maar dat zei ik ook nietquote:Op maandag 8 juni 2009 14:20 schreef Tjabbo het volgende:
jeah broes was er ook nog ff
celica is idd een zéér mooie auto. Maar zelfs geupgrade maar matig een match voor de supras.
dan moet je echt een vet getunede celica meenemen. Die zijn er wel, maar niet veel!
en bedankt...quote:Op maandag 8 juni 2009 14:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik jou smaak nog serieus zou nemen?
*verwijst naar oude topcs*
kopje van je vriendin d'r crosser al weer klaar?quote:
Boensma in goor, maar gelukkig doe ik dat niet heel vaak...quote:Op maandag 8 juni 2009 15:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kopje van je vriendin d'r crosser al weer klaar?
btw waar breng jij je spullen heen om te laten vlakken e.d. ?
ik bestel eigenlijk altijd bij Boensma of ik heb snel wat nodig. Dan ga ik snel naar leoparts ofzo.quote:
als die lens 18-200 maar een OS/IS/VR (stabilisatie) heeftquote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
nog een klein vraagje betreffende de 18-200mm
kon er een van deze lenzen tegen 50% erbij krijgen
Sigma DC 18-200mm (100 euro)
Tamron 18-200mm (80 euro)
Canon lenzen kan ik maar iets van 10% korting op krijgen, dus dat is qua korting niet zo heel erg veel....
Maar zijn de lenzen wat of toch kijken voor eentje van canon????
tijd voor een nieuwe auto ?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:09 schreef Fogel het volgende:
Vandaag is mijn raam de deur ingedonderd!
Deed het raam open (electrisch) en na een poos wilde ik die weer dichtmaken, raam ging mooi zoals altijd omhoog, maar halverwege *knoep* *kloenk*, raam weg... shitzooi!
Raam kwam pas terug nadat ik bij de garage was geweest en ca 350¤ lichter mijn auto na ruim 2 uur weer in ontvangst mocht nemen (gelukkig hadden ze een spoedplek). Erg leuk om de week zo te beginnen.
Is al besteldquote:
quote:
Het was al dood toen ik hier weg ging...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef ook_gek het volgende:
sinds ik hier niet meer kom, is het dood!
sorry jongens....
de slowchat is dood. leve de slowchat!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef ook_gek het volgende:
sinds ik hier niet meer kom, is het dood!
sorry jongens....
Vette smileyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het was al dood toen ik hier weg ging...![]()
maar nu ben ik terug! [ afbeelding ]
Je wilt met 80 km/u de berm in?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
en J22FlyingDownwind, ik wil nog een rematch drag race....
Dat deed J22 met z'n G klasse.... Daar was jij toch ook bij!?quote:
Tis ook zo lang geleden....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat deed J22 met z'n G klasse.... Daar was jij toch ook bij!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |