Ja eigenlijk wel... niet bij nagedacht bij het boeken.quote:
M'n caramelkleurige buurvrouw? Ken je haar?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 15:04 schreef Gellius het volgende:
Pfft, die hoopt alleen maar een gesprekje met de caramelkleurige buurvrouw aan te knopen.
Kijk hier kunnen we wat mee.quote:
Hoe is het met je waterpoloteam Tong?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk hier kunnen we wat mee.
Jij ook hoi.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe is het met je waterpoloteam Tong?
On a winning streak.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe is het met je waterpoloteam Tong?
Ah dat is mooi. Ik heb gister tijdens een vriendschappelijk potje een elleboogje op mijn kanis gekregen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
On a winning streak.
En mijn amateurvoetbalclub heeft de nacompetitie gewonnen zodat we niet degraderen uit de eerste klas
Ik heb mijn neus en arm gebroken tijdens het voetballen. Beat thatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah dat is mooi. Ik heb gister tijdens een vriendschappelijk potje een elleboogje op mijn kanis gekregen.
Nee daar kan ik niet tegen op idd. Was je ook aan het dollen en zette je tegenstander je toen op je plek?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb mijn neus en arm gebroken tijdens het voetballen. Beat that
Ik maakte een schwalbe. En de doelman ging per ongeluk expres op mijn hoofd staan.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee daar kan ik niet tegen op idd. Was je ook aan het dollen en zette je tegenstander je toen op je plek?
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maakte een schwalbe. En de doelman ging per ongeluk expres op mijn hoofd staan.
Had ik dat nivea maar bereikt.quote:
Ik schrokquote:
Lekker uitgerust, veel moois gezien, dank jequote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:29 schreef qonmann het volgende:
Welkom weer terug Wicked Angel !![]()
![]()
![]()
Leuke vakantie gehad?
Mooi dat je uitgerust bent !quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lekker uitgerust, veel moois gezien, dank je![]()
Hoe is het met jou, op FOK!, in de wereld? Mijn tv is stuque
Heb je wel hoog gebald? Ik zelf ben een prutsvoetballer met een techniek van niks. Maar ik ben wel een iemand die blijft gaan en andere ook mee krijgt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik dat nivea maar bereikt.
Nivea was met opzet verkeerd gespeld
Laatste berichten zijn dat hij mogelijk vermoord is.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Gisteren zag ik nog wel ergens op Teletext dat David Carradine een Michael Hutchence heeft gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |