Die andere 2 zijn 24 uur per dag openquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De SB (met zitplaatsen) op Schiphol sluit ook om 22:00 uur, die in de vertrekhal is geloof ik 24/7 open. Geen idee wat de openingstijd van de SB na de douane is
dat idee had ik al ja...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, sowieso maken ze er af en toe nog wel een potje van.
Het systeem (mits goed uitgevoerd) is niets mis mee. Het zijn voornamelijk de krabbels op de mokken, bekers die het ingewikkeld maken. De één snapt het weer niet, de ander kan het niet lezen. Daarbij heb je nog iemand die apart de koffie aan het maken is en iemand die apart de frappuchino's aan het maken is. Waar de ene soms niets te doen heeft moet die ander zich helemaal de tering in werken. En dan kan je uiteindelijk nog steeds lang wachten op je koffie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
[..]
dat idee had ik al ja...
Omslachtig systeem ook!
1 persoon neemt je bestelling op, de volgende rekent af en weer een ander maakt je bakkie...
Lijkt me alsnog praktischer dan 5 mensen die allemaal al die dingen doen, gaan ze geheid elkaar in de weg lopen / dezelfde apparaten tegelijk willen gebruiken etc.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 10:21 schreef Muck het volgende:
[..]
dat idee had ik al ja...
Omslachtig systeem ook!
1 persoon neemt je bestelling op, de volgende rekent af en weer een ander maakt je bakkie...
Ik heb het boek vorig jaar gelezen en het was een leuk boek om te lezen. Uiteraard pro-SB, maar daar valt redelijk goed doorheen te lezen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef doctor.starbucks het volgende:
ik bedenk me net... mijn sig loopt achter
Heeft iemand het pro-starbuxksboek gelezen ' how starbucks saved my live'?
Ondanks dat het een mooi Amerikaans opgeklopt verhaal is, vond ik het wel leuk. Een PR-goeroe van 64 krijgt op staande voetje ontslag en moet toch ergens van rondkomen. Na z'n laatste centen te hebben uitgegeven bij een SB, krijgt hij voor de grap een baanaanbod waarop hij ingaat.
Wat starbucks voor mij zo bijzonder maakt, ondanks dat de prijzen echt wel overrated zijn... in het buitenland kan in bijna iedere starbucks een boek lezen met het gevoel van 'gemutlichheid'. Ik ben veel onderweg voor mn werk en zo af en toe ook een weekend in het buitenland. En dat is niet iedere keer een pretje. Het is er schoon, gezellig en er is lekkere koffie met de juiste muziek.Ik heb er ook mijn afstudeerscriptie voor 50% geschreven, er zijn gewone werkplekken in de meeste SB met stopcontacten en free-wifi.
Ik snap het commentaar van de hoge prijzen, maar wie gelooft een consultant van 15,-?
Dat dus! Ik zet me echter wel af tegen de mensen die in de rij staan en niks anders willen dan Starbucks.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef MaxC het volgende:
Mensen die in de rij staan en niks anders willen dan Starbucks
Mensen die zich gaan afzetten tegen Starbucks omdat het zo populair is![]()
Mensen die gewoon af en toe een grote Koffie to go meenemen en dus soms langs Starbucks gaan als het uitkomt
Maar....als je geen fan bent van Starbucks als merk en je je helemaal niet hipper voelt met zo'n beker, dan heb je toch geen enkele reden meer over om daar soms langs te gaan? Voor de smaak en de prijs hoef je het niet te doen, dan zijn er volop betere alternatieven op zo'n station.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:49 schreef MaxC het volgende:
Mensen die in de rij staan en niks anders willen dan Starbucks
Mensen die zich gaan afzetten tegen Starbucks omdat het zo populair is![]()
Mensen die gewoon af en toe een grote Koffie to go meenemen en dus soms langs Starbucks gaan als het uitkomt
quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:06 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar....als je geen fan bent van Starbucks als merk en je je helemaal niet hipper voelt met zo'n beker, dan heb je toch geen enkele reden meer over om daar soms langs te gaan? Voor de smaak en de prijs hoef je het niet te doen, dan zijn er volop betere alternatieven op zo'n station.
Kortom:
Utrecht CS is in ieder geval minder duur dan de Starbucks op Schiphol.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:35 schreef kuchan het volgende:
Starbucks is echt relaxed, maar vind ze wel n beetje duur. Voor cappucino of gewone koffie kan je beter naar n andere tent gaan scheelt vaak ook in de rij. Maar alle etenswaar en speciale smaken koffie en chocomel zijn zeker de rij waard.
Raad ik je aan om naar Parijs (Rue Rivoli) te gaan. Daar zit een tentje 'Angélina's' staan de mensen in de rij (soms een kleine 3 kwartier) om naar binnen te mogen. Daar kun je bestellen: "Le Chocolat Africain"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar in Barcelona hebben ze toch de lekkerste, dat is gewoon chocoladefondue, zoooo lekker.
Ja is goedquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:39 schreef kuchan het volgende:
Nu komt mn excursiedrang naar deze fantastische chocotent naar boven drijven. Wie gaat er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |