ola!quote:
nopequote:al een picknickmand gevonden?
sorry!quote:nu heb ik trouwens zin om te gaan picknicken!
jeetje een wc 20 min bezet houden vind ik op zich al knap werkquote:Op maandag 8 juni 2009 08:09 schreef Ynske het volgende:
grrr k moet naar de wc, raad eens wat al 20 min bezet is
zo ook met de douche
wat heb je dan in bed gedaan vannacht?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:59 schreef leonieke het volgende:
Mijn god... het lijkt wel alsof ik niet geslapen heb
Ik ga wel ff een rondje maken inderdaad.. Ik heb nog tot en met woensdagavondquote:Op maandag 8 juni 2009 08:07 schreef Ynske het volgende:
fiets anders ook ff bij de Hanos/Sligro binnen daar hebben ze zoiets ook vaak
liggen woelen, vrees ik. En veel naar toilet gegaan.quote:
Dan had je hem maar wakker moeten makenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
liggen woelen, vrees ik. En veel naar toilet gegaan.
Jammer dat mijn vent wel goed geslapen heeft![]()
je bent gewoon een stuk jonger dan je altijd dacht!quote:Op maandag 8 juni 2009 09:30 schreef Ynske het volgende:
waarom heb ik dit nu altijd
Zelden
* Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, buikpijn, kramp, zuurbranden, maagkrampen en diarree. Met name kinderen zijn hier gevoelig voor.
Troost je, ik heb dat zelfs zonder antibioticaquote:Op maandag 8 juni 2009 09:30 schreef Ynske het volgende:
Zelden
* Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, buikpijn, kramp, zuurbranden, maagkrampen en diarree. Met name kinderen zijn hier gevoelig voor.
last van bijwerkingen?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:30 schreef Ynske het volgende:
Zelden
Jij bent toch ook poepie jong?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Troost je, ik heb dat zelfs zonder antibiotica
bengelquote:Op maandag 8 juni 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent toch ook poepie jong?
Dracu, Yns, Leo, Sjow, Qutie.![]()
Hier alles goed, was sims spelen, weer een fijn weekend gehad.quote:
gaat lekker zn gangetje, evenn wat minder mn best doen op de wii fitquote:Op maandag 8 juni 2009 11:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier alles goed, was sims spelen, weer een fijn weekend gehad.
Vakantieplannen zijn bijna afgerond.Heb er zin in.
Hoe is het met jou?
Bengels!quote:Op maandag 8 juni 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent toch ook poepie jong?
Dracu, Yns, Leo, Sjow, Qutie.![]()
Wii fit? Werkt dat goed?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat lekker zn gangetje, evenn wat minder mn best doen op de wii fit
en niet teveel in de zon gaan zitten dat soort dingen!
oe lekker vakantieplannen, waar gaan we heen dit jaar?
In augustus.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bengels!
Wanneer ga je waarheen op vakantie?
Voor mij werkt dat wel, omdat er veel balance spellen inzitten en ik mezelf altijd wil verbeteren!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wii fit? Werkt dat goed?
We?Ga je mee?
Gezellig.
Italië.
Nouja, heb je wel meer kans op mooi weerquote:Op maandag 8 juni 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
In augustus.Kan helaas niet anders dan in het hoogseizoen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |