Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:37 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht.Ik dacht dat er 'gekletst' stond...
Oh kut, dat bedoelde ik ook eigenlijk!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:37 schreef IQM het volgende:
Oh, wacht.Ik dacht dat er 'gekletst' stond...
Neequote:
Immer.quote:
Sinds gisteren. Wat niet wil zeggen dat ik hier weer de hele tijd blijf posten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh kut, dat bedoelde ik ook eigenlijk!
Sinds wanneer post je weer hier IeKuEm?
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
Die hele discussie met swarma in het vorige topic_!
quote:
"In het vorige topic"quote:
Ja daag.quote:
Je kan het toch zelf terug lezenquote:
Je telefoon zag ik gister bij Wolvendagen op d'r nachtkastje liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Daar kan ik inderdaad niet lui zijn, dus doe ik het nu nog eventjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan het toch zelf terug lezenZe veel is het niet. Ik mag toch hopen dat je bij de marine wat minder lui bent
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je telefoon zag ik gister bij Wolvendagen op d'r nachtkastje liggen.Bij wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |