Ik heb er wel over zitten denken om een wii toch weer aan te schaffen met wii fit dan.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Voor mij werkt dat wel, omdat er veel balance spellen inzitten en ik mezelf altijd wil verbeteren!
klein beetje aerobic kan ik zelfs ook op dat ding!
maar ja deed dus teveel dus dan het gevaar voor mij
Ik weet dat ik er eens ben geweest toen mijn ouders nog niet gescheiden waren.quote:italie lijkt me leuk! ben er ooit eens geweest!
Ik heb gisteravond een wiifit online gekochtquote:Op maandag 8 juni 2009 12:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Voor mij werkt dat wel, omdat er veel balance spellen inzitten en ik mezelf altijd wil verbeteren!
klein beetje aerobic kan ik zelfs ook op dat ding!
maar ja deed dus teveel dus dan het gevaar voor mij
een tante van schijnt het best vaak te doen en ermee af te vallenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er wel over zitten denken om een wii toch weer aan te schaffen met wii fit dan.
Doe nu ook niets aan sport, alleen naar een fitnesscentrum gaan is niets voor mij.
Je weet teveel is niet goed. Voorzichtig doen.
[..]
Ik weet dat ik er eens ben geweest toen mijn ouders nog niet gescheiden waren.
Dus moet ik jonger dan 9 zijn geweest. Volgens mij was ik nog een stuk jonger. Jaartje of 4-6.
Heb er echt zin in.
Ook gij, Brutusquote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond een wiifit online gekocht. Ernstig toch
Ik vrees dat ik je moet teleurstellen. Ik ben ook geen pinguin overigens.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent toch ook poepie jong?
Dracu, Yns, Leo, Sjow, Qutie.![]()
Ik weet het echt niet; als het zo tegenvalt verkoop ik dat ding weer. Zal het gauw genoeg merken of het inderdaad wat voor me is..quote:Op maandag 8 juni 2009 18:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook gij, Brutus
De wii fit is niet mijn ding, denk ik. Ik ken mezelf, na een week ligt dat ding onder de bank stof te happen
scheelt dat op marktplaats enzo makkelijk de aankoopprijs geboden wordtquote:Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet; als het zo tegenvalt verkoop ik dat ding weer. Zal het gauw genoeg merken of het inderdaad wat voor me is..
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef qu63 het volgende:
Baaldag: http://www.svenahrens.nl/(...)403/frustraties.html
Las het op je twit. Succes vandaag.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef qu63 het volgende:
Baaldag: http://www.svenahrens.nl/(...)403/frustraties.html
Daarom. 10 euro excl verzendkosten eronder en men duikt eropquote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
scheelt dat op marktplaats enzo makkelijk de aankoopprijs geboden wordt
apart he, maar met dat in mn achterhoofd dacht ik ook kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom. 10 euro excl verzendkosten eronder en men duikt erop
Enige is dat je altijd wel wat geld 'inlevert' om het zo maar te zeggen; je kan het nooit meer voor de prijs waarvoor jij het verkocht hebt verkopen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
apart he, maar met dat in mn achterhoofd dacht ik ook kan het altijd proberen
ergens is dat zo, maar ik heb echt staan te kijken wat men op marktplaats nog biedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Enige is dat je altijd wel wat geld 'inlevert' om het zo maar te zeggen; je kan het nooit meer voor de prijs waarvoor jij het verkocht hebt verkopen..
*knuffel* gecondoleerd Qu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:47 schreef qu63 het volgende:
En ja hoor, het kan nog erger..
Vanmorgen is mn opa (92) overleden..
gecondoleerd qu en sterktequote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:47 schreef qu63 het volgende:
Gecondoleerd Ququote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:47 schreef qu63 het volgende:
ja allemaal nieuw hequote:
quote:
quote:
thanks..quote:
is t plots gebeurd?quote:
Voor mij wel.. Hij was natuurlijk al wel 92, dus niet alles werkt meer 100%..quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Voor mij wel.. Hij was natuurlijk al wel 92, dus niet alles werkt meer 100%..
nog een extra knuffelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Voor mij wel.. Hij was natuurlijk al wel 92, dus niet alles werkt meer 100%..
spannend!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef Ynske het volgende:stukkie geschreven, foto's klaar, verstuurd, nu nog wachten op plaatsing
kweet niet, mn contactpersoon en nanking reageren nietquote:
da's dan van beide flauw!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet, mn contactpersoon en nanking reageren niet
nouja die laatste kan er niets aan doen, denk dat er gewoon iets misgegaan is in de communicatie, kan gebeuren maar wel jammerquote:
naar is dat met verslapen, geen tijd om fatsoenlijk wakker te wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
Beetje verslapen, nipt bus gehaald, dus nu even hier uitpuffen.
Het regentquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede morgen leonieke, hoe is het in belgie?
Nog zo'n wrak dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen.
Beetje verslapen, nipt bus gehaald, dus nu even hier uitpuffen.
gaat wel goed hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het regent![]()
En ik moet dringend eens uitslapenMorgen wat later komen werken, denk ik
Hoe gaat het met jou?
nog niet gevondenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogge ynske, staan ze er op inmiddels?
nopequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verdorie!
![]()
ook nog geen mail terug gehad?
Nja, opzich niet zo vreselijk, maar ik baal er destemeer van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog zo'n wrak dus
Vreselijk hé dat overslapen...
Wie is George Baeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:26 schreef Ynske het volgende:[Reportage] Lancering nieuwe website top40.nl
euh ja typo, heb t doorgegevenquote:
Voor de rest leuk joh, zo snel kan ik niet lezenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
euh ja typo, heb t doorgegeven
maar niet dat je er verder wat van zegt van leuk ofzo he
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de rest leuk joh, zo snel kan ik niet lezen
ja het staat erop!quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:26 schreef Ynske het volgende:[Reportage] Lancering nieuwe website top40.nl
dank jequote:Op donderdag 11 juni 2009 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja het staat erop!
![]()
ziet er goed uit
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja heb je besloten de lens te kopen?
dank je , eerst even wachten tot de files opgelost zijnquote:
en er staan er heel watquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je , eerst even wachten tot de files opgelost zijn
Sorry, ik was 'even' wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
Al een dag hier niet ingepost. Dat mag niet hoor
joh hquote:
Ik bedoel meer dat ik gisteren een stukje was gaan rijden in de autoquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik gisteren een stukje was gaan rijden in de autoIn totaal 650km in 13 uur
Gaat op zich wel, voel me nog wel wat weird, maar er zijn nog meer dingen gebeurt de afgelopen dagen.. Gelukkig minder stress van school, dus dat helpt ook wel!
En morgen dan de crematie..
En dan ben ik ook nog uitgenodigd voor een verjaardag 's avonds.. Moet nog ff kijken of ik daar heen ga..
sterkte morgenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik gisteren een stukje was gaan rijden in de autoIn totaal 650km in 13 uur
Gaat op zich wel, voel me nog wel wat weird, maar er zijn nog meer dingen gebeurt de afgelopen dagen.. Gelukkig minder stress van school, dus dat helpt ook wel!
En dan ben ik ook nog uitgenodigd voor een verjaardag 's avonds.. Moet nog ff kijken of ik daar heen ga..
Gecondoleerd nog.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
[13-06-2009] DefQon.1 Festival #6: KNALLENquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:28 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet eens wat het is, maar dan mis ik het ook niet
Die hebben vorig jaar nog opgetredenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
Ik ken alleen Charly Lownoise & Mental Theo. EN of ik daar blij moet zijn
Ongesteld, denk ik, ik zie een rood kruisje.quote:
In de middag geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:42 schreef Ynske het volgende:
hoelaat zouden ze down gaan vandaag?
nouja hij zit ook te spammen in Zwangerschap en Geboortequote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ongesteld, denk ik, ik zie een rood kruisje.
Gaat niet werken als je niet kan klikken. Spam dan ook goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja hij zit ook te spammen in Zwangerschap en Geboorte
http://forum.fok.nl/user/history/259437quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat niet werken als je niet kan klikken. Spam dan ook goed.
Dus kansloos spammen in meerder topics met een roodk kruisje? There is a God!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/259437
Nja.. is een votepolll-icon. Hebben we al veel van gehad (tvp-spammers)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus kansloos spammen in meerder topics met een roodk kruisje? There is a God!
Moeten ze het wel goed linken?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja.. is een votepolll-icon. Hebben we al veel van gehad (tvp-spammers)
Wat een poepicoon danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Afaik doen ze dat al, ook al is het een kruisje.
Neen, ik ga naar Huntenpop dit jaar, want The Offspring, en Nirwana Tuinfeest, want Heideroosjes en Zebrahead!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
Quuks!
Ga jij dit jaar nog naar LL? Of moet je achter een verkooppunt staan?
Oeh. en Mja, je kan toch niet overal tegelijk zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neen, ik ga naar Huntenpop dit jaar, want The Offspring, en Nirwana Tuinfeest, want Heideroosjes en Zebrahead!!!
Dan kom ik het wel weer verpesten hoorquote:
B!!quote:
Nee dat is zo. En genoemde festivals zijn stukken goedkoper ook. En wat meer in de buurt.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
Oeh. en Mja, je kan toch niet overal tegelijk zijn
YW.quote:
Ik hou ook van dieren.quote:
Kuukske, lang niet gezien.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
B!!.
[..]
Nee dat is zo. En genoemde festivals zijn stukken goedkoper ook. En wat meer in de buurt.
Ah dus bezig met sollicteren en al? Leukquote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Pheno het volgende:
Hoi Kuukske. Goed, ik tief 'm straks op van fok voor een tijdje, als mijn cv goed genoeg is. Dus tegen de tijd dat je internet hebt, heb ik het niet meer
Of ik moet de iPhone toch maar eens regelen
Verhuizen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik weet het.. JD en ik zijn druk aan het verhuizen en hebben geen internet. Ziggo verhuisde niet mee en nu moeten we wachten op de nieuwe provider. En werk is heel druk, dus daar internetten is niet echt handig. Hoewel dat vandaag wel meevalt.
Hoe is het hier verder?
Oke, ik had een "," achter die leuk moeten zetten, of een "e".quote:Op maandag 15 juni 2009 10:03 schreef Pheno het volgende:
Maar wie is er dan niet leukRoddels willen we! Gesprekstof!
Van een appartement naar een huis.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
Verhuizen.Groter huis of waarom zijn jullie aan het verhuizen?
Je tieft op? Wat ga je doen?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:04 schreef Pheno het volgende:
Hoi Kuukske. Goed, ik tief 'm straks op van fok voor een tijdje, als mijn cv goed genoeg is. Dus tegen de tijd dat je internet hebt, heb ik het niet meer
Of ik moet de iPhone toch maar eens regelen
Yns.quote:
Detachering, maar ik blijf gewoon in dienst hoor. Ik ga tijdelijk weg uit Nederland als ze me nemen, wat ik dus ook hoopquote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah dus bezig met sollicteren en al? Leuk. Hoe is het met je gezondheid inmiddels?
Zeg dat maar tegen me als ik de Waal ben ingeroetstquote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Oew skeelers. Cool.
Dat waren van die dure. Je moeder toen nieuwe laten kopen?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ze ook niet meer, mijn moeder heeft ze een keer buiten gezet, in de regen.
Het waren nog Roces ook.
Nee, ze waren ook wel redelijk afgeragd hoor. Misschien koop ik nog wel es nieuwe! Waar we nu wonen is skaten wat makkelijker te doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
Dat waren van die dure. Je moeder toen nieuwe laten kopen?
Ook, en geen gestamp meer boven ons hoofd door de bovenburen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef leonieke het volgende:
Kuukske, wat fijn dat jullie naar een huis verhuizenVeel ruimte waarschijnlijk
![]()
Eigen huisje?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook, en geen gestamp meer boven ons hoofd door de bovenburen.
Mooi stukje Qu.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:54 schreef qu63 het volgende:
Mogguh...
http://www.svenahrens.nl/index.php/2009/06/15/405/mijn-opa.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |