abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 juni 2009 @ 08:41:10 #226
163650 Greys
pi_70312884
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 07:19 schreef Sorella het volgende:
Bij Hills, Trovet en Royal canin kan je proefzakjes droogvoer aanvragen, misschien hebben ze ook proefzakjes natvoer.
Eén blikje is natuurlijk niet zo duur. Die proefzakjes voer zijn er omdat de grotere zakken meteen meer dan 20 euro kosten, maar dat is bij de blikjes natuurlijk niet zo
Daarbij mag haar kat écht alleen Hills S/D hoor! Niet ineens een ander merk blikvoer gaan nemen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70319584
je hebt gelijk greys ik was al een stuk verder, als de kat van de s/d af is en overgaat op de c/d dan op zoek gaan naar proefzakjes
pi_70337642
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 08:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Eén blikje is natuurlijk niet zo duur. Die proefzakjes voer zijn er omdat de grotere zakken meteen meer dan 20 euro kosten, maar dat is bij de blikjes natuurlijk niet zo
Daarbij mag haar kat écht alleen Hills S/D hoor! Niet ineens een ander merk blikvoer gaan nemen!
Ik heb hills s/d en hills s/d blikjes voer. Dat is handig omdat de pillen makkelijk mee gegeten worden. Ik moet er wel bij blijven. Maar over het geheel gezien heb ik een hard hoofd over Bounty. Hij is lusteloos is erg mager, eet weinig, drinkt wel (das belangrijk) en plast .. Maar happy is ie niet. Zelfs toen er gister visite kwam bleef ie liggen (Meestal vlugt ie) Ik ken hem niet zoals ie moet zijn. Maar zolang ie plast is het ok.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 24 juni 2009 @ 22:04:52 #229
163650 Greys
pi_70340341
Ah oke, je hebt de blikjes al, sorry dat had ik niet begrepen.
Hij zal zich wel nog slapjes en naar voelen hoor, het is niet niets wat hem overkomt allemaal natuurlijk. Misschien morgen toch even de DA bellen voor de zekerheid, of dit normaal gedrag is? Dan hoef je hem er niet heen te slepen, maar wellicht kunnen ze je toch wat gerust stellen. Ik blijf duimen voor jullie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70341289
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Ah oke, je hebt de blikjes al, sorry dat had ik niet begrepen.
Hij zal zich wel nog slapjes en naar voelen hoor, het is niet niets wat hem overkomt allemaal natuurlijk. Misschien morgen toch even de DA bellen voor de zekerheid, of dit normaal gedrag is? Dan hoef je hem er niet heen te slepen, maar wellicht kunnen ze je toch wat gerust stellen. Ik blijf duimen voor jullie!
Ik hou hem nauwlettend in de gaten, dat moet ook.
Ik zie alleen geen verbetering in zijn gedrag wat ik al zei. Maar plassen en drinken zijn nu even het belangrijkste.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_70344357
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik heb hills s/d en hills s/d blikjes voer. Dat is handig omdat de pillen makkelijk mee gegeten worden. Ik moet er wel bij blijven. Maar over het geheel gezien heb ik een hard hoofd over Bounty. Hij is lusteloos is erg mager, eet weinig, drinkt wel (das belangrijk) en plast .. Maar happy is ie niet. Zelfs toen er gister visite kwam bleef ie liggen (Meestal vlugt ie) Ik ken hem niet zoals ie moet zijn. Maar zolang ie plast is het ok.
En dat maar vaak genoeg blijven zeggen, hè?
Zo begrijpelijk, ik zou het ook niet vertrouwen als 'ie zo weinig eet en lusteloos is... en niet bang voor visite.
Misschien kun je een beetje warm water door z'n blikvoer doen, dat versterkt de geur en daardoor de lust om te eten; misschien helpt het.
Desnoods prednison... het is een paardenmiddel wat m'n Gijssie er bovenop heeft geholpen.

Maar ik zou zeker de DA weer raadplegen, dit is ook niks.

Dikke voor jullie beidjes!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_70347051
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 23:51 schreef CartWOman het volgende:

[..]

En dat maar vaak genoeg blijven zeggen, hè?
Zo begrijpelijk, ik zou het ook niet vertrouwen als 'ie zo weinig eet en lusteloos is... en niet bang voor visite.
Misschien kun je een beetje warm water door z'n blikvoer doen, dat versterkt de geur en daardoor de lust om te eten; misschien helpt het.
Desnoods prednison... het is een paardenmiddel wat m'n Gijssie er bovenop heeft geholpen.

Maar ik zou zeker de DA weer raadplegen, dit is ook niks.

Dikke voor jullie beidjes!
Joh Dank ik weet het ff niet meer, misschien zie ik spoken maar ja
  donderdag 25 juni 2009 @ 03:31:39 #233
143001 Prospera
Verfrissend
pi_70347444
Soury, misschien heb je wat aan Margali's site.
Zij weet echt alles van gruis- en nierpatiënten en heeft hele goede tips voor je:

http://home.kpn.nl/boe00645/

Sterkte met je kereltje
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_70358482
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 03:31 schreef Prospera het volgende:
Soury, misschien heb je wat aan Margali's site.
Zij weet echt alles van gruis- en nierpatiënten en heeft hele goede tips voor je:

http://home.kpn.nl/boe00645/

Sterkte met je kereltje
Jeetje die heeft er werk van gemaakt !! Dank je
pi_70371081
Hoe gaat het nu met Bounty, muis?
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_70372277
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef CartWOman het volgende:
Hoe gaat het nu met Bounty, muis?
pi_70379938
Gaat beter !!! Hij plast prima helaas niet op de bak. Denk dat ik de bak maar op de plasplek zet en het elke dag een meter stiekum ga verplaatsen. Dat is nu even geen probleem .. Ik kreeg het al spaans benauwd zo tegen het weekend.
Ontlasting heb ik nog niet gezien, maar ja blijft lastig met twee bakken. Maar hij eet nog niet echt goed. En heb begrepen dat ontlasting 1 maal in 48 uur normaal is. Hij kijkt ook weer een stuk meer helder uit zijn ogen. Dat doe ie al niet maar als ie beroerd is is de blik echt dramatisch..
Enne een insectje killen met zijn maatje is er ook weer bij.. Wie het gratis vlees gewonnen heeft weet ik niet

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 26-06-2009 00:42:13 ]
  vrijdag 26 juni 2009 @ 01:40:01 #238
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_70382761
Fijn dat ie opknapt en voor de foto!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_70382971
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 01:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat ie opknapt en voor de foto!
Overbelichte witte reet
pi_70411744
Het lijkt iets beter te gaan, hopelijk zet dit door.
Alleen dat eten, hè? Als 'ie echt niks eet kun je het nog in een spuitje proberen, aangelengd met water.
Maar ik begrijp dat dat een laatste redmiddel zou zijn.

Weer beterschap gewenst.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 juni 2009 @ 00:54:20 #241
163650 Greys
pi_70414767
Fijn dat het wat beter lijkt te gaan!
Hij zal de bak misschien nog associëren met pijn. Misschien moet je hem er toch af en toe zelf even op zetten, of doe je dat al? Want hij moet toch wel weer gaan leren dat hij weer op de bak moet gaan nu er (waarschijnlijk) geen pijn meer is bij het plassen. Oh nee wacht, hij is moeilijk met optillen he? Of is dat alleen als er wat met hem moet gebeuren, zoals naar de DA o.i.d.?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:56:57 #242
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70414832
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 01:48 schreef Soury het volgende:
Overbelichte witte reet
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_70440952
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:54 schreef Greys het volgende:
Fijn dat het wat beter lijkt te gaan!
Hij zal de bak misschien nog associëren met pijn. Misschien moet je hem er toch af en toe zelf even op zetten, of doe je dat al? Want hij moet toch wel weer gaan leren dat hij weer op de bak moet gaan nu er (waarschijnlijk) geen pijn meer is bij het plassen. Oh nee wacht, hij is moeilijk met optillen he? Of is dat alleen als er wat met hem moet gebeuren, zoals naar de DA o.i.d.?
Ja iid. Ik heb de bak gister op de plek gezet waar ie de laatste dagen heeft geplast (steeds op de zelfde plek) en sindsdien doet ie het braaf in de bak
Maar ja staat dus midden inde kamer en dat wil ik niet zo houden. Denk dat ik de bak nog een dag laat staan en het dan richting gang verplaats en zo steeds een beetje verder.
Het gaat verder prima met hem.. Schreeuwt de longen weer uit zijn lijf
pi_70441973
Wat heerlijk, muis! *blijft duimen dat het goed blijft gaan*
pi_70467921
quote:
Op zondag 28 juni 2009 10:05 schreef CartWOman het volgende:
Wat heerlijk, muis! *blijft duimen dat het goed blijft gaan*
Ja gaat nog steed goed. Bak staat nog wel in de kamer en soms schrik ik dan hoor ik zo'n regen geluid ..Maar dan zit ie vet te pissen op de bak. Wat een heerlijk uitzicht is dat dan dat je hem op die bak ziet zitten. De emmer en mop staan ook nog steed in de kamer
Morgen gaat een paar meter van de plek af ff kijken hoe dat gaat
pi_70468000
goed gedaan , soury!
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_70469484
Hè wat fijn!
En gaat het qua eten ook al wat beter?
  maandag 29 juni 2009 @ 10:04:57 #248
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70470046
Klinkt alsof het een stuk beter gaat
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 juni 2009 @ 11:11:15 #249
163650 Greys
pi_70471963
quote:
Op maandag 29 juni 2009 04:20 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja gaat nog steed goed. Bak staat nog wel in de kamer en soms schrik ik dan hoor ik zo'n regen geluid ..Maar dan zit ie vet te pissen op de bak. Wat een heerlijk uitzicht is dat dan dat je hem op die bak ziet zitten. De emmer en mop staan ook nog steed in de kamer
Morgen gaat een paar meter van de plek af ff kijken hoe dat gaat
!
Ik denk ook wel eens 'wat hóór ik toch???' en dan zit Boris te ver naar de zijkant/achterkant in de kattenbak te piesen en dan klettert het dus inderdaad tegen de plastic zijkant

Wat een goede berichten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70501256
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:36 schreef CartWOman het volgende:
Hè wat fijn!
En gaat het qua eten ook al wat beter?
Ja hij eet goed.. Hij is niet zo gek op die blikjes (hills) maar dat droogvoer gaat er prima in !! Maar die blikjes zijn zo klein dus af en toe een beetje en dan gaat het wel op. En ik gooi gewoon een paar ml. laxeer over de brokjes heen. Ben echt blij nu !! Net weer een plas op de bak. Hij plast ook met regelmaat heb ik gemerkt. Altijd na het eten. Dus 2 x per dag haal ik er een klont uit. Dat is ook echt supergrid ...En je ruikt iid de babypoeder geur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')