Eén blikje is natuurlijk niet zo duur. Die proefzakjes voer zijn er omdat de grotere zakken meteen meer dan 20 euro kosten, maar dat is bij de blikjes natuurlijk niet zoquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:19 schreef Sorella het volgende:
Bij Hills, Trovet en Royal canin kan je proefzakjes droogvoer aanvragen, misschien hebben ze ook proefzakjes natvoer.
Ik heb hills s/d en hills s/d blikjes voer. Dat is handig omdat de pillen makkelijk mee gegeten worden. Ik moet er wel bij blijven. Maar over het geheel gezien heb ik een hard hoofd over Bounty. Hij is lusteloos is erg mager, eet weinig, drinkt wel (das belangrijk) en plast .. Maar happy is ie niet. Zelfs toen er gister visite kwam bleef ie liggen (Meestal vlugt ie) Ik ken hem niet zoals ie moet zijn. Maar zolang ie plast is het ok.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén blikje is natuurlijk niet zo duur. Die proefzakjes voer zijn er omdat de grotere zakken meteen meer dan 20 euro kosten, maar dat is bij de blikjes natuurlijk niet zo
Daarbij mag haar kat écht alleen Hills S/D hoor! Niet ineens een ander merk blikvoer gaan nemen!![]()
Ik hou hem nauwlettend in de gaten, dat moet ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Ah oke, je hebt de blikjes al, sorry dat had ik niet begrepen.
Hij zal zich wel nog slapjes en naar voelen hoor, het is niet niets wat hem overkomt allemaal natuurlijk. Misschien morgen toch even de DA bellen voor de zekerheid, of dit normaal gedrag is? Dan hoef je hem er niet heen te slepen, maar wellicht kunnen ze je toch wat gerust stellen. Ik blijf duimen voor jullie!
En dat maar vaak genoeg blijven zeggen, hè?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hills s/d en hills s/d blikjes voer. Dat is handig omdat de pillen makkelijk mee gegeten worden. Ik moet er wel bij blijven. Maar over het geheel gezien heb ik een hard hoofd over Bounty. Hij is lusteloos is erg mager, eet weinig, drinkt wel (das belangrijk) en plast .. Maar happy is ie niet. Zelfs toen er gister visite kwam bleef ie liggen (Meestal vlugt ie) Ik ken hem niet zoals ie moet zijn. Maar zolang ie plast is het ok.
Joh Dank ik weet het ff niet meer, misschien zie ik spoken maar jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En dat maar vaak genoeg blijven zeggen, hè?![]()
Zo begrijpelijk, ik zou het ook niet vertrouwen als 'ie zo weinig eet en lusteloos is... en niet bang voor visite.
Misschien kun je een beetje warm water door z'n blikvoer doen, dat versterkt de geur en daardoor de lust om te eten; misschien helpt het.
Desnoods prednison... het is een paardenmiddel wat m'n Gijssie er bovenop heeft geholpen.
Maar ik zou zeker de DA weer raadplegen, dit is ook niks.
Dikkevoor jullie beidjes!
Jeetje die heeft er werk van gemaakt !! Dank jequote:Op donderdag 25 juni 2009 03:31 schreef Prospera het volgende:
Soury, misschien heb je wat aan Margali's site.
Zij weet echt alles van gruis- en nierpatiënten en heeft hele goede tips voor je:
http://home.kpn.nl/boe00645/
Sterkte met je kereltje
Overbelichte witte reetquote:
Ja iid. Ik heb de bak gister op de plek gezet waar ie de laatste dagen heeft geplast (steeds op de zelfde plek) en sindsdien doet ie het braaf in de bakquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef Greys het volgende:
Fijn dat het wat beter lijkt te gaan!
Hij zal de bak misschien nog associëren met pijn. Misschien moet je hem er toch af en toe zelf even op zetten, of doe je dat al? Want hij moet toch wel weer gaan leren dat hij weer op de bak moet gaan nu er (waarschijnlijk) geen pijn meer is bij het plassen. Oh nee wacht, hij is moeilijk met optillen he? Of is dat alleen als er wat met hem moet gebeuren, zoals naar de DA o.i.d.?
Ja gaat nog steed goed. Bak staat nog wel in de kamer en soms schrik ik dan hoor ik zo'n regen geluid ..Maar dan zit ie vet te pissen op de bak.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:05 schreef CartWOman het volgende:
Wat heerlijk, muis!*blijft duimen dat het goed blijft gaan*
quote:Op maandag 29 juni 2009 04:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gaat nog steed goed. Bak staat nog wel in de kamer en soms schrik ik dan hoor ik zo'n regen geluid ..Maar dan zit ie vet te pissen op de bak.Wat een heerlijk uitzicht is dat dan dat je hem op die bak ziet zitten. De emmer en mop staan ook nog steed in de kamer
Morgen gaat een paar meter van de plek af ff kijken hoe dat gaat
Ja hij eet goed.. Hij is niet zo gek op die blikjes (hills) maar dat droogvoer gaat er prima in !! Maar die blikjes zijn zo klein dus af en toe een beetje en dan gaat het wel op. En ik gooi gewoon een paar ml. laxeer over de brokjes heen. Ben echt blij nu !! Net weer een plas op de bak. Hij plast ook met regelmaat heb ik gemerkt. Altijd na het eten. Dus 2 x per dag haal ik er een klont uit. Dat is ook echt supergrid ...En je ruikt iid de babypoeder geurquote:Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef CartWOman het volgende:
Hè wat fijn!![]()
En gaat het qua eten ook al wat beter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |