Wáág het niet om voorbij Hoog Catherijne te komen, ik zweer je,.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:21 schreef TOVOS het volgende:
[..]
Zaterdag maar even naar Utrecht dan.
bedankt voor de info
Watch mequote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Wáág het niet om voorbij Hoog Catherijne te komen, ik zweer je,.
Idd. Zit nu in de USA, haal hier elke dag een caramal frappucino voor $3.80 of zo, grandequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef Bananenman het volgende:
Mag hopen dat de Starbucks op Utrecht CS wel enigzins normale prijzen hanteert, want op Schiphol is het écht niet normaal, zeker vergeleken met Amerika. Maar goed, ook op Utrecht CS zal het wel bizar duur zijn
Tering wat zal jij een bolle kop hebben aan het einde van de vakantie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Idd. Zit nu in de USA, haal hier elke dag een caramal frappucino voor $3.80 of zo, grande
Die had ik nog niet neequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tering wat zal jij een bolle kop hebben aan het einde van de vakantie.
Ha, vooruit,.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Die had ik nog niet nee. Maargoed, ik neem het ook als lunch zeg maar
.
Da's net zoiets als chips eerst kapot stampen voordat je gaat eten. Dat doe je ook niet.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:34 schreef Eilanden het volgende:
Starbucks Utrecht opent woensdag!
bronquote:Lange rijen voor 'bakkie' Starbucks
UTRECHT - Bij het nieuwe filiaal van koffieketen Starbucks op het Centraal Station in Utrecht stonden woensdagochtend lange rijen.
Ruim voor de officiële opening stonden de fans al voor de deuren om een kop koffie te kunnen bestellen bij de Amerikaanse koffiebar.
De winkel ging om half negen open met een fluitsignaal van een aantal conducteurs van de NS. Voor de eerste honderd klanten stond een cadeautje klaar. ,,Deze exclusieve Starbucks-mokken waren binnen vier minuten weg,’’ zegt een woordvoerster.
De Amerikaanse koffieketen heeft over de hele wereld fans. Op Hyves communiceerden duizenden liefhebbers in een speciale community al weken met elkaar over de opening van de Utrechtse Starbucks, de eerste vestiging buiten Schiphol.(ANP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |