Ha, die pa!quote:
op zich valt het wel mee hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
Jow Dracu
Je bent behoorlijk vroeg op, of valt dat wel mee
xenosquote:Op zondag 7 juni 2009 02:08 schreef qu63 het volgende:
Heeft er iemand enig idee waar ik een picknickmand vandaan kan toveren? Op google vind ik alleen webshops die ze aanbieden als relatiegeschenk (en dus niet aan particulieren), of ze zijn meteen ¤50 of nog duurder..
De HEMA heeft (iig online..) alleen een mand waar je je spullen in kan doen.. Ik zoek dus zo'n mandje:quote:
Nog niet mee bezig. Ik heb nog andere inkomsten dus daar maak ik me geen zorgen over. Ik ga nu eerst druk aan de slag met school, daarna zien we wel verder!quote:Op zondag 7 juni 2009 08:30 schreef leonieke het volgende:
En wat ga je nu doen qu? Al een andere job in gedachten?
Verpakkings eenheid: 10 stuks.quote:
op Marktplaats had ik ook al gekeken ja, vond er maar 1 die ik wou willen, alleen die was nog niet eens compleet...quote:
ola!quote:
nopequote:al een picknickmand gevonden?
sorry!quote:nu heb ik trouwens zin om te gaan picknicken!
jeetje een wc 20 min bezet houden vind ik op zich al knap werkquote:Op maandag 8 juni 2009 08:09 schreef Ynske het volgende:
grrr k moet naar de wc, raad eens wat al 20 min bezet is
zo ook met de douche
wat heb je dan in bed gedaan vannacht?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:59 schreef leonieke het volgende:
Mijn god... het lijkt wel alsof ik niet geslapen heb
Ik ga wel ff een rondje maken inderdaad.. Ik heb nog tot en met woensdagavondquote:Op maandag 8 juni 2009 08:07 schreef Ynske het volgende:
fiets anders ook ff bij de Hanos/Sligro binnen daar hebben ze zoiets ook vaak
liggen woelen, vrees ik. En veel naar toilet gegaan.quote:
Dan had je hem maar wakker moeten makenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
liggen woelen, vrees ik. En veel naar toilet gegaan.
Jammer dat mijn vent wel goed geslapen heeft![]()
je bent gewoon een stuk jonger dan je altijd dacht!quote:Op maandag 8 juni 2009 09:30 schreef Ynske het volgende:
waarom heb ik dit nu altijd
Zelden
* Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, buikpijn, kramp, zuurbranden, maagkrampen en diarree. Met name kinderen zijn hier gevoelig voor.
Troost je, ik heb dat zelfs zonder antibioticaquote:Op maandag 8 juni 2009 09:30 schreef Ynske het volgende:
Zelden
* Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, buikpijn, kramp, zuurbranden, maagkrampen en diarree. Met name kinderen zijn hier gevoelig voor.
last van bijwerkingen?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:30 schreef Ynske het volgende:
Zelden
Jij bent toch ook poepie jong?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Troost je, ik heb dat zelfs zonder antibiotica
bengelquote:Op maandag 8 juni 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent toch ook poepie jong?
Dracu, Yns, Leo, Sjow, Qutie.![]()
Hier alles goed, was sims spelen, weer een fijn weekend gehad.quote:
gaat lekker zn gangetje, evenn wat minder mn best doen op de wii fitquote:Op maandag 8 juni 2009 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier alles goed, was sims spelen, weer een fijn weekend gehad.
Vakantieplannen zijn bijna afgerond.Heb er zin in.
Hoe is het met jou?
Bengels!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wii fit? Werkt dat goed?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat lekker zn gangetje, evenn wat minder mn best doen op de wii fit
en niet teveel in de zon gaan zitten dat soort dingen!
oe lekker vakantieplannen, waar gaan we heen dit jaar?
In augustus.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bengels!
Wanneer ga je waarheen op vakantie?
Voor mij werkt dat wel, omdat er veel balance spellen inzitten en ik mezelf altijd wil verbeteren!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wii fit? Werkt dat goed?
We?Ga je mee?
Gezellig.
Italië.
Nouja, heb je wel meer kans op mooi weerquote:Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
In augustus.Kan helaas niet anders dan in het hoogseizoen.
![]()
Ik heb er wel over zitten denken om een wii toch weer aan te schaffen met wii fit dan.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Voor mij werkt dat wel, omdat er veel balance spellen inzitten en ik mezelf altijd wil verbeteren!
klein beetje aerobic kan ik zelfs ook op dat ding!
maar ja deed dus teveel dus dan het gevaar voor mij
Ik weet dat ik er eens ben geweest toen mijn ouders nog niet gescheiden waren.quote:italie lijkt me leuk! ben er ooit eens geweest!
Ik heb gisteravond een wiifit online gekochtquote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Voor mij werkt dat wel, omdat er veel balance spellen inzitten en ik mezelf altijd wil verbeteren!
klein beetje aerobic kan ik zelfs ook op dat ding!
maar ja deed dus teveel dus dan het gevaar voor mij
een tante van schijnt het best vaak te doen en ermee af te vallenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er wel over zitten denken om een wii toch weer aan te schaffen met wii fit dan.
Doe nu ook niets aan sport, alleen naar een fitnesscentrum gaan is niets voor mij.
Je weet teveel is niet goed. Voorzichtig doen.
[..]
Ik weet dat ik er eens ben geweest toen mijn ouders nog niet gescheiden waren.
Dus moet ik jonger dan 9 zijn geweest. Volgens mij was ik nog een stuk jonger. Jaartje of 4-6.
Heb er echt zin in.
Ook gij, Brutusquote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een wiifit online gekocht. Ernstig toch
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen. Ik ben ook geen pinguin overigens.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet; als het zo tegenvalt verkoop ik dat ding weer. Zal het gauw genoeg merken of het inderdaad wat voor me is..quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook gij, Brutus
De wii fit is niet mijn ding, denk ik. Ik ken mezelf, na een week ligt dat ding onder de bank stof te happen
scheelt dat op marktplaats enzo makkelijk de aankoopprijs geboden wordtquote:Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet; als het zo tegenvalt verkoop ik dat ding weer. Zal het gauw genoeg merken of het inderdaad wat voor me is..
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef qu63 het volgende:
Baaldag: http://www.svenahrens.nl/(...)403/frustraties.html
Las het op je twit. Succes vandaag.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef qu63 het volgende:
Baaldag: http://www.svenahrens.nl/(...)403/frustraties.html
Daarom. 10 euro excl verzendkosten eronder en men duikt eropquote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
scheelt dat op marktplaats enzo makkelijk de aankoopprijs geboden wordt
apart he, maar met dat in mn achterhoofd dacht ik ook kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom. 10 euro excl verzendkosten eronder en men duikt erop
Enige is dat je altijd wel wat geld 'inlevert' om het zo maar te zeggen; je kan het nooit meer voor de prijs waarvoor jij het verkocht hebt verkopen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
apart he, maar met dat in mn achterhoofd dacht ik ook kan het altijd proberen
ergens is dat zo, maar ik heb echt staan te kijken wat men op marktplaats nog biedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enige is dat je altijd wel wat geld 'inlevert' om het zo maar te zeggen; je kan het nooit meer voor de prijs waarvoor jij het verkocht hebt verkopen..
*knuffel* gecondoleerd Qu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:47 schreef qu63 het volgende:
En ja hoor, het kan nog erger..
Vanmorgen is mn opa (92) overleden..
gecondoleerd qu en sterktequote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:47 schreef qu63 het volgende:
Gecondoleerd Ququote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:47 schreef qu63 het volgende:
ja allemaal nieuw hequote:
quote:
quote:
thanks..quote:
is t plots gebeurd?quote:
Voor mij wel.. Hij was natuurlijk al wel 92, dus niet alles werkt meer 100%..quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Voor mij wel.. Hij was natuurlijk al wel 92, dus niet alles werkt meer 100%..
nog een extra knuffelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Voor mij wel.. Hij was natuurlijk al wel 92, dus niet alles werkt meer 100%..
spannend!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:stukkie geschreven, foto's klaar, verstuurd, nu nog wachten op plaatsing
kweet niet, mn contactpersoon en nanking reageren nietquote:
da's dan van beide flauw!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet, mn contactpersoon en nanking reageren niet
nouja die laatste kan er niets aan doen, denk dat er gewoon iets misgegaan is in de communicatie, kan gebeuren maar wel jammerquote:
naar is dat met verslapen, geen tijd om fatsoenlijk wakker te wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
Beetje verslapen, nipt bus gehaald, dus nu even hier uitpuffen.
Het regentquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen leonieke, hoe is het in belgie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |