met Bounty. Dat voer slaat blijkbaar aan.
Maar hij is met geen mogenlijkheid zindelijk te krijgen. Nu was ik net bij de D.a. voor een nieuwe zak voer en heb het probleem verteld.
Ik kreeg de tip om hem in een bench te zetten met de kattenbak en een slaapplek. Op zijn eigen plek zal ie niet plassen of poepen. Dit voor drie dagen
Maar ik ga het wel proberen. De bench kan ik hopelijk lenen, en ik wil wel zo veel mogenlijk thuis zijn (vind het zielig) Daarna in een iets grotere ruimte en hem nog drie dagen daar laten (kleine kamer) Dus het expiriment gaat waarschijnlijk in de loop van volgende weer plaatsnemen.
Ik hoop dat het lukt. Be in touch
gaarne
pi_71410970
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:40 schreef FANN het volgende:

[..]

gaarne
Bench is geregeld
Vrije tijd ook waarschijnlijk
pi_71417779
Succes
pi_71442949
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Soury het volgende:
Ik heb hills s/d en hills s/d blikjes voer.
Wij gaven de afgelopen 6 jaar hills s/d (alleen de brokjes) aan onze katten (1 had er blaasgruis). Mee gestopt toen de kater met blaasgruis was overleden.

Een half jaar later kreeg onze nieuwe kater plasproblemen, ook overal druppeltjes en gelijk naar de dierenarts: ook aanleg voor blaasgruis en nu dus weer allemaal aan het hills s/d voer. Het plassen buiten de kattenbak was na een week of 2 helemaal weer over en nu doen ze allemaal weer normaal.

Enige nadeel is nu wel dat ik weer 80 euro per maand aan katteneten kwijt ben (dat hills s/d spul is wat duur helaas), bij de supermarkt kocht ik ook het duurste voer, maar was dan voor 50 euro per maand klaar. Ik geef het ook aan al mijn katers, ook de 4 die geen last van blaasgruis hebben. Anders is het zo'n gedoe om ze appart eten te geven (heb ook kinderen en het is altijd druk in de ochtend/avond rond etenstijd).

Hoop dat het voor jou ook goed komt allemaal.
pi_71444738
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Bench is geregeld

pi_71459215
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 23:17 schreef FANN het volgende:

[..]

Van mijn broer zijn labrador. Dus ruimte zat. Maar ik zie er wel tegenop
pi_71584143
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 22:28 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Wij gaven de afgelopen 6 jaar hills s/d (alleen de brokjes) aan onze katten (1 had er blaasgruis). Mee gestopt toen de kater met blaasgruis was overleden.

Een half jaar later kreeg onze nieuwe kater plasproblemen, ook overal druppeltjes en gelijk naar de dierenarts: ook aanleg voor blaasgruis en nu dus weer allemaal aan het hills s/d voer. Het plassen buiten de kattenbak was na een week of 2 helemaal weer over en nu doen ze allemaal weer normaal.

Enige nadeel is nu wel dat ik weer 80 euro per maand aan katteneten kwijt ben (dat hills s/d spul is wat duur helaas), bij de supermarkt kocht ik ook het duurste voer, maar was dan voor 50 euro per maand klaar. Ik geef het ook aan al mijn katers, ook de 4 die geen last van blaasgruis hebben. Anders is het zo'n gedoe om ze appart eten te geven (heb ook kinderen en het is altijd druk in de ochtend/avond rond etenstijd).

Hoop dat het voor jou ook goed komt allemaal.
Is ook kut iid niet alleen het dure voer maar als je er twee heb is het onmogelijk. Dus krijgen ze allebij het zelfde .. Wel lastig dat Bounty ook nog es 1 keer per dag laxeer spul door zijn eten krijgt. En dat Trees dat weer ineressant vind en dat wil eten zucht !!

[ Bericht 7% gewijzigd door Soury op 05-08-2009 11:18:30 ]
pi_73620322
Ja tis lang geleden maar ik wilde niet te vroeg juichen.. Wat is er gebeurd ??? Ik heb even alle tijd van de wereld, dus ben ik begonnen met herinrichten van mijn huis. Alle meubels op een andere plek. Likkie verf op de muur enz..
De bak van Bounty stond nog steeds in de woonkamer. Dus dacht ik ach de kap op bak twee (voor trees) kan er wel weer op.
Tevens tijdens dat ge verbouw van me zijn ze allebij ontsnapt. Plus stond de voordeur open beneden.
Ik was compleet in paniek.
Uiteindelijk heb ik Bounty te pakken gekregen op de begane vloer (daar zat ie al) .. Hij heeft me toen nog wel van de stress onder gepiest .. Trees zat na gerammel met de snoepdoos al lang weer binnen.
De volgende dag zat ik achter mijn computer en ik hoorde gegraaf in de bak. Zie ik die witte kop eruit steken ?????? Kon de vlag wel uithangen. Dit is nu ruim twee weken geleden. Sindsdien gaat ie (vrijwillig)op de bak..
M.a.w. Ik heb weer 1 bak .. Bounty heeft wel een trekje nu Hij gaat op de bak na dat ze eten hebben gekregen en dan gaat ie mauwen (daar staat een snoepje tegenover). Beloon hem ook nog steeds !!!
Maar wat een heerlijkheid is dit zeg..
-Dus of het komt doordat ik bijna altijd thuis ben nu ..(aandacht)
-De veranderingen in huis ?
-Of de stress van het buiten zijn (nog geen 20 min. ) uit zijn vertrouwelijke omgeving.
Iig zijn we alle drie weer happy...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')