Naast De Broodzaak, op de plek waar eerst café Hoog Centraal zat. In wezen pal tegenover het grote vertrektijdenbord.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:54 schreef Corkscrew het volgende:
Het zal vast al eens gepost zijn, maar waar zit deze Starbucks precies (in Utrecht Centraal)?
Nou ja, als het er vrij druk is is alles niet zo overzichtelijk meer. Bovendien kom ik er niet zo vaak, maar de Broodzaak en Café Hoog Centraal ken ik welquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Naast De Broodzaak, op de plek waar eerst café Hoog Centraal zat. In wezen pal tegenover het grote vertrektijdenbord.
Maar zo groot is de stationshal van Utrecht CS nu ook weer niet.
Dat is soms wel waar. Maar de bekende ketenwinkels liggen veelal gecentreerd in de hal boven de perrons.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:33 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Nou ja, als het er vrij druk is is alles niet zo overzichtelijk meer.
Blijkbaar wel, al zijn net als in Nederland nog niet erg veel vestigingen:quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben benieuwd of starbucks ook in belgie is
Bron: Wikipediaquote:De eerste vestiging in België is ondertussen een feit. Op 16 augustus 2008 ging de eerste vestiging van Starbucks open in de vertrekhal op de luchthaven van Zaventem. Ondertussen is ook een tweede vestiging geopend op de luchthaven. Dat Starbucks de Belgische markt ging betreden werd vorig jaar bekend terwijl Prins Filip een bedrijfsbezoek bracht bij Starbucks tijdens een economische missie. Tegen oktober 2009 zijn er twee nieuwe vestigingen gepland: één op de B-Pier van Brussels Airport, en één in Antwerpen Centraal. Voor de toekomst voorziet Starbucks ook nog een vestiging in Brussel en Gent.
JA! Dat vind ik nou ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef Leatherface het volgende:
Vanmorgen een Americano besteld. Ditmaal was het toch wel goede koffie, moet ik zeggen.
Maar wat een overdreven figuren daar achter de toonbank zeg, met hun gemaakte Amerikaanse uitdrukkingen.
Of langer openblijven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:29 schreef JimmyJames het volgende:
Wilde het eergisteren proberen maar de veeel te lange rij weerhield mij ervan (ruim buiten de spits ook nog).
Viel me trouwens ook op dat er geen kip meer te bekennen was bij de andere koffiezaken. Die zullen dus wel hun prijzen moeten verlagen/producten verbeteren waardoor de SB uiteindelijk weer overbodig wordt![]()
Beetje late reply, maar de Burger King gaat weg en daar komt SB. Geen idee wanneer en of de BK naar beneden gaat of dat we een Mac krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:30 schreef dabadbass het volgende:
Waar komt die Starbucks in Amsterdam CS dan? Ik kan niet ergens een lege plek bedenken waar ze nu aan het verbouwen zijn.
Costa is erg lekker inderdaad...daarna Cafe Nero en dan de SB.quote:
Jezus, gaat dat ten koste van de BK? Die zit er voorlopig nog, dus naar de SB kunnen we voorlopig fluitenquote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef C_a_K_e het volgende:
[..]
Beetje late reply, maar de Burger King gaat weg en daar komt SB. Geen idee wanneer en of de BK naar beneden gaat of dat we een Mac krijgen.
bronquote:Starbucks ook naar Den Haag
DEN HAAG – Den Haag krijgt ook een filiaal van Starbucks. De Amerikaanse koffieketen start een vestiging op het Centraal Station van de hofstad.
Dat meldt het college van burgemeester en wethouders op vragen hierover van het CDA, meldt De Telegraaf. De christendemocraten trokken onlangs bij het stadsbestuur aan de bel omdat naar hun mening een vestiging van de koffiegigant in Den Haag niet zou misstaan.
Werkzaamheden
‘Starbucks is voornemens om ook op Den Haag Nieuw Centraal een vestiging te maken’, aldus de burgemeester. Wanneer Starbucks in Den Haag koffie gaat beginnen, is afhankelijk van voortgang van de werkzaamheden op het station. Starbucks heeft sinds 2007 een filiaal op Schiphol. Ook staat er sinds deze zomer een filiaal op Utrecht Centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |