Ik heb er wel over zitten denken om een wii toch weer aan te schaffen met wii fit dan.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Voor mij werkt dat wel, omdat er veel balance spellen inzitten en ik mezelf altijd wil verbeteren!
klein beetje aerobic kan ik zelfs ook op dat ding!
maar ja deed dus teveel dus dan het gevaar voor mij
Ik weet dat ik er eens ben geweest toen mijn ouders nog niet gescheiden waren.quote:italie lijkt me leuk! ben er ooit eens geweest!
Ik heb gisteravond een wiifit online gekochtquote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Voor mij werkt dat wel, omdat er veel balance spellen inzitten en ik mezelf altijd wil verbeteren!
klein beetje aerobic kan ik zelfs ook op dat ding!
maar ja deed dus teveel dus dan het gevaar voor mij
een tante van schijnt het best vaak te doen en ermee af te vallenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er wel over zitten denken om een wii toch weer aan te schaffen met wii fit dan.
Doe nu ook niets aan sport, alleen naar een fitnesscentrum gaan is niets voor mij.
Je weet teveel is niet goed. Voorzichtig doen.
[..]
Ik weet dat ik er eens ben geweest toen mijn ouders nog niet gescheiden waren.
Dus moet ik jonger dan 9 zijn geweest. Volgens mij was ik nog een stuk jonger. Jaartje of 4-6.
Heb er echt zin in.
Ook gij, Brutusquote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een wiifit online gekocht. Ernstig toch
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen. Ik ben ook geen pinguin overigens.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent toch ook poepie jong?
Dracu, Yns, Leo, Sjow, Qutie.![]()
Ik weet het echt niet; als het zo tegenvalt verkoop ik dat ding weer. Zal het gauw genoeg merken of het inderdaad wat voor me is..quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook gij, Brutus
De wii fit is niet mijn ding, denk ik. Ik ken mezelf, na een week ligt dat ding onder de bank stof te happen
scheelt dat op marktplaats enzo makkelijk de aankoopprijs geboden wordtquote:Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet; als het zo tegenvalt verkoop ik dat ding weer. Zal het gauw genoeg merken of het inderdaad wat voor me is..
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef qu63 het volgende:
Baaldag: http://www.svenahrens.nl/(...)403/frustraties.html
Las het op je twit. Succes vandaag.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef qu63 het volgende:
Baaldag: http://www.svenahrens.nl/(...)403/frustraties.html
Daarom. 10 euro excl verzendkosten eronder en men duikt eropquote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
scheelt dat op marktplaats enzo makkelijk de aankoopprijs geboden wordt
apart he, maar met dat in mn achterhoofd dacht ik ook kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom. 10 euro excl verzendkosten eronder en men duikt erop
Enige is dat je altijd wel wat geld 'inlevert' om het zo maar te zeggen; je kan het nooit meer voor de prijs waarvoor jij het verkocht hebt verkopen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
apart he, maar met dat in mn achterhoofd dacht ik ook kan het altijd proberen
ergens is dat zo, maar ik heb echt staan te kijken wat men op marktplaats nog biedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enige is dat je altijd wel wat geld 'inlevert' om het zo maar te zeggen; je kan het nooit meer voor de prijs waarvoor jij het verkocht hebt verkopen..
*knuffel* gecondoleerd Qu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:47 schreef qu63 het volgende:
En ja hoor, het kan nog erger..
Vanmorgen is mn opa (92) overleden..
gecondoleerd qu en sterktequote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:47 schreef qu63 het volgende:
Gecondoleerd Ququote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:47 schreef qu63 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |