Jij lult hiermee dezelfde onzin als hij. Zo'n beslissing betekent ontzettend veel. Waardeloze vertoning.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:31 schreef honda1990 het volgende:
Wat lopen ze nou te zeiken, zo erg vond ik het ook weer niet or![]()
Ja ok, maar om nou zo je lul uit je broek te lachen om die scheids vond ik net wat overdrevenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:32 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Jij lult hiermee dezelfde onzin als hij. Zo'n beslissing betekent ontzettend veel. Waardeloze vertoning.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef Prosac het volgende:paardestaartjes..
is dat wel een voetballer?![]()
wtfquote:
Dat wel ja, maar ze hebben wel gelijk. Om nou zolang erover te lullen. 'Ik had het mis, het spijt me' Klaar!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja ok, maar om nou zo je lul uit je broek te lachen om die scheids vond ik net wat overdreven
dit is nog een matige uitzending hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 22:34 schreef Prosac het volgende:
en dan te bedenken dat ik normaal altijd ga schieten op maandagavond, ik mis gewoon dit wekelijkse stand-up comedy programma
Inderdaad, dan mag Ajax zelf eens gaan proberen te scouten voor een spitsje.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Grote kans inderdaad. Zou een geweldige transfer zijn.
denk het ookquote:Op maandag 1 juni 2009 22:36 schreef Gruning3r het volgende:
Berg naar AZ Dembele fiorentina?
Zei die niet van den Berg ofzo?? Ik zou niet weten wie dat zou moeten zijn. Misschien wel van een berg, is het die spits van RedBull Salzburg? Janko?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |