Ik maakte een schwalbe. En de doelman ging per ongeluk expres op mijn hoofd staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee daar kan ik niet tegen op idd. Was je ook aan het dollen en zette je tegenstander je toen op je plek?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maakte een schwalbe. En de doelman ging per ongeluk expres op mijn hoofd staan.
Had ik dat nivea maar bereikt.quote:
Ik schrokquote:
Lekker uitgerust, veel moois gezien, dank jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:29 schreef qonmann het volgende:
Welkom weer terug Wicked Angel !![]()
![]()
![]()
Leuke vakantie gehad?
Mooi dat je uitgerust bent !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lekker uitgerust, veel moois gezien, dank je![]()
Hoe is het met jou, op FOK!, in de wereld? Mijn tv is stuque
Heb je wel hoog gebald? Ik zelf ben een prutsvoetballer met een techniek van niks. Maar ik ben wel een iemand die blijft gaan en andere ook mee krijgt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik dat nivea maar bereikt.
Nivea was met opzet verkeerd gespeld
Laatste berichten zijn dat hij mogelijk vermoord is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Gisteren zag ik nog wel ergens op Teletext dat David Carradine een Michael Hutchence heeft gedaan
Jezusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Laatste berichten zijn dat hij mogelijk vermoord is.
Dank jequote:Welkom terug WickedAngel
Ik heb nog een oude tv, een hele kleine, geen platte,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb een nieuwe tvWeet het verder ook niet.
Wie is geband in de AKQ?![]()
Gisteren zag ik nog wel ergens op Teletext dat David Carradine een Michael Hutchence heeft gedaanEn de PVV Europese zetels?!
Een nieuweling.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:04 schreef Mike het volgende:
Lehme, vindt het blijkbaar leuk om te trollen in MEN, 48 uur.
Die zwaar doorgesnoven is of erg kinderachtig of lid van de Jostiband.quote:
Die is toch geschorst?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:46 schreef Wickedangel het volgende:
Weet iemand of Jonathan Ross vanavond uitzendt of is de zomerstop al ingegaan?
Tijd voor een nieuwe dan. Je zegt zelf dat ze geen drol meer kostenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:45 schreef qonmann het volgende:
Ik heb nog een oude tv, een hele kleine, geen platte,
Wat een sukkel.quote:Een nieuweling.
Een tijdje terug, hoor. Alweer maanden actief.quote:
Ik las pas nog iets over die zaak geloof ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een tijdje terug, hoor. Alweer maanden actief.
Arme David.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
http://www.tijd.be/nieuws(...)oord.8192363-603.art
Dat nou juist Kung Fumaster Kwai Chang Cane dat moet overkomen idd. Bijna net zo bizar als Superman Reeve in een rolstoel.quote:
Tja. Ik lees net het topic.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat nou juist Kung Fumaster Kwai Chang Cane dat moet overkomen idd. Bijna net zo bizar als Superman Reeve in een rolstoel.
Mijn oma heeft iets soort gelijks. Die zit altijd tv-spelletjes te kijken als de wereld in brand staat. 9-11 zat lingo te kijken, bij Pim Fortuyn zat ze Get the picture te kijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja. Ik lees net het topic.
Zulke dingen lijken altijd te gebeuren als ik op vakantie ben. Zware rellen in L.A.: krant in vliegtuig terugLinda McCartney dood: Spaanse Teletext
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn oma heeft iets soort gelijks. Die zit altijd tv-spelletjes te kijken als de wereld in brand staat. 9-11 zat lingo te kijken, bij Pim Fortuyn zat ze Get the picture te kijken.
Geen Lowlandsfan?quote:
Nou, ik heb het niet zo op festivals, veel te massaal, en dan die pokkenherrie. Sowieso: tentjesquote:
Ik was voor mijn beurt gegaan geloof ik dus zij mag in de koelkast. Eerst die van Qonmann.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dit trouwens een te raden plaatje?
Ook geen kampeertype?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet zo op festivals, veel te massaal, en dan die pokkenherrie. Sowieso: tentjes
Ik keek verkeerd. Dat is een foto van Tong.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was voor mijn beurt gegaan geloof ik dus zij mag in de koelkast. Eerst die van Qonmann.
Die van mij is al geraden, door Wyccie (wie anders)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was voor mijn beurt gegaan geloof ik dus zij mag in de koelkast. Eerst die van Qonmann.
Dan nog een keer:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die van mij is al geraden, door Wyccie (wie anders)
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu Wickedangel op vakantie is, is het hier weer een ouderwetse bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |