Dat maakt het alleen maar ergerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:05 schreef Tally het volgende:
Kom op.
Niet zo treuren over je werk op zo'n mooie dag als vandaag
Gelukkig zat ik op het terras in de zon met pilsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:17 schreef Jarno het volgende:
Gelukkig hadden we gisteren de Webert nog..
Als je geen werk had kon je ook niet gaan bieren op het strand!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:06 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar erger
Werken ipv strand en bier.
De beloofde foto's van de griekse jestersquote:
Hoe is het mogelijkquote:
HOAX, zo geordend werkt een Mac helemaal niet, die pleurt alles overal neer en doet dan met een virtuele folder net alsof alles bij elkaar staat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:38 schreef Jarno het volgende:
Oh wacht, hier is er één!
img]\\Volumes\MacOSXHD\Users\Jarno\Pictures\jesters\yppyopvakantie001.jpg]/img]
Ik was sjago vrijdagavond hoorquote:
O ja het was hier ook zulke slecht weerquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef Joene het volgende:
wheheheh , ik krijg net een mailtje van drh T.Lepel![]()
![]()
Dat zijn detailsquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja het was hier ook zulke slecht weer
Maar HW
Wrijf het er maar weer inquote:
Jaja, dat heb je nu al drie keer getijpt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:24 schreef Joene het volgende:
Nu ben ik echt weg ! de tuin roept !
Dan doe je iets mis, ik kan dat altijd wel mobiel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:36 schreef Tally het volgende:
Godverdehoerenteringpleuris+zooi!
Dat+mobiel+FOK!ken+is+echt+niets.
Kannie+quoten+of+mn+geile+pm-etjes+lezen+:(
quote:
Je ziet het met mijn + jesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan doe je iets mis, ik kan dat altijd wel mobiel.
wel de brief.. zal ff de centen checken..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:09 schreef Houzer het volgende:
Iemand zn belastingeld al ontvangen?
Ik zit er goffer nog steeds op te wachten.
Krijg je teveel of te weinig?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:31 schreef MissHobje het volgende:
!! had dus dagtekening 29mei.. enne bingo
alleen het klopt dus niet
ik krijg heul veul terug gelukkig.. dat is dus net gestort.. maar het is weer teveel.. hoef maar iets van 300 terug te storten waar ik dus al rekening mee heb gehouden..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:33 schreef Houzer het volgende:
[..]
Krijg je teveel of te weinig?
Of moet je dokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |