Wat kom je chocolademelk bestellenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:43 schreef dralion13 het volgende:
starbucks![]()
ben er 2 keer geweest in engeland
die warme chocolademelk is daar lekker![]()
met caramel er op, en je krijgt niet zo''n lullig klein kopje, maar een gigantische mok vol![]()
het is wachten op 1 in groningen
Erger ik me ook aan. Ik doe altijd een servet om een koud drankje en zo een karton ding om warm drankje.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:33 schreef Q. het volgende:
Ik zag vandaag zo'n kneus met liter-beker Starbucks-bagger door de MediaMarkt op HC lopen, hij hield de beker speciaal dusdanig vast dat het SB-logo goed opviel. Zo van "Kijk eens hoe hip ik ben!" Echt. Hoe triest kan je zijn?.
.
dus je hebt een uur in de rij gestaan voor een kop koffie? Kan het nog kanslozer...quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:34 schreef TOVOS het volgende:
2x een half uur in de rij gestaan afgelopen Zaterdag, petje af voor de bediening, die hebben het zwaar, maar ze moeten er beslist nog inkomen.
Ik ken zaken van SB in het buitenland waar ze het met zn tweeen moeten doen en het nog drukker hebben maar e rij minder dan 30min duurt. Met name in de ochtendspits. Diegene die de bestelling aanneemt rekent dan ook direct met je af en de ander maakt de koffie en fraps.
Wat me ook opviel is dat ze hier maar 1 prijs handteren.
In het buitenland betaal je minder voor To Go en als je dan al blijft zitten met je koffie/broodje/snack krijg je mok/bord/schotel. Of zou dat nu zijn omdat het gewoon ontzettend druk is!
Vond de koffie iets sterker dan de Engelse versie van de SB.
Toch aangepast aan Nederlandse smaak?!
Nogmaals petje af voor de bediening!
Je moet er maar tegen kunnen al die mensen die ongeduldig in de rij staan.
Als de hype eenmaal voorbij is hoop ik toch wel dat het wat rustiger word en dat de Cafe T toch ook weer wat volk aan de balie krijgt!
Ik denk dat je tweede zin al een beetje antwoord geeft op je eerstequote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik snap die hele starbucks hype sowieso niet. Als men een beetje buiten de landsgrenzen komt van Nederland kom je zo'n starbucks op elke hoek tegen. En ja, zo kom je ook al die mensen met laptop en beker in de Starbucks tegen, en die dan met mobieltje erg interessant doen en iedereen die buiten loopt ietwat aan te kijken ..
Slim gedaan van zequote:Op maandag 17 augustus 2009 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Heb er alleen nog zelf een Coffee Frap gehaald. De rij staat al snel tot (net) buiten vanwege de indeling van de zaak, waardoor het altijd extreem druk lijkt. Na een paar minuten stond ik echter al weer buiten, gaat toch snel in principe.
1 |
ik denk niet, ik geloofquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat jij Starbucks gewoon iets te serieus neemt
Naast De Broodzaak, op de plek waar eerst café Hoog Centraal zat. In wezen pal tegenover het grote vertrektijdenbord.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:54 schreef Corkscrew het volgende:
Het zal vast al eens gepost zijn, maar waar zit deze Starbucks precies (in Utrecht Centraal)?
Nou ja, als het er vrij druk is is alles niet zo overzichtelijk meer. Bovendien kom ik er niet zo vaak, maar de Broodzaak en Café Hoog Centraal ken ik welquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Naast De Broodzaak, op de plek waar eerst café Hoog Centraal zat. In wezen pal tegenover het grote vertrektijdenbord.
Maar zo groot is de stationshal van Utrecht CS nu ook weer niet.
Dat is soms wel waar. Maar de bekende ketenwinkels liggen veelal gecentreerd in de hal boven de perrons.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:33 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nou ja, als het er vrij druk is is alles niet zo overzichtelijk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |