quote:Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef _Mike_ het volgende:
Mallorca? Volgens mij zit hij echt bij Malaga
Wat zei hij?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tering, Genee heeft echt een geweldig geheugen.
Hansie, Hansie, wat staat hier op joh? Kun je zo'n tekstje niet even onthouden? Ik doe ook altijd alles uit het hoofd hoor.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:25 schreef koemleit het volgende:
GIJP gaat iets zeggen over dat blaadje wedden.
quote:
Omrop Fryslânquote:Op maandag 1 juni 2009 22:30 schreef MarkoA. het volgende:
Johan: "Je weet dat je niet meer bij omroep Friesland werkt he?"
Jij lult hiermee dezelfde onzin als hij. Zo'n beslissing betekent ontzettend veel. Waardeloze vertoning.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:31 schreef honda1990 het volgende:
Wat lopen ze nou te zeiken, zo erg vond ik het ook weer niet or![]()
Ja ok, maar om nou zo je lul uit je broek te lachen om die scheids vond ik net wat overdrevenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jij lult hiermee dezelfde onzin als hij. Zo'n beslissing betekent ontzettend veel. Waardeloze vertoning.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef Prosac het volgende:paardestaartjes..
is dat wel een voetballer?![]()
wtfquote:
Dat wel ja, maar ze hebben wel gelijk. Om nou zolang erover te lullen. 'Ik had het mis, het spijt me' Klaar!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja ok, maar om nou zo je lul uit je broek te lachen om die scheids vond ik net wat overdreven
dit is nog een matige uitzending hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef Prosac het volgende:
en dan te bedenken dat ik normaal altijd ga schieten op maandagavond, ik mis gewoon dit wekelijkse stand-up comedy programma
Inderdaad, dan mag Ajax zelf eens gaan proberen te scouten voor een spitsje.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Grote kans inderdaad. Zou een geweldige transfer zijn.
denk het ookquote:Op maandag 1 juni 2009 22:36 schreef Gruning3r het volgende:
Berg naar AZ Dembele fiorentina?
Zei die niet van den Berg ofzo?? Ik zou niet weten wie dat zou moeten zijn. Misschien wel van een berg, is het die spits van RedBull Salzburg? Janko?quote:
En dan word je supporter van AZ?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef Prosac het volgende:
Berg met daarachter mannen als Martens, Schaars en De Zeeuw.. die gaat echt meer scoren dan El Hamdoui.
zo van dario wordt je blijquote:Op maandag 1 juni 2009 22:40 schreef Rots het volgende:
[..]
Neejoh, die hebben toch zeker de geweldenaar Cvitanich.
Hoezo makkelijk naar AZ laten gaan?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
waarom zou Groningen Berg zo makkelijk naar AZ laten gaan? of is dit weer het bewijs dat ze alleen moeilijk doen tegen Ajax?
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
waarom zou Groningen Berg zo makkelijk naar AZ laten gaan? of is dit weer het bewijs dat ze alleen moeilijk doen tegen Ajax?
Waterman is al eventjes wegquote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef Fortitudo het volgende:
strik eromheen en een trap tegen zn reet
ari![]()
pelle![]()
jenner![]()
molhoek![]()
donk![]()
agustien![]()
waterman![]()
luijkx
quote:
verhuurd toch? dus dan komt hij weer terugquote:
kijk Hofland huilenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef Zero2Nine het volgende:
Bij die bikkelverhalen van Verbeek moest ik gelijk weer aan deze foto denken:
[ afbeelding ]
Hofland is aan het jankenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef Zero2Nine het volgende:
Bij die bikkelverhalen over Verbeek moest ik gelijk weer aan deze foto denken:
[ afbeelding ]
toen az hem aantrok was het imo een zeer groot talent, toekomstig oranje international. helaas liep het minder goed.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef Prosac het volgende:
Vorige keer dat AZ kwam voor een speler van ons, betaalden ze direct de vraagprijs. Fucking 3,5 miljoen voor Luirink. 20 wedstrijdjes in het eerste.
Blijft prachtig.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef Zero2Nine het volgende:
Bij die bikkelverhalen over Verbeek moest ik gelijk weer aan deze foto denken:
[ afbeelding ]
Allebei Noord-Afrikaans tochquote:
Dat zal allemaal best, maar die Johan bij de Toto is geweldige tvquote:
't was meer een "hň! hň! hň! hň!"quote:
Litouwen - Roemenië gaf hij toch een 1(winst Lit.) Roemenië die van Litouwen verliest!?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:51 schreef jmac het volgende:
Ijsland - Nederland 2
Kamaroen - Marokko 1
Azerbeijdan - Wales 1
Macedonie - Noorwegen 3
Bulgarije - Ierland 1
Zweden - Denemarken
Litouwen - Roemenie 3
Kroatie Oekraine 2
Cyprus - Montenegro 2
Uruguay - Brazilie 2
Albanie - Portugal 2
Peru - eCuador 1
Algarije - Egyte 3
Nee, een 3.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Litouwen - Roemenië gaf hij toch een 1(winst Lit.) Roemenië die van Litouwen verliest!?
Wie bedoelde ze toen.. die Belg, van Tornhout ?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Die Belg met die staartjes![]()
Is dat wel een voetballer
Precies geef mij maar Knevel en van Inkelquote:
Op het eiland wint Litouwenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Litouwen - Roemenië gaf hij toch een 1(winst Lit.) Roemenië die van Litouwen verliest!?
Jamaique Vandammequote:Op maandag 1 juni 2009 22:55 schreef seetjai het volgende:
[..]
Wie bedoelde ze toen.. die Belg, van Tornhout ?
Vandamme.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:55 schreef seetjai het volgende:
[..]
van Tornhout viel hoongelach ten deel, omdat hij nooit scoort. Met die staartjes is van damme of zo.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:55 schreef seetjai het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je deze post teruggekeken om het woord amphetamines te checken ?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:54 schreef Houniet het volgende:
Die Gijp moet van de amphetamines afblijven.
Ik betwijfel het.quote:
Sorry, grap van Genee-niveauquote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Litouwen een eiland.. Ben je niet in de war met IJsland?
Ik lees al mijn posts een keer door op spelfouten.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je deze post teruggekeken om het woord amphetamines te checken ?
Ninja-edit.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik lees al mijn posts een keer door op spelfouten.
large.nl zekerquote:
Begin augustus hadden ze het over aan het begin van de uitzending. Hopelijk een nieuwe gast ipv Hans Kraaij, voor de rest is het prima zo, misschien soms een interessante speler/coach. Niet te vaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:06 schreef Zero2Nine het volgende:
Mooi dat het volgend seizoen weer komtSjek is eind juli alweer terug op de buis vraag me af wanneer VI weer start.
http://www.rtl.nl/compone(...)rnational_s2_a21.xmlquote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Parafernalia het volgende:
Is VI ook ergens terug te zien? Ben het vergeten
Ja morgen op hun website www.vi.nlquote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Parafernalia het volgende:
Amfetamine is gewoon met een fquote:Op maandag 1 juni 2009 22:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik lees al mijn posts een keer door op spelfouten.
Rtlgemist.nlquote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Parafernalia het volgende:
Net op zijn Engelsquote:
Maar dat is maar een mannetje van 1.60quote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Rikketik het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat al die kickboxers Jeroen Post te lijf gaan. Dat wordt een matpartij van jewelste.
Dat gaat niet langer duren dan 3 seconden hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 23:07 schreef Rikketik het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat al die kickboxers Jeroen Post te lijf gaan. Dat wordt een matpartij van jewelste.
Als ze moeten stoppen als hij begint te bloeden niet nee. Maar dat is dus niet de bedoeling.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat gaat niet langer duren dan 3 seconden hoor
Als rene maar blijftquote:Op maandag 1 juni 2009 23:20 schreef Spougle het volgende:
Heerlijke uitzending, Heb nu al zin in volgend seizoen. Hoop dat de samenstelling het zelfde blijft ook al voegt hans niks toe, de minachting op het gezicht van Johan Derksen als Hans aan het praten is zou ik niet willen missen.
Waar heb je die info vandaan? Zou wel mooi zijn als het waar isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef Evertjan het volgende:
ze komen volgend seizoen 2 keer in de week op de vrijdag en maandagavond en het publiek komt weer terug
Helaas kan ik op vrijdag nooit, omdat mijn clubje dan speelt. En echt toegevoegde waarde vind ik het publiek nu ook weer niet hebben. Vond het eigenlijk wel prima zo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:24 schreef Evertjan het volgende:
ze komen volgend seizoen 2 keer in de week op de vrijdag en maandagavond en het publiek komt weer terug
Staat in de nieuwe VI.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan? Zou wel mooi zijn als het waar is
Ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:34 schreef Zero2Nine het volgende:
Dan neem ik wel aan dat het afgelopen is met doordekken?
Mooi dat het weer begint heb er echt zin inquote:Op zondag 26 juli 2009 17:07 schreef carloz187 het volgende:
Begint dit volgende week maandag weer? Helaas weet met Kraay jr maar dan wel weer leuk hoe Johan erweer op reageerd...
Tofquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:18 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Staat in de nieuwe VI.
Op vrijdag zijn ze er een uur. Op maandag nog steeds anderhalf uur met Gijp en Hansie.
Niet alleen zijn theatrale gedrag ook zijn zogenaamde insidergedrag. Hij heeft altijd "inside information"...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:31 schreef Eddie-Vedder het volgende:
[..]
Mooi dat het weer begint heb er echt zin in![]()
Alleen die Kraay is slecht nieuws. Wat een irritante vent is dat zeg met zijn emotionele gelul .
quote:Talkshow VI voortaan twee keer per week bij RTL 7
Geplaatst op maandag 27 juli 2009 om 17:13
De talkshow Voetbal International van RTL 7 is voortaan ook op vrijdagavond te zien. Dat heeft RTL vandaag laten weten. VI gaat hiermee naar twee uitzendingen per week. “Op maandag wordt zoals vanouds teruggeblikt op het afgelopen speelweekend en in de nieuwe editie op vrijdagavond zullen de wedstrijden in de verschillende competities worden voor- beschouwd“, legt een zegsman van RTL uit. “Nieuw het komend seizoen is dat het publiek weer terug is bij de sfeervolle voetbaltalkshow.“
De tweede editie van VI op vrijdag is onderdeel van de nieuwe ‘voetbalvrijdagavond’ op RTL 7. “De tweede voetbalzender van Nederland begint gedurende het komende seizoen elke voetbalvrijdagavond met een live-wedstrijd uit de Jupiler League, gevolgd door een vrijdaguitzending van VI en daarna de samenvattingen van de overige gespeelde wedstrijden uit de Jupiler League.”
Peter Lubbers, programmadirecteur van RTL 7: “RTL 7 richt zich op mannen en dan is sport en met name voetbal een belangrijk thema. Elk weekend richten vele mannen hun vizier op de voetbalvelden en met de Jupiler League en ‘VI’ kunnen zij hieraan voorafgaand uitgebreid warmlopen bij RTL 7.”
De hoofd- en naamgevende sponsor, Jupiler, Eyeworks Sport en de clubs werken nauw samen met de Coöperatie Eerste Divisie (CED) om de belevenis rond de Jupiler League op vrijdagavond naar een hoger plan te tillen. Patrick Brand, directeur van de CED is erg blij met dit besluit: “Het is een duidelijke stap vooruit voor de Jupiler League, passend binnen de strategie tot verdere professionalisering en het genereren van meer bereik en exposure voor onze clubs.”
Ook Eyeworks Sport is content met de uitbreiding van voetbalprogrammering door RTL 7. Directeur Will Moerer vertelt: “VI op de vrijdagavond, vooruitblikkend op het voetbalweekeind, heeft absoluut een toegevoegde waarde. De live wedstrijd zal vanzelfsprekend met meer camera’s worden gedaan dan voorheen, zodat ook dat de wijze waarop de Jupiler League in beeld wordt gebracht een positieve impuls geeft.”
Tenslotte kijkt ook presentator van VI Wilfred Genee uit naar het komende seizoen: “Live voetbal en ‘VI’ op de vrijdagavond, beter kun je je weekend niet beginnen.”
Op vrijdag 7 augustus is de eerste voetbalvrijdagavond bij RTL 7.
Hansie en Gijp zijn er weer op maandag. Heel soms zullen ze een spraakmakende gast uit de voetballerij uitnodigen.quote:
Top! Alhoewel dat van die spraakmakende gast afgelopen seizoen nog wel meeviel....quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hansie en Gijp zijn er weer op maandag. Heel soms zullen ze een spraakmakende gast uit de voetballerij uitnodigen.
Derksen heeft ook liever geen mensen die nog midden in de voetballerij zitten, die laten het achterste van hun tong niet zien en daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Top! Alhoewel dat van die spraakmakende gast afgelopen seizoen nog wel meeviel....
Nou, dat viel vorig seizoen nog wel mee. De trainers van Groningen, VVV, wat middelmatige voetballers, etc., dus ze zijn best nog wel actief, maar het is niet de top of zo en egt spraakmakend zijn ze ook niet direct.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Derksen heeft ook liever geen mensen die nog midden in de voetballerij zitten, die laten het achterste van hun tong niet zien en daar ben ik het helemaal mee eens.
Of je doet je mond open of je gaat hier niet zittenquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Derksen heeft ook liever geen mensen die nog midden in de voetballerij zitten, die laten het achterste van hun tong niet zien en daar ben ik het helemaal mee eens.
3 augustus alquote:Vanaf 3 Augustus zijn Wilfred Genee en Johan Derksen weer terug met Voetbal International op de Nederlandse televisie. De vaste analytici: René van der Gijp en Hans Kraay Jr nemen ook dit jaar weer hun plaats in achter het desk. Voetbal International is tijdens het voetbalseizoen weer elke maandagavond rond half 10 op RTL 7 te zien.
Dit jaar is ook Voetbal International op de vrijdag te zien. “De tweede voetbalzender van Nederland begint gedurende het komende seizoen elke voetbalvrijdagavond met een live-wedstrijd uit de Jupiler League, gevolgd door een vrijdaguitzending van VI en daarna de samenvattingen van de overige gespeelde wedstrijden uit de Jupiler League.”
Doordekken keert ook weer terug op Eredivisie Live, dit keer niet elke dag maar elke vrijdag. In Doordekken wordt voortaan teruggeblikt op alle nieuwtjes van de afgelopen week, ook wordt er vooruitgeblikt op wat er het weekend komen gaat. Doordekken is elke vrijdagavond rond half 8 op Eredivisie Live te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |