abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71652594
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef Eilanden het volgende:

[..]

De SB (met zitplaatsen) op Schiphol sluit ook om 22:00 uur, die in de vertrekhal is geloof ik 24/7 open. Geen idee wat de openingstijd van de SB na de douane is
Die andere 2 zijn 24 uur per dag open
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:15:39 #127
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_71703490
Ik zit in de trein met een enorme beker caffe mocha
Foutje van de kassaknul, ik betaalde voor een kleintje, maar hij schreef een grote op.
Kusjes voor de koffiejongen
Eindelijk een man die mijn koffiebehoeftes begrijpt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:17:32 #128
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_71703515
Hehe, sowieso maken ze er af en toe nog wel een potje van.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:21:16 #129
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_71703560
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, sowieso maken ze er af en toe nog wel een potje van.
dat idee had ik al ja...
Omslachtig systeem ook!
1 persoon neemt je bestelling op, de volgende rekent af en weer een ander maakt je bakkie...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:23:47 #130
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_71703584
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:21 schreef Muck het volgende:

[..]

dat idee had ik al ja...
Omslachtig systeem ook!
1 persoon neemt je bestelling op, de volgende rekent af en weer een ander maakt je bakkie...
Het systeem (mits goed uitgevoerd) is niets mis mee. Het zijn voornamelijk de krabbels op de mokken, bekers die het ingewikkeld maken. De één snapt het weer niet, de ander kan het niet lezen. Daarbij heb je nog iemand die apart de koffie aan het maken is en iemand die apart de frappuchino's aan het maken is. Waar de ene soms niets te doen heeft moet die ander zich helemaal de tering in werken. En dan kan je uiteindelijk nog steeds lang wachten op je koffie.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_71751966
2x een half uur in de rij gestaan afgelopen Zaterdag, petje af voor de bediening, die hebben het zwaar, maar ze moeten er beslist nog inkomen.

Ik ken zaken van SB in het buitenland waar ze het met zn tweeen moeten doen en het nog drukker hebben maar e rij minder dan 30min duurt. Met name in de ochtendspits. Diegene die de bestelling aanneemt rekent dan ook direct met je af en de ander maakt de koffie en fraps.
Wat me ook opviel is dat ze hier maar 1 prijs handteren.
In het buitenland betaal je minder voor To Go en als je dan al blijft zitten met je koffie/broodje/snack krijg je mok/bord/schotel. Of zou dat nu zijn omdat het gewoon ontzettend druk is!

Vond de koffie iets sterker dan de Engelse versie van de SB.
Toch aangepast aan Nederlandse smaak?!

Nogmaals petje af voor de bediening!
Je moet er maar tegen kunnen al die mensen die ongeduldig in de rij staan.
Als de hype eenmaal voorbij is hoop ik toch wel dat het wat rustiger word en dat de Cafe T toch ook weer wat volk aan de balie krijgt!
pi_71752051
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:21 schreef Muck het volgende:

[..]

dat idee had ik al ja...
Omslachtig systeem ook!
Lijkt me alsnog praktischer dan 5 mensen die allemaal al die dingen doen, gaan ze geheid elkaar in de weg lopen / dezelfde apparaten tegelijk willen gebruiken etc.
  maandag 10 augustus 2009 @ 09:20:20 #133
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_71752569
ik bedenk me net... mijn sig loopt achter

Heeft iemand het pro-starbuxksboek gelezen ' how starbucks saved my live'?
Ondanks dat het een mooi Amerikaans opgeklopt verhaal is, vond ik het wel leuk. Een PR-goeroe van 64 krijgt op staande voetje ontslag en moet toch ergens van rondkomen. Na z'n laatste centen te hebben uitgegeven bij een SB, krijgt hij voor de grap een baanaanbod waarop hij ingaat.

Wat starbucks voor mij zo bijzonder maakt, ondanks dat de prijzen echt wel overrated zijn... in het buitenland kan in bijna iedere starbucks een boek lezen met het gevoel van 'gemutlichheid'. Ik ben veel onderweg voor mn werk en zo af en toe ook een weekend in het buitenland. En dat is niet iedere keer een pretje. Het is er schoon, gezellig en er is lekkere koffie met de juiste muziek.Ik heb er ook mijn afstudeerscriptie voor 50% geschreven, er zijn gewone werkplekken in de meeste SB met stopcontacten en free-wifi.

Ik snap het commentaar van de hoge prijzen, maar wie gelooft een consultant van 15,-?
Starbucks, waar blijf je
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:12:43 #134
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_71753388
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef doctor.starbucks het volgende:
ik bedenk me net... mijn sig loopt achter

Heeft iemand het pro-starbuxksboek gelezen ' how starbucks saved my live'?
Ondanks dat het een mooi Amerikaans opgeklopt verhaal is, vond ik het wel leuk. Een PR-goeroe van 64 krijgt op staande voetje ontslag en moet toch ergens van rondkomen. Na z'n laatste centen te hebben uitgegeven bij een SB, krijgt hij voor de grap een baanaanbod waarop hij ingaat.

Wat starbucks voor mij zo bijzonder maakt, ondanks dat de prijzen echt wel overrated zijn... in het buitenland kan in bijna iedere starbucks een boek lezen met het gevoel van 'gemutlichheid'. Ik ben veel onderweg voor mn werk en zo af en toe ook een weekend in het buitenland. En dat is niet iedere keer een pretje. Het is er schoon, gezellig en er is lekkere koffie met de juiste muziek.Ik heb er ook mijn afstudeerscriptie voor 50% geschreven, er zijn gewone werkplekken in de meeste SB met stopcontacten en free-wifi.

Ik snap het commentaar van de hoge prijzen, maar wie gelooft een consultant van 15,-?
Ik heb het boek vorig jaar gelezen en het was een leuk boek om te lezen. Uiteraard pro-SB, maar daar valt redelijk goed doorheen te lezen.

Overigens, een groot aantal (goede) zaken die in het boek naar voren komen qua personeelsbeleid etc. zijn gewoon waar (weet ik uit betrouwbare bron )
pi_71754919
Ben ik trouwens de enige die Frappuchino walgelijk vind klinken?
pi_71755841
Mensen die in de rij staan en niks anders willen dan Starbucks
Mensen die zich gaan afzetten tegen Starbucks omdat het zo populair is

Mensen die gewoon af en toe een grote Koffie to go meenemen en dus soms langs Starbucks gaan als het uitkomt
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:58:32 #137
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_71756097
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef MaxC het volgende:

Mensen die gewoon af en toe een grote Koffie to go meenemen en dus soms langs Starbucks gaan als het uitkomt
Dat dus! Ik zet me echter wel af tegen de mensen die in de rij staan en niks anders willen dan Starbucks.
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:06:07 #138
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_71756318
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef MaxC het volgende:

Maar....als je geen fan bent van Starbucks als merk en je je helemaal niet hipper voelt met zo'n beker, dan heb je toch geen enkele reden meer over om daar soms langs te gaan? Voor de smaak en de prijs hoef je het niet te doen, dan zijn er volop betere alternatieven op zo'n station.

Kortom:
pi_71756419
Niet overal is een alternatief voor.
Zoals ik ergens al eerder schreef: ik lust zelf helemaal geen koffie, alleen de frappuccino's van Starbucks vind ik lekker. En die verkopen ze nergens anders, ergo: ik ga dan alleen naar Starbucks toe.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:02:27 #140
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_71812752
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef Pool het volgende:

[..]

Maar....als je geen fan bent van Starbucks als merk en je je helemaal niet hipper voelt met zo'n beker, dan heb je toch geen enkele reden meer over om daar soms langs te gaan? Voor de smaak en de prijs hoef je het niet te doen, dan zijn er volop betere alternatieven op zo'n station.

Kortom:
Ja, die cappucino van Kiosk is echt een stuk beter
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:28:46 #141
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_71813426
Gisteren bij de Starbucks op Utrecht CS geweest. Prima cafe latte caramel gehad. Filiaal ziet er leuk uit trouwens, helemaal in de "stijl" van Starbucks.
Smell the flowers while you can....
pi_71813447
Zodra mijn OV weer geldig is ga ik even langs.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:35:45 #143
265957 kuchan
It's all love
pi_71813662
Starbucks is echt relaxed, maar vind ze wel n beetje duur. Voor cappucino of gewone koffie kan je beter naar n andere tent gaan scheelt vaak ook in de rij. Maar alle etenswaar en speciale smaken koffie en chocomel zijn zeker de rij waard.
踊るなら 命果てるその時でも 一人舞う 貴方の前で
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:46:43 #144
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_71813966
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef kuchan het volgende:
Starbucks is echt relaxed, maar vind ze wel n beetje duur. Voor cappucino of gewone koffie kan je beter naar n andere tent gaan scheelt vaak ook in de rij. Maar alle etenswaar en speciale smaken koffie en chocomel zijn zeker de rij waard.
Utrecht CS is in ieder geval minder duur dan de Starbucks op Schiphol.
Maar dat is ook niet moeilijk natuurlijk.
Smell the flowers while you can....
  woensdag 12 augustus 2009 @ 12:20:46 #145
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_71815064
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 23:40 schreef CherryLips het volgende:

Maar in Barcelona hebben ze toch de lekkerste, dat is gewoon chocoladefondue, zoooo lekker.
Raad ik je aan om naar Parijs (Rue Rivoli) te gaan. Daar zit een tentje 'Angélina's' staan de mensen in de rij (soms een kleine 3 kwartier) om naar binnen te mogen. Daar kun je bestellen: "Le Chocolat Africain"

Zo puur ongelovelijk, de slagroom blijft erop drijven ipv dat ze wegzakt.
Je betaalt er voor 2 kopjes maar 8¤. Echt geweldig

Beste chocolademelk ooit

Kijk het naast het kannetje lopen

Fantastische Ambiance
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_71815138
*noteert*
Tap tap tap
pi_71815175
Hoe laat gaat de Thalys??
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71816654
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:24 schreef Felixa het volgende:
Hoe laat gaat de Thalys??
Elk uur
  woensdag 12 augustus 2009 @ 14:39:22 #149
265957 kuchan
It's all love
pi_71819300
Nu komt mn excursiedrang naar deze fantastische choco tent naar boven drijven. Wie gaat er mee?
踊るなら 命果てるその時でも 一人舞う 貴方の前で
pi_71821301
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:39 schreef kuchan het volgende:
Nu komt mn excursiedrang naar deze fantastische choco tent naar boven drijven. Wie gaat er mee?
Ja is goed Ik ken het wel al ben ik er nooit binnen geweest. Maar dan wil ik ook zo'n taartje, die ziet er wel erg smakelijk uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')