Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef Tally het volgende:
Kom op.
Niet zo treuren over je werk op zo'n mooie dag als vandaag
Gelukkig zat ik op het terras in de zon met pilsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:17 schreef Jarno het volgende:
Gelukkig hadden we gisteren de Webert nog..
Als je geen werk had kon je ook niet gaan bieren op het strand!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger
Werken ipv strand en bier.
De beloofde foto's van de griekse jestersquote:
Hoe is het mogelijkquote:
HOAX, zo geordend werkt een Mac helemaal niet, die pleurt alles overal neer en doet dan met een virtuele folder net alsof alles bij elkaar staat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:38 schreef Jarno het volgende:
Oh wacht, hier is er één!
img]\\Volumes\MacOSXHD\Users\Jarno\Pictures\jesters\yppyopvakantie001.jpg]/img]
Ik was sjago vrijdagavond hoorquote:
O ja het was hier ook zulke slecht weerquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef Joene het volgende:
wheheheh , ik krijg net een mailtje van drh T.Lepel![]()
![]()
Dat zijn detailsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja het was hier ook zulke slecht weer
Maar HW
Wrijf het er maar weer inquote:
Jaja, dat heb je nu al drie keer getijpt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:24 schreef Joene het volgende:
Nu ben ik echt weg ! de tuin roept !
Dan doe je iets mis, ik kan dat altijd wel mobiel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:36 schreef Tally het volgende:
Godverdehoerenteringpleuris+zooi!
Dat+mobiel+FOK!ken+is+echt+niets.
Kannie+quoten+of+mn+geile+pm-etjes+lezen+:(
quote:
Je ziet het met mijn + jesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan doe je iets mis, ik kan dat altijd wel mobiel.
wel de brief.. zal ff de centen checken..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:09 schreef Houzer het volgende:
Iemand zn belastingeld al ontvangen?
Ik zit er goffer nog steeds op te wachten.
Krijg je teveel of te weinig?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:31 schreef MissHobje het volgende:
!! had dus dagtekening 29mei.. enne bingo
alleen het klopt dus niet
ik krijg heul veul terug gelukkig.. dat is dus net gestort.. maar het is weer teveel.. hoef maar iets van 300 terug te storten waar ik dus al rekening mee heb gehouden..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Krijg je teveel of te weinig?
Of moet je dokken?
En was t wat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:49 schreef n00cL30n het volgende:
MOgguh! Eerste dag UPC weer achter de rug!
Koggie?quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:57 schreef MissHobje het volgende:
Moggekanonne zeg kan nie wakker worden nie
Jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mein Gott, is Fok! bij jullie ook slecht bereikbaar met timeouts en zulks?
Ik heb mijn pc al uit en aan gezet maar 't helpt niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe er eens wat aan, jullie zijn ICT-mensen.
Als ik mijn pc uitzet heb ik er geen last van!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc al uit en aan gezet maar 't helpt niet.
Insemineer je nu dat ik op moet rotten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:31 schreef Tally het volgende:
Als ik mijn pc uitzet heb ik er geen last van!
Misschien een idee JK!
hier eindelijk sinds een paar dagen dat het weer snel looptquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mein Gott, is Fok! bij jullie ook slecht bereikbaar met timeouts en zulks?
welneequote:Op woensdag 3 juni 2009 10:35 schreef Houzer het volgende:
Je directeur een lul noemen is dat slecht voor je carriere?
Ah, toen was ik niet op Fok!.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:35 schreef MissHobje het volgende:
hier eindelijk sinds een paar dagen dat het weer snel loopt
tijdens pinksteren hikte het wel aan alle kanten..weird.
Nee hoor JKquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Insemineer je nu dat ik op moet rotten?
Ik noemde de mijne gister een klootzak en lachte hem in zijn gezicht uit.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:35 schreef Houzer het volgende:
Je directeur een lul noemen is dat slecht voor je carriere?
Ik denk dat dat er voor mij niet inzitquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik noemde de mijne gister een klootzak en lachte hem in zijn gezicht uit.
En ik krijg een macbookje als beloning
Maar als ik het doe doe ik het ook lief he.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:41 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat er voor mij niet inzit
Dat komt niet door je glimlach, maar door je jesters schat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar als ik het doe doe ik het ook lief he.
Met zo'n lieve glimlach dat je gewoon geen nee kan zeggen tegen iets
Ik had gister een tshirt aan waardoor je niets zag lieverd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat komt niet door je glimlach, maar door je jesters schat.
Met zo een decolletée tot je navel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:53 schreef Tally het volgende:
Ik had gister een tshirt aan waardoor je niets zag lieverd.
En om dat te compenseren heb ik vandaag maar een shirt aangetrokken waarbij je het wel ziet.
Hoe diep gaat jouwnes vandaag?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:57 schreef Anosmie het volgende:
Decollettes zijn tof.
Dat is afhankelijk van het aantal knoopjes wat ik openzet. Uiteraard.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe diep gaat jouwnes vandaag?.
En, liefjen, hoeveel heb je er open staan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:21 schreef Anosmie het volgende:
Dat is afhankelijk van het aantal knoopjes wat ik openzet. Uiteraard.
Zoiets jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met zo een decolletée tot je navel?
En hoelaat rij je langs?quote:
Ik hoop dan ook thuis te zijnquote:
nou dat duurt nog ffiesquote:
Nee dat duurt dan nog minimaal een half uur.quote:
Ow dan kom ik ff langswippenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat duurt dan nog minimaal een half uur.
Als jij de voordeur open zet en boven naakt gaat liggen op bed, dan ren ik naar binnen, pomp je scheel en sta met 10min weer buitenquote:
Stinkt jouw piemelbrie zo erg?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:55 schreef Houzer het volgende:
Als je man thuiskomt zal die alleen vragen of je wat vlees heb laten aanbranden.
Ik heb nog 14 minuten om deze opmerking uit mn geheugen te verbannen.quote:
Met pijnboompitjes?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stinkt jouw piemelbrie zo erg?
*vingers in oren propt*quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stinkt jouw piemelbrie zo erg?
Tsssk die doos van mij laat mij zelf smerenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb broodje subway gehad. Die kwam vriendinlief langs brengen.
Echt liefdequote:Op woensdag 3 juni 2009 13:44 schreef Houzer het volgende:
[..]
Tsssk die doos van mij laat mij zelf smeren
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij komt uit Den fucking Haag, A, jij dient enkel breaudjes speklap te eten. En ei met ui.
Of schaatser.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aan managers gaat ons land kapot, H.
Stem daarom Wilders, dan worden we allemaal weer fabrieksarbeider, of timmerman.
Tientallen. Per jaar. Blond. Blonde engeltjes. Zoals BS.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En vrouwen gaan gewoon weer Arische babies baren, zoals het hoort.
Ik ben ook managerquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aan managers gaat ons land kapot, H.
Stem daarom Wilders, dan worden we allemaal weer fabrieksarbeider, of timmerman.
Spruitenteler mag ook nog.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:40 schreef Q. het volgende:
Of schaatser.
Oerhollandsche Spruiten. Zo viesch mogelijk. Daar zijn Wij groot van geworden! Eigen spruiten eerscht!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Spruitenteler mag ook nog.
Maar dan wel ouderwetsche bittere spruiten!
Niet van die linkse subsidiespruiten die niet bitter zijn!
DEN HAAG DE GEKSTE!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij komt uit Den fucking Haag, A, jij dient enkel breaudjes speklap te eten. En ei met ui.
Snackbar de Rog in Scheveningen. Als je ooit in de buurt bent dan moet je gewoon dat broodje proberen.quote:
Om maar die ken ik wel! Daar heb ik wel eens een broodje gefrituurde speklap gehaald ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:40 schreef Anosmie het volgende:
Snackbar de Rog in Scheveningen. Als je ooit in de buurt bent dan moet je gewoon dat broodje proberen.
Hemels. Vet. Ongezond. En onherkenbaar gefrituurd..
Ah sos halenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef Armageddon het volgende:
En weer een meevaller van dit keer 3000 euro.
Huh?quote:
Maar je praat zo raarquote:
Nee, er zat een lach huilie achter.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:05 schreef Armageddon het volgende:
Zo, gisteren naar Terminator Salvation geweest. Vetjes.
Spannend.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof H.
Ik moet alleen nog de CCNA4 final doen en dan heb ik mijn diploma.
CCNA.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:29 schreef Houzer het volgende:
Spannend.
Welke opleiding heb je dan afgerond?
Ik dacht dat Fok!users minstens WO moesten hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:36 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee jeunge. Ik heb MBO ICT afgerond dan.En daarvoor moet je CCNA4 halen.
Blij als ik klaar ben met deze kankeropleiding..
Here we go HBO. Kijken wat dat wordt.
Zoals je schurft aan je piem0l nodig hebt bedoel je?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach ja, helpdeskmedewerkers hebben we ook wel nodig..
Toeval bestaat niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! J was net op Kreta en opeens is Krea in het topic.
Zulks een pret.
Ja of open tbc.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef Jarno het volgende:
Zoals je schurft aan je piem0l nodig hebt bedoel je?
Is dat niet meer hip dan?quote:
Volgend jaar weer JK.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een bijna ingegroeide teennagel is al helemaal niet hip zeker?
Indd er komen dit jaar nog wel een aantal zeer leuke films uit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Deze lijkt me ook wel wat trouwens:
http://www.whowillsurvive2012.com/
Heeft (w)yppy je niet goed gewassen ?quote:
Klopt ja!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Indd er komen dit jaar nog wel een aantal zeer leuke films uit.
Cool!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:06 schreef Armageddon het volgende:
Deze lijkt me ook wel wat trouwens:
http://www.whowillsurvive2012.com/
Als het niet zo'n xenofobe idioot was geweest had -ie nog een kans gemaakt wmb.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:13 schreef Joene het volgende:
Zeau geert heeft er weer 1 stem bij vandaag
brunoquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Nieuwe transformers gisteren voorstukje gezien. Ziet er ook weer vetjes uit.
En de nieuwe borat natuurlijk. Nu speelt ie een heaumeau.
Ah, toe?quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Grmbl, Fok! loopt weer te bokken.
Nu zullen jullie nooit mijn briljante post over die 2012 film lezen.
Nein!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:35 schreef Jarno het volgende:
Ah, toe?
Wel!quote:
Goed hoor!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey, een milf.
"How you doin'?"
quote:
Niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:36 schreef Jarno het volgende:
Wel!
Mooi kut.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:39 schreef Foxy-lady het volgende:
(kreeg na mijn verlof te horen dat ze me niet meer moesten)
GVD JK KAPPEN NU EN KOM OP MET DIE BRILJANTE ONELINER!!!!1111111quote:
Had het vernomen inderdaad. Fijne actie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:39 schreef Foxy-lady het volgende:
Goed hoor!
Heerlijk aan het genieten van mijn werkeloze bestaan.
(kreeg na mijn verlof te horen dat ze me niet meer moesten)
Moet je vooral doen, stommie stomkop.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef Jarno het volgende:
Anders stem ik op Geert hoor.
Dat is stupide H. Een stem is een stem voor een partij. Die zelfbedachte 'tegenstem' snappen ze niet bij de telling.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:36 schreef Houzer het volgende:
Ik ga ook maar op Geert stemmen, maar meer als een soort tegen stem.
Howel ik het wel kolderiek vond dat hij dat verkarchtingsverhaal als opening gebruikte pas geleden bij zijn speech.
Jouw schuld als we morgen in de nazistische superstaat "Eüropa" wakker worden hoor!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je vooral doen, stommie stomkop.
Oh, wacht!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jouw schuld als we morgen in de nazistische superstaat "Eüropa" wakker worden hoor!
Gezellig!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Had het vernomen inderdaad. Fijne actie..
Vanaf augustus heb ik misschien ook wel gedwongen vakantie.
Dan kan ik wel langskomen "voor een bakkie", winkie winkie.
Ik ook! Ik ook!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:45 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik haal vast de koffie, gaan we samen beetje werkeloos zitten wezen
Dat zal me een geile orgie worden daar.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ook!
Nog 5 weken en dan ben ik ook Koos.
Ik kan je melden dat het er op het doek van 10 x 5 wel indrukwekkend uitzag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, ik weet 'm ook niet meer. Maar in ieder geval vond ik het een nogal kolderieke [TRU]achtige actie. "Find out the Truth". En dan zo een Tibetaanse monnik die op 6 kilometer hoogte wordt weggespoeld door een golf. Yeah, right.
W.E.S.P.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:47 schreef Foxy-lady het volgende:
We kunnen ook een clubje oprichten!
De hardwerkende arbeider wordt gewoon weer dubbel genaaid!quote:
Whehe, JK komt bij je vrouw langs deze zomer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:54 schreef Jarno het volgende:
Ohnee. Zijn werkeloze vrouw.
Nee, ik ben niet getrouwd, inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:56 schreef Armageddon het volgende:
Doe ik jouw vrouw wel even JK. Of heb je die weer niet?
Doe eerst mij maar weer even!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:56 schreef Armageddon het volgende:
Doe ik jouw vrouw wel even JK. Of heb je die weer niet?
Vlug! Naar huis A!quote:
O.D.O.L.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:57 schreef Houzer het volgende:
We kunnen nog een clubje oprichten?
Iets in de trant van Oldies partner ruil kliekje
JK verzin jij ff de afkorting.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
O.D.O.L.
Oldies Doen Oldbies' Liefdes.
Jij ging bij Talie toch al eens flink "de dakgoot schoonmaken"?quote:
Das pas later op de dag.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij ging bij Talie toch al eens flink "de dakgoot schoonmaken"?
hmm ik weet nog wel een andere betekenisquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
O.D.O.L.
Oldies Doen Oldbies' Liefdes.
Daarom juist, F-l. Daarom juist.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:13 schreef Foxy-lady het volgende:
hmm ik weet nog wel een andere betekenis
quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarom juist, F-l. Daarom juist.
Dat had toch te maken met als je s'ochtens wakker wordt, dat er iets groot is ofzo?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarom juist, F-l. Daarom juist.
Je kater?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:17 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat had toch te maken met als je s'ochtens wakker wordt, dat er iets groot is ofzo?
Das het grappige eraanquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een garpje uitleggen is nooit garppig, H.
En dik H.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:17 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat had toch te maken met als je s'ochtens wakker wordt, dat er iets groot is ofzo?
"quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:27 schreef Joene het volgende:
Gaan we weer is daten ?
Mietjes zijn het JK. MIETJES!quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De tering, hep XS4All ons internet afgesloten, alleen maar om een stomme Troyan het een of andere botnet op één van onze PC's heeft geactiveerd.
A! Het idee alleen al!! C heeft toch ook alleen maar plasluiers?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Armageddon het volgende:
Ah dat moet ook allemaal gebeuren. Je poept toch niet hè?
Ik zal het eens vragen aan m'n vriendin.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef Anosmie het volgende:
[..]
A! Het idee alleen al!! C heeft toch ook alleen maar plasluiers?
Ook dat. Gelukkig geven ze wel allerlei oplossingen. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef Jarno het volgende:
Mietjes zijn het JK. MIETJES!
Ja daar heb ik er ook twee van, maar dat maakt me nog geen stemkaartjattert!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |